Centraal Moderatortopic deel 3
zaterdag 28 april 2012 om 21:01
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 mei 2012 om 20:45
Wat is er nou toch aan de hand julie?
Je bent boos omdat je een permaban hebt gekregen? Volgens mij krijg je die niet zomaar, dus wat voor gedrag van jouw kant is daar aan vooraf gegaan?
Dan, de JuniorModeratorViva ('s), jezuschristustepaard wat zijn jullie snel! Valt me echt heel erg op!
Complimenten. Jullie zorgen voor een prettig forum. (alhoewel ik die geinige enquêtes wel eens mis
)
Je bent boos omdat je een permaban hebt gekregen? Volgens mij krijg je die niet zomaar, dus wat voor gedrag van jouw kant is daar aan vooraf gegaan?
Dan, de JuniorModeratorViva ('s), jezuschristustepaard wat zijn jullie snel! Valt me echt heel erg op!
Complimenten. Jullie zorgen voor een prettig forum. (alhoewel ik die geinige enquêtes wel eens mis
donderdag 31 mei 2012 om 20:48
Vragen over beleid dienen via email te worden gesteld. Ik adviseer je de reactie op je email af te wachten. Het kan even duren, maar je emails worden echt keurig beantwoord. Terugkomen na een permaban is niet toegestaan, vandaar dat je berichten worden gewist.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
donderdag 31 mei 2012 om 21:08
Lieve JMV,
Ik vind dit wel een beetje kafkaësk overkomen. Het verwijderen van topics wekt de schijn van willekeur en als je het er niet mee eens bent moet je lang wachten op antwoord per mail.
http://www.youtube.com/watch?v=iWsV1rfUIhY
Verder: bedankt dat jullie ook de echte troltopics eruit halen!
donderdag 31 mei 2012 om 21:15
Beste Apegapen,
Zoals duidelijk uit de openingstekst blijkt is dit topic bedoeld voor vragen aan moderators of meldingen. Nogmaals, vragen over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kunnen via email worden gesteld. Iedere mail wordt zo spoedig mogelijk beantwoord. Mocht dit te lang duren, verzoek ik je dit opnieuw via email aan te geven. Wij kunnen hier geen vragen op dat gebied beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
donderdag 31 mei 2012 om 22:21
Hoi Mods & Mini's,
Dit topic lijkt me in z'n geheel al twijfelachtig (evenals de TO), maar die rare tags zijn sowieso ver over de schreef. Toch?
Dit topic lijkt me in z'n geheel al twijfelachtig (evenals de TO), maar die rare tags zijn sowieso ver over de schreef. Toch?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 31 mei 2012 om 23:13
willen jullie even kijken naar de stafjes op genkie in het topic mr right