Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
't lijkt wel veel!
Flashy

Voor zover ik kan zien (website doet het niet?) een soort shopping-korting platform. Je krijgt 4 keer per jaar een magazine, kortingen e.d.
Vond ik ook Janna :)
Ik vind het een hele leuke box! Zelfde als no___ heb ik...
valerie__ schreef op 30 mei 2012 @ 18:26:

Ik vind het een hele leuke box! Zelfde als no___ heb ik...

Ik ook en ben er blij mee.

De oogschaduwkleur vind ik alleen echt heel lelijk en ik heb nog steeds geen gekleurd haar, maar ach.
Da's lekker veel dames! Krijg wel de indruk dat deze op een jonger publiek is gericht dan de Glossy. Die dermalogica lipshine is voor 12 tot 20-jarigen staat er op hun site. Maar leuk dat je samples krijgt naast de 5 producten, bij glossy is het zo lullig dat een ieniemienie gratis sample voor 1 product staat.
Ik heb de Beautybox trouwens wel opgezegd. Moet weer even een beetje minderen.
Ik heb 'm ook weer!

Ben er blij mee!

&%W
anoniem_69914 wijzigde dit bericht op 30-05-2012 20:52
Reden: Rotwit lukt me niet
% gewijzigd
Bij mij zat het cadeautje er helaas niet bij.
Op twitter is een hetze ontstaan tegen Blendbox. Er verschijnen berichten dat Mac en Golden Rose niks weten over contracten.
Ik hoor zoiets liever direct van de bron, die twitteraars die met die 'hetze' bezig zijn komen op mij een beetje dommig over... Ik heb trouwens nooit gelezen dat ze Mac en GoldenRose beloofden, dus kan me er ook niet zo druk om maken ;-)
Ze hebben MAC in 'het begin' beloofd.
Raar, dat kan ik me ook niet herinneren. Alleen dat er iets inzat van een winkel op de Heiligeweg, maar ja, daar zitten wel meer winkels.
lilyofthevalley schreef op 31 mei 2012 @ 13:24:

Raar, dat kan ik me ook niet herinneren. Alleen dat er iets inzat van een winkel op de Heiligeweg, maar ja, daar zitten wel meer winkels.
Ja, maar dat was echt veeeeeeel later, toen kwam de box al bijna online. Echt in het eerste begin is MAC beloofd, maar zij weten dus van niks?
O dat kan aan mij liggen, heb ik niet gezien. Ik probeer nog steeds positief te blijven en een box te ontvangen :)
http://www.ohfashion.nl/blendbox/

Een artikel over de Blendbox

http://twitpic.com/9r0c22

De inhoud van de eerste Blendbox

Wat opvalt is dat de twee Mac producten zonder doosjes zijn. En deGolden Rose zit er in terwel die van niks weten.

Ik vertrouw het niet zo meer.....
Ik wacht gewoon rustig af. En als het tegenvalt bestel ik gewoon niet meer.
Sja verrassend

Goed artikel.
Ik vind die twitteraars helemaal niet dom... ze zoeken juist alles uit.

Artikel is idd goed.
lilyofthevalley schreef op 31 mei 2012 @ 13:19:

Ik hoor zoiets liever direct van de bron, die twitteraars die met die 'hetze' bezig zijn komen op mij een beetje dommig over... Ik heb trouwens nooit gelezen dat ze Mac en GoldenRose beloofden, dus kan me er ook niet zo druk om maken ;-)

Je begrijpt het verkeerd.

Een blogger heeft (als pers zijnde) als een box ontvangen, met idd MAC en Goldenrose erin.

Mac (doen nooit aan zulke dingen mee) kwam zonder doosje en ziet er shady uit, Goldenrose zegt op twitter te weten van niets.

Tel daar de gejatte foto's, gejatte nieuwsbrieven e.d. bij op en je hebt een hetze inderdaad.

Niet dommigs aan. Klakkeloos alles aannemen vind ik dommig, of tenminste naief.
Ik vind dat ook naief en baal als een stekker dat ik er in getrapt ben.
Ik heb vandaag de Beautybox ontvangen en vond hem vreselijk tegenvallen in vergelijk met de vorige 2.

Ik wacht nog even af maar als de volgenden weer zo "magertjes" zijn, dan zeg ik m op. Ik vind bijv. Swarschkopf niet bepaald een luxe product.
Wat leuk zeg die boxen! Ik gebruik vrijwel nooit make-up en als ik wat gebruik is het mascara en een heel enkele keer wat oogschaduw. Maar nu wil ik ook zo'n box! En dan al die nieuwe dingen gaan proberen. Eerst vond ik die blendbox wel goed klinken, omdat het alleen make-up is. Maar smeerseltjes vind ik ook wel leuk. Ik weet nog niet of ik er ook daadwerkelijk een ga bestellen, maar wel leuk om hier mee te lezen.
no___ schreef op 31 mei 2012 @ 16:04:

[...]

Je begrijpt het verkeerd.

Een blogger heeft (als pers zijnde) als een box ontvangen, met idd MAC en Goldenrose erin.

Mac (doen nooit aan zulke dingen mee) kwam zonder doosje en ziet er shady uit, Goldenrose zegt op twitter te weten van niets.

Tel daar de gejatte foto's, gejatte nieuwsbrieven e.d. bij op en je hebt een hetze inderdaad.

Niet dommigs aan. Klakkeloos alles aannemen vind ik dommig, of tenminste naief.
Misschien maakt het mij gewoon niet zoveel uit dan. Als het tegenvalt ben ik een tientje kwijt, meer niet. Ik heb wel ergere miskopen op mijn naam ;-) Maar om dit soort bloggers nou pers te noemen...
Ik ben het met je eens hoor, dat dergelijke bloggers geen pers zijn. Alleen zien die bedrijven ze wel zo, de blendbox heeft bijvoorbeeld naar hen ook "persberichten" gestuurd.

Maar prima, jouw geld :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven