Zucht
vrijdag 1 juni 2012 om 17:35
vrijdag 1 juni 2012 om 17:39
Hoi Enn
Bedankt voor je antwoord. Maar ik noem het zo, omdat ik in een speciale organisatie zit waarbij dit "deontologisch" niet verantwoord is/zou zijn. Maar als hij er zo over denkt, dan begin je niet over persoonlijke dingen, zou ik zeggen... Niet?
Ook is het geen psychologische hulpverlener, hij heeft een "controlefunctie" over de organisatie, waarin ik werk bij een klein stukje van het groter geheel. Omdat het niet vlot in dat klein stukje heb ik zijn hulp gevraagd, of beter; heeft hij het aangeboden.
Grtjs
Bedankt voor je antwoord. Maar ik noem het zo, omdat ik in een speciale organisatie zit waarbij dit "deontologisch" niet verantwoord is/zou zijn. Maar als hij er zo over denkt, dan begin je niet over persoonlijke dingen, zou ik zeggen... Niet?
Ook is het geen psychologische hulpverlener, hij heeft een "controlefunctie" over de organisatie, waarin ik werk bij een klein stukje van het groter geheel. Omdat het niet vlot in dat klein stukje heb ik zijn hulp gevraagd, of beter; heeft hij het aangeboden.
Grtjs
It is what it is and that's what it is!
vrijdag 1 juni 2012 om 17:41
vrijdag 1 juni 2012 om 17:45
vrijdag 1 juni 2012 om 17:49
Misschien niet een leuke manier van me, want ik snap best dat je het spannend vindt. Maar doe het je zelf gewoon niet aan want die code bestaat niet voor niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 1 juni 2012 om 17:58
Lauren29, ik heb er geen idee van. Natuurlijk heb k het berichtje pas later gezien omdat ik in dromenland zat na een dubbele shift gedraaid te hebben. In het geniep heb ik gedacht om de volgende keer te antwoorden dat ik vlakbij op cafe zit en of hij wil afkomen (zonder dat ik daar ben natuurlijk en als ik het berichtje op tijd zie) . Eens zien hoe hij daarop zal reageren... Als hij al reageert
Ik hou niet zo van die onduidelijkheid. Maar geloof mij, zolang ik niets van hem hoor, hoort hij ook niets van mij. En als ik hem hoor, zal ik niet meteen antwoorden of misschien helemaal niet.
Ik hou niet zo van die onduidelijkheid. Maar geloof mij, zolang ik niets van hem hoor, hoort hij ook niets van mij. En als ik hem hoor, zal ik niet meteen antwoorden of misschien helemaal niet.
It is what it is and that's what it is!
vrijdag 1 juni 2012 om 18:47
Het feit dat hij in eerste in instantie vaag reageert op je voorstel ipv positief en uitnodigend, het feit dat hij je dan ´s nachts lastig valt zegt mij (naast de enigszins onprofessioneel werkrelatie) dat het niet klopt en zeer waarschijnlijk niet ok is en zeker niet ok gaat worden.
Een man die in jou geïnteresseerd is gaat je niet ´s nachts oproepen voor een eerste date...tenzij hij in één ding geïnteresseerd is.
Een man die in jou geïnteresseerd is gaat je niet ´s nachts oproepen voor een eerste date...tenzij hij in één ding geïnteresseerd is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.