Welles nietes?!

02-06-2012 22:25 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Hij heeft gewoon nog steeds een relatie.

Althans, dat zegt mijn gevoel als ik dit zo lees.
koudwatervrees?
Ik denk dat hij gisteravond een andere scharrel in de kroeg heeft opgedoken en even in zijn behoeftes is voorzien.
Is dit een vervolg op een eerder topic? Iets in de trant van zo fout, maar ik doe het toch?
Speelt een spelletje met je.
quote:bijenrompje schreef op 02 juni 2012 @ 22:30:

Hij heeft gewoon nog steeds een relatie.

Althans, dat zegt mijn gevoel als ik dit zo lees.Tja, dat maak ik er ook maar van.. Maar dan blijf ik het toch vreemd vinden dat hij net 3 dagen terug is van 3 weken buitenland en hij zijn vrije zaterdag met mij zou willen besteden ipv vriendin. Ach ja, teveel energieverspilling om het proberen uit te vogelen haha. Zijn nummer maar alweer exit gedaan en ik zie het wel of ie ooit nog terugkomt.
@ Nike, nee mijn eerste topic ever En als ie gisteravond behoefte aan een scharrel had, dan moet ie er niet vandaag mee afspreken lijkt me hahaha.
Die scharrel lag vanmorgen misschien nog bij hem in bed, bedoelde ik. Idd weg met zijn nummer.
Was ie dronken?
Mag hopen van niet aangezien hij auto reed toen hij belde. Hij klonk heel serieus en niet eens aangeschoten.
Heeft hij expliciet gezegd dat hij weer single is?

En heb je zelf nog gereageerd op zijn afzegging?
Nee, heeft hij niet nee, het zijn alleen vermoedens doordat ik wat linkjes leg zoals het facebook deel. Ik heb inderdaad nog gereageerd. Gewoon casual of hij wat leuks voort mams had gekocht.
En antwoord gehad?

Maar waarom haal je nou je op weg?
He? Waarom is het weggehaald?
quote:Primabella schreef op 02 juni 2012 @ 23:26:

He? Waarom is het weggehaald?Ja, vermoeiend he? Worstel je je eerst het hele verhaal door
Ja zeker!

Ik snap ook totaal niet waarom.
Welles.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nietes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En dat was het weer.
Hahaha, Enn
Welles, Enn!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nietes

Welles! Altijd 10 keer meer dan jullie nietes!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Omdat ik me realiseerde dat ik toch stiekem obseste over het gebeuren aangezien ik er een topic over maakte. Excuus dames! Maar nee, niks meer gehoord van hem, dus het zal wel een nietus zijn ;) Wazige vent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven