The Never Ending Question deel 85
donderdag 31 mei 2012 om 21:48
vrijdag 1 juni 2012 om 07:58
Ik had muffins gebakken met mijn cliënten. Zei tegen cliënt dat ze de gebruikte schaal en ijsbolletjeslepel naar de keuken mocht brengen, dan zouden we die samen afwassen.. Kom ik in de keuken, is de schaal schoon en haar gezicht wit :D Heeft ze de schaal uitgelikt! Ik betrapte dr duidelijk, we moesten er allebei enorm hard om lachen, haha! Foto van gemaakt
Heb jij wel eens last van je buren? En zeg je daar dan wat van?
Heb jij wel eens last van je buren? En zeg je daar dan wat van?
vrijdag 1 juni 2012 om 08:47
Echt last niet maar we kunnen wel eens de muziek van de bovenbuurvrouw horen. Ik zeg er niets van, ben er juist wel blij mee want dan ik mijn muziek soms ook wat harder aan doen. Verder zijn er veel mensen in de buurt aan het klussen maar dat doen wij zelf ook dus daar kan ik me ook niet aan ergeren. Ik denk dat er meer mensen last van ons hebben als andersom 
Welk geluid vind je echt heel erg vervelend?
Welk geluid vind je echt heel erg vervelend?
vrijdag 1 juni 2012 om 11:16
Gillende verwende kinderen (dat je in je tuintje ligt te zonnen en ongewild hele 'discussies' wordt gewongen om te volgen) zeeeeeeer irritant. Moet me dan inhouden om niet hard schreeuwend me ermee te bemoeien.
(* "NEE-JE-MOEDER-ZEGT-NET-AL-20X-BELACHELIJK-RUSTIG-DAT-JE-GEEEEEEEN-SNOEPJE-MEER-KRIJGT, DUS NOU JE KOP DICHT OF GA MAAR NAAR JE KAMER MET JE GEGIL!!!"*)
Jij?
(* "NEE-JE-MOEDER-ZEGT-NET-AL-20X-BELACHELIJK-RUSTIG-DAT-JE-GEEEEEEEN-SNOEPJE-MEER-KRIJGT, DUS NOU JE KOP DICHT OF GA MAAR NAAR JE KAMER MET JE GEGIL!!!"*)
Jij?
vrijdag 1 juni 2012 om 15:44
Het geluid van pannen en deksels, bestek krassen op een bord, als iemand bijt op een lepel of vork, fluitende vogels voor 10:00 uur 'smorgens, knallende motorgeluiden, brommers en scooters die je 6km verderop nog steeds hoort, kinderen die gillen om het gillen - vooral meisjes kunnen je moeiteloos een week doof gillen. En als iemand hysterisch aan z'n appel knaagt - helemaal rondom, binnen 3 minuten op. Maar eigenlijk vind ik het ook irritant geluid als iemand er 3 uur over doet
Verder ben ik heel makkelijk en verdraagzaam 
Wanneer ben je het laatst in de Efteling geweest?
Wanneer ben je het laatst in de Efteling geweest?
vrijdag 1 juni 2012 om 21:12
leeuwin1962, 52 minuten geleden[quote]Lizzl schreef op 01 juni 2012 @ 15:44 : Het geluid van pannen en deksels, bestek krassen op een bord, als iemand bijt op een lepel of vork,fluitende vogels voor 10:00 uur 'smorgens, Meen je dat nou, Lizzl Dat is toch juist een van de mooiere buitengeluiden.
Als ik wakker ben, dan heb ik er geen probleem mee. Als ik bij mijn schoonouders in het bos ben, dan kan ik prima ontspannen ondanks alle vogelgeluiden.
Maar ik word wakker van alles - ook met doppen in, die ik sowieso altijd draag. In de zomer beginnen ze al om kwart over vier te fluiten en daar word ik wakker van. Dat is 1 keer niet erg, twee keer wordt al vervelend, maar als je compleet gesloopt met jetlag net 4 uur ligt te slapen, na een vlucht van 12 uur..... dan ben ik in staat om het beest om te leggen.
In ons vorige huis hadden we in de slaapkamer enkelglas (ramen). Aan de andere kant van het glas, zat iedere ochtend een merel te fluiten, op een meter afstand van het bed - vanaf 4:15 tot een uur of 7. We hebben daar 4 maanden gewoond, we waren dagelijks om 4:15 wakker.
Nee, ik houd echt niet van fluitende vogels
Ik vrees nu al dat we ooit gaan verhuizen en dan weer vogels "hebben".
leeuwin1962, 52 minuten geleden[quote]Lizzl schreef op 01 juni 2012 @ 15:44 : Het geluid van pannen en deksels, bestek krassen op een bord, als iemand bijt op een lepel of vork,fluitende vogels voor 10:00 uur 'smorgens, Meen je dat nou, Lizzl Dat is toch juist een van de mooiere buitengeluiden.
Als ik wakker ben, dan heb ik er geen probleem mee. Als ik bij mijn schoonouders in het bos ben, dan kan ik prima ontspannen ondanks alle vogelgeluiden.
Maar ik word wakker van alles - ook met doppen in, die ik sowieso altijd draag. In de zomer beginnen ze al om kwart over vier te fluiten en daar word ik wakker van. Dat is 1 keer niet erg, twee keer wordt al vervelend, maar als je compleet gesloopt met jetlag net 4 uur ligt te slapen, na een vlucht van 12 uur..... dan ben ik in staat om het beest om te leggen.
In ons vorige huis hadden we in de slaapkamer enkelglas (ramen). Aan de andere kant van het glas, zat iedere ochtend een merel te fluiten, op een meter afstand van het bed - vanaf 4:15 tot een uur of 7. We hebben daar 4 maanden gewoond, we waren dagelijks om 4:15 wakker.
Nee, ik houd echt niet van fluitende vogels