Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 28 maart 2008 om 19:55
Als je jullie antwoorden combineert heb je het juiste antwoord.
Van een zuivere hattrick spreken we bij voetbal als:
- een speler 3 x scoort (in het doel van de tegenstander)
- zonder dat een ander (medespeler of tegenstander)
tussendoor scoort
- èn dit alles in 1 helft van de wedstrijd.
Julie mogen zelf uitmaken wie de volgende vraag stelt
Van een zuivere hattrick spreken we bij voetbal als:
- een speler 3 x scoort (in het doel van de tegenstander)
- zonder dat een ander (medespeler of tegenstander)
tussendoor scoort
- èn dit alles in 1 helft van de wedstrijd.
Julie mogen zelf uitmaken wie de volgende vraag stelt
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

zaterdag 29 maart 2008 om 20:27
Er liepen een paar wilde zwijnen bij de oprit en dat vond men te gevaarlijk (las ik net in de krant)
Overigens is dat nog niets: jaren geleden werd de A28 bij Soest afgezet omdat er een paar olifanten van het talud af kwamen daveren. Die waren ontsnapt uit een circus en dreigden ook de snelweg op te lopen.
Overigens is dat nog niets: jaren geleden werd de A28 bij Soest afgezet omdat er een paar olifanten van het talud af kwamen daveren. Die waren ontsnapt uit een circus en dreigden ook de snelweg op te lopen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij