Kippenopvang
donderdag 31 mei 2012 om 18:55
www.dierencentrum.eu (als je in of in de buurt van Brabant woont)
donderdag 31 mei 2012 om 19:36
Het geeft stress voor je kipjes als ze ineens in een andere omgeving zijn en bij andere kippen. Niet alleen voor jouw kippen maar ook voor de kippen waar ze bij gestopt worden. Heel de pikorde overhoop, die terstond opnieuw uitgevochten moet worden. En als ze dan eindelijk aan elkaar gewend zijn en iedereen haar plaats weet, haal je ze weer weg en begint de ellende weer opnieuw.
Ik zou ze lekker in hun vertrouwde omgeving laten. Heb je geen kinderen in de buurt die ze willen verzorgen? Mijn buurkinderen staan bijna te juichen als ze weer mogen.
Ik zou ze lekker in hun vertrouwde omgeving laten. Heb je geen kinderen in de buurt die ze willen verzorgen? Mijn buurkinderen staan bijna te juichen als ze weer mogen.
Ik vind hier dingen van.
donderdag 31 mei 2012 om 20:01
Kunnen ze goed met katten? Dan mag je ze best hier een 3-tal weken stallen
Maar ff serieus: in een topic van een aantal weken terug over katten en vakantie stond iets over een groepje waar je je kunt aansluiten die elkaars katten verzorgen tijdens de vakanties.
Een beetje dierenliefhebster wil vast ook best jouw kipjes doen als jij als tegenprestatie haar kat(ten) verzorgt.
Maar ff serieus: in een topic van een aantal weken terug over katten en vakantie stond iets over een groepje waar je je kunt aansluiten die elkaars katten verzorgen tijdens de vakanties.
Een beetje dierenliefhebster wil vast ook best jouw kipjes doen als jij als tegenprestatie haar kat(ten) verzorgt.