Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Weet iemand eigenlijk of de Eco Emi box ook naar Nederland komt? Dat vind ik de leukste van de boxen (heb al een aantal van die unboxing filmpjes van Amerikaanse bloggers gezien) maar lid worden vanuit Nederland is gelijk 2x zo duur! :(
Alle reacties Link kopieren
Emmy_ schreef op 01 juni 2012 @ 22:04:

Weet iemand eigenlijk of de Eco Emi box ook naar Nederland komt? Dat vind ik de leukste van de boxen (heb al een aantal van die unboxing filmpjes van Amerikaanse bloggers gezien) maar lid worden vanuit Nederland is gelijk 2x zo duur! :(
Lijkt me een hele leuke box!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Blendbox is niet meer.

Althans iedereen krijgt zijn geld terug. Zeggen ze.
Ik las het net
Huh?! Vertel!
Hou op schei uit! Eikels!
We hebben gesloten dat iedereen zijn refund terugkrijgt. We gaan kijken of alle honderden transacties in 1x kan worden teruggeboekt. Anders moet dit handmatig gebeuren. Dat gaat lang duren. Andere mogelijke optie, bij de bank terugvorderen en aangeven als oneens met de aankoop.

Bron: https://twitter.com/Blend_Box

Ja ja zelfs dit is met spelfouten :')
Erg slecht dit inderdaad. Zal wel iemand achter zitten die dacht leuk wat bij te kunnen verdienen. Grote partijen opkopen via de markt/internet e.d., in een doos stoppen en doorverkopen.
Wat slecht...

Er zijn hier niet heel veel mensen die er uiteindelijk echt geld aan betaald hebben, toch?
Oh, de juni GB is uitverkocht, las ik net.
En als je niet op Twitter zit, kom je dus niet te weten dat de Blendbox niet komt, ze sturen niet een mail ofzo
Ik zit op Twitter, maar Blendbox komt dus niet? Dat heb ik nog nergens gelezen.

^^Hmmm nu wel dus, wat onnozel allemaal weer!
quote:lilyofthevalley schreef op 04 juni 2012 @ 23:50:

En als je niet op Twitter zit, kom je dus niet te weten dat de Blendbox niet komt, ze sturen niet een mail ofzo Ja best schandalig. Er waren toch 5000 boxen? en maar ongeveer 1000 volgers op twitter. Dus dan zouden er ongeveer 4000 mensen zijn die van niks weten.
Belachelijk dat op de website alleen 'uitverkocht' staat, in plaats van het echte verhaal. Of zou iedereen die besteld heeft een mailtje hebben gehad dat ze hun geld terugkrijgen?

Ik mag achteraf blij zijn dat mijn betalingen niet zijn gelukt.

Ik heb me wel ingeschreven voor de Fashionbox, ook best spannend, aangezien die in augustus voor het eerst geleverd gaat worden (hopelijk).

Zijn jullie al blij verrast door artikelen uit de laatste boxen? Ik ben echt fan geworden van de Morrocan oil uit een paar boxen geleden en een collageengel uit een van de boxen bevalt me ook heel goed.
Nee, er is dus geen mail verstuurd.
In mijn beautybox misten helaas twee producten, het Dermalogica product en het Pupa lippencil Heb ze gemaild, en ze zouden contact opnemen met hun leveranciers om te kijken of het nagezonden kan worden. Ben benieuwd..
Zo, dat is balen Disney! Hopelijk wordt het snel geregeld.
Als het goed is krijg ik einde van de maand mijn eerste Beautybox!

Hopelijk is deze dan compleet!
Update wat betreft de Blendbox via twitter (aangezien niet iedereen twittert).

Blijkbaar heeft nog niemand zijn geld terug. Er wordt niet gereageerd op mails en ze twittert ook niet meer. Het lijkt erop dat ze zich heeft uitgeschreven bij de kvk (of er een bvtje erbij genomen), al is de site nog wel online.

Zowel MAC als Goldenrose zeggen geen overeenkomst met Blendbox te hebben. MAC onderzoekt of de producten echt zijn.

Als er echt rond de 5000 boxen verkocht zijn loopt ze lekker binnen. Oplichting?
Zo, dat is best wat... Misschien helpt het wat als de pers er lucht van krijgt en er achteraan gaat.
Zit je nou ordinair te spammen?
Haha, en weg is haar link! Goed bezig (junior)mod!
"Of is het student die een beetje bijverdiend en er straks met 60.000 euro (5000 x 11,95) vandoor gaat?"

Toch jammer dat ik een vooruitziende blik bleek te hebben. Hoop dat iedereen snel haar geld terugkrijgt!
Oh, wat erg van die blendbox!

Ik las jullie gespeculeer erover een tijdje terug en ik voelde hem al aankomen...

Ik heb sinds vorige maand de glossybox. Hoewel ik net de 'affordable issue' had, was ik er toch erg blij mee! De mascara, oogpotlood en bbcream ben ik blijven gebruiken.

Nog 1 maandje, dan zeg ik hem op. Misschien.
Ik twijfel overal aan haha. Welke ik moet houden, nemen, opzeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven