ongesteld?

02-06-2012 16:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben deze maand 2 x 3 dagen de pil vergeten, dus 2 keer meteen 3 pillen ingenomen. Sinds twee dagen slik ik weer normaal verder maar nu heb ik gisteren het bed gedeelt met iemand en er kwam heel veel bloed, echt heel veel. Nu weet ik niet waardoor? Ben ik ongesteld of is het gewoon te wild gegaan zeg maar? Want nu heb ik helemaal geen bloedverlies, het doet daar onder ook best pijn trouwens.
Niemand jou ooit verteld dat het geen zin heeft om 3 pillen ineens te slikken?
itsssme schreef op 02 juni 2012 @ 17:11:

Wat een arrogante vrouwen hier zeg, jesus
Wat ben jij ontzettend hersenloos....
Haha "te wilde handwerk"

Dan wil ik al helemaal niet weten wat je hebt gedaan, schaam je!
amand1969 schreef op 02 juni 2012 @ 17:05:

OMG laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben
Een wát? ;-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
http://www.nvsh.nl/informatie/index.htm

http://www.nvsh.nl/anticonceptie/index.htm

Ga eens goed je huiswerk doen. En daarna de rest.
Ow kut
En zich dan nog druk maken over een stukje vlees op de bbq..
amand1969 schreef op 02 juni 2012 @ 17:05:

OMG laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben laat ze een codoom gebruikt hebben

En jij wordt boos als ze een letter teveel in je naam gebruiken?

X-D
jajajajajajaja
Dat vindt TO nu ook :-P
'' En jij wordt boos als ze een letter teveel in je naam gebruiken?''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven