The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Ik vind Jochem Myjer, Najib Amhali en Herman Finkers geweldig!! En Hans Teeuwen en Jandino echt vreselijk!!

Wat staat er in jouw laatst verstuurde sms?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 31-05-2012 21:48
Reden: Hermien/Herman/Hermun
% gewijzigd
Zoiets als "dank je, jij succes vandaag!"

Ben je al moe?
"naar de Efteling" Als een reactie op de vraag waar een vriendin van mij naartoe ging op een bepaalde dag.

Met wie sms jij het meeste?
Oh mosterd...

Ik ben behoorlijk moe, ga zo douchen en dan lekker naar bed.

Vraag blijft.
Met mijn vriend.

Met welke filmpersonage kan jij je aardig identificeren? (of van een serie of boek)
Anna Karenina

Ja, ik hou van lekker dramatisch X-D

Ik ga me alleen niet onder een trein gooien.

Welke verfilming vind jij beter dan het boek? (if any)
Geen enkele.. Het boek is in 99% van de gevallen beter. Door te lezen maken je hersenen het verhaal mooier dan een film ooit kan weergeven. Maar dat is mijn mening :)

Wat was jouw leukste moment van vandaag?
Ik had een leuke en snelle grap die insloeg als een bom, hahaha!

(Ik ben wel vaker grappig, maar dat is dan meestal een uur later als ik in m'n eentje in de auto terugrij ofzo ;-) )

Leuke vraag; ik laat 'm staan!
Ik had muffins gebakken met mijn cliënten. Zei tegen cliënt dat ze de gebruikte schaal en ijsbolletjeslepel naar de keuken mocht brengen, dan zouden we die samen afwassen.. Kom ik in de keuken, is de schaal schoon en haar gezicht wit :D Heeft ze de schaal uitgelikt! Ik betrapte dr duidelijk, we moesten er allebei enorm hard om lachen, haha! Foto van gemaakt :)

Heb jij wel eens last van je buren? En zeg je daar dan wat van?
Echt last niet maar we kunnen wel eens de muziek van de bovenbuurvrouw horen. Ik zeg er niets van, ben er juist wel blij mee want dan ik mijn muziek soms ook wat harder aan doen. Verder zijn er veel mensen in de buurt aan het klussen maar dat doen wij zelf ook dus daar kan ik me ook niet aan ergeren. Ik denk dat er meer mensen last van ons hebben als andersom :-$

Welk geluid vind je echt heel erg vervelend?
Gillende verwende kinderen (dat je in je tuintje ligt te zonnen en ongewild hele 'discussies' wordt gewongen om te volgen) zeeeeeeer irritant. Moet me dan inhouden om niet hard schreeuwend me ermee te bemoeien.

(* "NEE-JE-MOEDER-ZEGT-NET-AL-20X-BELACHELIJK-RUSTIG-DAT-JE-GEEEEEEEN-SNOEPJE-MEER-KRIJGT, DUS NOU JE KOP DICHT OF GA MAAR NAAR JE KAMER MET JE GEGIL!!!"*) :mad:

Jij?
Het geluid van pannen en deksels, bestek krassen op een bord, als iemand bijt op een lepel of vork, fluitende vogels voor 10:00 uur 'smorgens, knallende motorgeluiden, brommers en scooters die je 6km verderop nog steeds hoort, kinderen die gillen om het gillen - vooral meisjes kunnen je moeiteloos een week doof gillen. En als iemand hysterisch aan z'n appel knaagt - helemaal rondom, binnen 3 minuten op. Maar eigenlijk vind ik het ook irritant geluid als iemand er 3 uur over doet :-P Verder ben ik heel makkelijk en verdraagzaam :-P

Wanneer ben je het laatst in de Efteling geweest?
denk ongeveer 3 jaar geleden ofzo..

Ben jij wel eens in Parijs geweest?
Ja.

Wat zijn je plannen voor komende zondag?
die heb ik nog niet

en jij een planmatig mens?
[quote]Lizzl schreef op 01 juni 2012 @ 15:44:

Het geluid van pannen en deksels, bestek krassen op een bord, als iemand bijt op een lepel of vork, fluitende vogels voor 10:00 uur 'smorgens,

Meen je dat nou, Lizzl

Dat is toch juist een van de mooiere buitengeluiden.
Kijk liever per dag, maar soms kan het niet anders.

Nog leuke plannen voor het weekend?
Niet echt plannen, maar als het lekker weer is gaan we vast wel iets leuks doen.

Welke real life serie vind jij wel leuk?
Tjee ff denken..hou niet zo van real life serie's..Big Brother heb ik ooit in het begin weleens gezien, maar zoiets als de Pfaffs of van die blonde del "barbie" vind ik vreselijk.

Welk nederlands boek kun je me aanraden?

leeuwin1962, 52 minuten geleden[quote]Lizzl schreef op 01 juni 2012 @ 15:44 : Het geluid van pannen en deksels, bestek krassen op een bord, als iemand bijt op een lepel of vork,fluitende vogels voor 10:00 uur 'smorgens, Meen je dat nou, Lizzl Dat is toch juist een van de mooiere buitengeluiden.

Als ik wakker ben, dan heb ik er geen probleem mee. Als ik bij mijn schoonouders in het bos ben, dan kan ik prima ontspannen ondanks alle vogelgeluiden.

Maar ik word wakker van alles - ook met doppen in, die ik sowieso altijd draag. In de zomer beginnen ze al om kwart over vier te fluiten en daar word ik wakker van. Dat is 1 keer niet erg, twee keer wordt al vervelend, maar als je compleet gesloopt met jetlag net 4 uur ligt te slapen, na een vlucht van 12 uur..... dan ben ik in staat om het beest om te leggen.

In ons vorige huis hadden we in de slaapkamer enkelglas (ramen). Aan de andere kant van het glas, zat iedere ochtend een merel te fluiten, op een meter afstand van het bed - vanaf 4:15 tot een uur of 7. We hebben daar 4 maanden gewoond, we waren dagelijks om 4:15 wakker.

Nee, ik houd echt niet van fluitende vogels :-| Ik vrees nu al dat we ooit gaan verhuizen en dan weer vogels "hebben".
Ontvoerd van Arjen Erkel (of Arjan)

Vraag blijft.
Marion Pauw met "zondaarskind"

Ga jij wel 'ns naar de sauna?
Ja, lekker ontspannen en een lekker hapje eten daarzo.

Gaan jullie er altijd een leuke dag van maken op jullie trouwdag of de dag dat jullie elkaar hebben leren kennen?
@Lizzl, op die manier kan ik me er wat bij voorstellen.

Ik ben altijd vroeg op, en ga dan juist de ramen openen beneden en geniet ervan..alles nog zo lekker stil en dan die vogels.
Nee, ik ben niet zo van de data, en man ook niet. We zijn ook nog geen jaar getrouwd, dus volgend jaar kan ik pas zeggen of we ook daar niets aan doen ;-)

Welke BNer zou jij het liefst zelf van de buis af trappen, en waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven