paragnosten

02-06-2012 16:51 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay ik weet dat ik veel "ben je stom", "ik geef je inzichten gratis" "verspilling van geld" reacties ga krijgen,maar toch wil ik graag even vragen of jullie een goeie paragnost, of tarotist kennen? ik geloof dat sommige gewoon dingen zeggen om geld te verdienen en zijn dus niet betrouwbaar, maar ik denk dat sommige dat wel kunnen.

Hebben jullie ervaring met bellijnen? zo ja vertel :)
Hebben jullie ervaring met bellijnen. :rofl: (Veegt zich de tranen uit de ogen) Nee, sorry, daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee, en ken ook niemand die dat heeft.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bellijnen, dat zijn toch die calcenterdames en heren die een script afwerken?

geld liefde werk geluk en oja verhuizen, mag ook in andere volgorde
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als je dan toch je geld weg wil geven, dan weet ik nog wel een goed doel. Heeft het tenminste nog nut.
nlies schreef op 02 juni 2012 @ 17:05:

Bellijnen, dat zijn toch die calcenterdames en heren die een script afwerken?

geld liefde werk geluk en oja verhuizen, mag ook in andere volgorde
JA, maar mensen die bellen geloven dat natuurlijk niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Daisy, je bent zelf al op de goede weg! (je eerste zin van de OP + reacties) X-D
Als zij zoiets zoekt via dit forum dan mag ze dat doen vind ik. Ik zelf vind die dingen ook niet echt geloofwaardig. Maar als zij dat vind ok...Laat iedereen een beetje in hun waarde :)

Nee sorry ik ken zo'n mensen niet! Ik heb wel eens gehoord over zo'n waarzegster die weet ook van alles over jou en rond om dat (Niet dat ik er in geloof) maar is dat misschien iets voor jou? Google er eens naar?

Succes!
Ik denk dat je deze vraag beter op een ander forum kunt stellen dan krijg je betere antwoorden op jouw vraag.
Er bestaan inderdaad goede paragnosten. Maar die zitten over het algemeen niet in een call-center.
ik heb een hele goede vriendin en die laat echt zoveel van paragnosten afhangen, terwijl haar gezonde verstand en die van vele anderen heel iets anders zegt, en daardoor zit ze al jaren in de problemen...

van mij mag het verboden worden, wat een BS vertellen die lui, verspilling van geld? ja echt, maar ik vind nog het ergst dat ze mensen valse hoop geven, trap toch niet in die onzin...

weg ermee!
Oke waar je op moet letten:

geen belparagnost nemen.

ook niet iemand die torenhoge bedragen vraagt, die doet het meestal om de eigen zak te vullen.

Zie het meer als iemand die je helpt de boel op een rijtje te zetten, vaak weet je zelf de antwoorden al, maar durf je de beslissing niet te nemen, Je zult dan makkelijker horen wat je wilt horen.

Als voorbeeld tarotkaarten.

Jij loopt met de vraag of je wel of niet die andere baan moet nemen, maar dat betekent dat je moet verhuizen, en je familie achterlaten, en eigenlijk wil je dolgraag weg want de familie zit nogal op je lip, maar dat durf je niet te zeggen tegen de familie.

Dan zul je eerder in de kaarten lezen dat je die baan moet nemen,en daar ook meer naar gaan leven.

Wil je liever knus bij de familie blijven, solliciteerde je alleen maar omdat dat van je verwacht werd, dan is de kans groter dat de kaarten voor jou zegegn dta een nieuwe baan er niet in zit.

Tenminste zo zie ik het hoor, en soms is het gewoon prettig de zaken op een rijtje te krijgen voor jezelf
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Waarom wil je zo graag naar een paragnost?
tarotkaarten zijn helemaal rot, want die kun je interpreteren zoals je zelf wilt, en dat doet ze dan ook met hartelust, ik baal echt als een stekker dat mijn vriendin zich iedere keer weer voor de gek laat houden, en ik kan het haar niet uit haar hoofd praten dat het allemaal gelul is, zij neemt dankzij die kaarten en paragnosten al een aantal jaren beslissingen die niet zo verstandig zijn...
anoniem_131314 wijzigde dit bericht op 03-06-2012 00:18
Reden: eventuele herkenbaarheid, sorry
% gewijzigd
Lizzl schreef op 02 juni 2012 @ 17:14:

Daisy, je bent zelf al op de goede weg! (je eerste zin van de OP + reacties) X-D

Ghehe mja die en de forummers die ze maken waren ook wel makkelijk te voorspellen

TO je kunt waarschijnlijk inderdaad beter op een ander forum vragen. Of een andere pijler (Psyche misschien?). Paravisie heeft vast wel een forum, of er moet iig legio fora over zijn
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
-nora- schreef op 02 juni 2012 @ 18:07:

[...]

Ghehe mja die en de forummers die ze maken waren ook wel makkelijk te voorspellen

TO je kunt waarschijnlijk inderdaad beter op een ander forum vragen. Of een andere pijler (Psyche misschien?). Paravisie heeft vast wel een forum, of er moet iig legio fora over zijn
Catharinaweb heeft ook een goed forum
exces schreef op 02 juni 2012 @ 17:35:

Er bestaan inderdaad goede paragnosten. Maar die zitten over het algemeen niet in een call-center.
Hebben die ooit één maar dan ook één objectieve zaak opgelost? Zaken als in vermiste dochtertjes teruggevonden, al dan niet levend? Verloren sleutelbossen gelocaliseerd? Of lossen ze alleen maar vage zaken op, zoals overleden Pietje die nog heel veel goed te maken heeft...
nou een laatste poging dan maar.....

heb een tijdje terug een programma gezien, (rambam) daarin is o.a. derek ogilvie ook al ontmaskerd, met een fake verhaal over een overleden grootvader, en hij had mooie verhalen, maar toen hij werd voorgesteld aan diezelfde grootvader stond meneer met zijn mond vol tanden, verder een die vent kreeg in een paar uur les, hoe hij een reading moest doen bij mensen, en iedereen trapte erin, je wordt gewoon opgelicht, deze mensen kunnen gewoon mensen lezen, daar halen ze alles uit, stellen vragen die op bijna iedereen van toepassing zijn, ook al denk je van niet, er zijn zat methodes die van mij een zogenaamde paragnost maken, en ook van jou.....

je hebt allerlei vraagtechnieken, en als je die goed toepast trapt iedereen erin.

als je geld over de balk wilt smijten moet je het zelf weten, wat die zogenaamde paragnosten jou kunnen vertellen, kun jij jezelf ook vertellen.
http://www.skepsis.nl/s-frames.html
@lucianne ze vraagt toch niet om goede redenen om niet te gaan? Ze is op zoek. Dat jij het daar niet mee eens bent, tja, maar je predikt nu een beetje voor de verkeerde parochie. Open anders zelf een topic met als titel: goede redenen om niet naar een paragnost te gaan.
@ votesforleo

als ze op zoek is heeft ze ook recht op de andere kant van het verhaal, daarom heb ik deze dingen gezegd, ik zal er verder over op houden, ik heb dit alleen gedaan omdat mijn vriendin hier behoorlijk door beïnvloedt wordt en ik vind het jammer als iemand anders door dit soort nep-hocus pocus in de val loopt.
Schoonzus gelooft niet meer zo sterk in paragnosten sinds eentje het geslacht van het kindje van haar beste vriendin verkeerd voorspelde :rofl:
Ik heb ervaring met een hele goede, vraagt weinig qua euro's en naast paragnost is hij ook magnetiseur. Daarvoor kom ik bij hem. Ben zelf verre van het zweverige maar werd notabene door mijn longarts doorverwezen. gebruik sindsdien geen enkele medicatie meer. Bizar maar ben er geweldig blij mee.

Stuur me maar een DM als je meer wilt weten. Regio zuid holland.
Juist goede paragnosten zijn niet zweverig en wijzen je altijd op jouw eigen keuze en dat niets vast staat, het is een richtlijn, net wat nles beschrijft. En Lucianne, jouw vriendin klinkt me niet heel realistisch in de oren als ze naar de woorden van zo iemand gaat leven. Zo zit het leven niet in elkaar
Dotjemol zou je mij de gegevens van jou paragnost willen mailen.

Ik ben ook opzoek naar een goede paragnost.

Thanx, alvast.
quote:VotesforLeo schreef op 02 juni 2012 @ 18:39:

Juist goede paragnosten zijn niet zweverig en wijzen je altijd op jouw eigen keuze en dat niets vast staat, het is een richtlijn, net wat nles beschrijft. En Lucianne, jouw vriendin klinkt me niet heel realistisch in de oren als ze naar de woorden van zo iemand gaat leven. Zo zit het leven niet in elkaarIs dat geen contradictio, een niet-zweverige paragnost? Houdt ze het bij de feiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven