(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
haha ieb, doe gewoon maar foto van beide :)

Dat lust ik idd wel mv!
Ik schreef gister over gedoe woningbouw, dat is opgelost.

Vanmiddag werd ik teruggebeld, er is idd geen betalingsachterstand, er was wat mis gegaan in de verwerking van betalingen.
thee schreef op 31 mei 2012 @ 01:57:

Ik schreef gister over gedoe woningbouw, dat is opgelost.

Vanmiddag werd ik teruggebeld, er is idd geen betalingsachterstand, er was wat mis gegaan in de verwerking van betalingen.

Oh wat een opluchting. Ja weten is punt 1 maar dat gedoe om dat weer aan te tonen. Heel irritant.

Ja heb een plaatje geplakt, ik zal ze voor je bewaren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En oh, veel gekocht vandaag qua fruit en dat voor een superprijsje.

Op de markt: 2 galiameloenen, 1 kg aardbeien, 2 doosjes blauwe bessen, kwart watermeloen voor 8 euro en bij de turkse winkel: 3 grote sinaasappels, 3 appels, 3 limoenen en grote bos munt voor 3 euro.

Kg aardbeien was 2,50 terwijl hier (groetewinkel en supers) allemaal 3,50/4 euro per pond vragen en da's me echt te gortig.

Al flinke bak fruitsalade op!
thee schreef op 31 mei 2012 @ 02:00:

En oh, veel gekocht vandaag qua fruit en dat voor een superprijsje.

Op de markt: 2 galiameloenen, 1 kg aardbeien, 2 doosjes blauwe bessen, kwart watermeloen voor 8 euro en bij de turkse winkel: 3 grote sinaasappels, 3 appels, 3 limoenen en grote bos munt voor 3 euro.

Kg aardbeien was 2,50 terwijl hier (groetewinkel en supers) allemaal 3,50/4 euro per pond vragen en da's me echt te gortig.

Al flinke bak fruitsalade op!
Djees Thee, wat ga je doen met al dat fruit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/30d/productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/918280_pb_01/2007productdetail_staand/great-looks-jurk-wijnrood.jpg

http://productimages.wehkamp.nl/s7viewers//dhtml/images/spacer.gif
http://productimages.wehkamp.nl/s7viewers//dhtml/images/spacer.gif
Mylene_Valerie schreef op 31 mei 2012 @ 02:02:

[...]

Djees Thee, wat ga je doen met al dat fruit?
Sangria maken!!!
plaatje doet het niet dus toch maar zo
Oh leuk Ieb. Geschikte jurk ja.
klinkt goed thee dat fruit en wat fijn dat de betalingsherinnering niet correct was en snel uit de wereld.

Shit moet echt gaan slapen over 5 uur gaat wekker al.
Idd gave jurk! Heb je hem ook in die kleur?
Hoop dat je snel in een goede slaap valt ieb!
Truste Ieb.
ja ook die kleur is mooi. ;ig nu echt truste
MV, deel fruit is al op aan fruitsalade, ook nog een bakje weggebracht naar iemand.

En morgen of vrijdag wil ik een aarbeien/bosbessen plaatcake bakken (Koffietijd recept). En dan is de voorraad al aardig op.
ig is lig
En oh ja, limoen en munt ook voor een grote kan ijsthee.
thee schreef op 31 mei 2012 @ 02:10:

MV, deel fruit is al op aan fruitsalade, ook nog een bakje weggebracht naar iemand.

En morgen of vrijdag wil ik een aarbeien/bosbessen plaatcake bakken (Koffietijd recept). En dan is de voorraad al aardig op.
Ik hoop dat je nog lekkere ham hebt gekocht, heerlijk meloen met parmaham of andere ham. Als er maar niet teveel wit vet aan zit. Bij de Lidl heb je altijd mooie verpakte ham die niet te duur zijn.
Oja, ik lees veel van je zelfgemaakte bouillon, maar ik heb een pot hele goeie lamsfond, heb ik ook eentje apart gezet. Weet nu even in bed niet het merk meer maar is echt een goeie.
Lief van je, maar de fond laat ik even aan mij voorbijgaan. Voor mij niks lams-achtig.

Hier geen Lidl helaas. Was wel bij Aldi en wel pakje rosbief gekocht maar niet gedacht aan ham voor bij de meloen.
Truste, moet morgen ook vroeg op voor keuring en een dag vol dingen die ik nog moet doen voor vrijdag.

Slaap lekker.
Slaap lekker en succes met de her-APK.
He vergeet steeds te vragen, gebruikt een van jullie van die senseo pads?

Moge overigens.
Jeetje MV ik dacht dat ik kort geslapen had maar bij jou vergelijken heb ik veel geslapen. Hoe hou je het toch vol?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven