Het is uit :(

04-06-2012 00:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_153073 wijzigde dit bericht op 14-12-2013 20:59
Reden: oud bericht niet meer relevant
% gewijzigd
Tja, zal een doodoener zijn maar een intieme relatie zonder intimiteit is niet zoals het bedoeld is. Kan me voorstellen dat dat een no go voor je is. Is er niet iets met hem aan de hand, mentaal, dat hij ineens zoveel minder behoefte heeft sinds jullie samenwonen?
Denk dat je er heel goed aan gedaan hebt er een punt achter te zetten. In een ralatie hoort zoenen en intimiteit. En als hij door jou uitgesproken behoeftes ziet als gezeur... Nou sorry hoor maar lijkt me toch dat je juist in een relatie dingen tegen elkaar kan uitspreken en dat er dan wat mee gedaan wordt inplaats van dat het van de hand wordt gewezen.

Denk dat je het er nu even moeilijk mee hebt maar dat je straks blij bent dat je dit hebt gedaan. Sterkte er mee ;)
De beste tip die je zult krijgen: ga weg uit Den Helder.
quote:throttle schreef op 04 juni 2012 @ 00:08:

De beste tip die je zult krijgen: ga weg uit Den Helder.Whahaa!!!
Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Je wil toch niet de rest van je leven zo behandeld worden? Tuurlijk doet het nu pijn, maar weet dat je beter verdient! Echt!
Gewoon kei hard zijn even doorbijten Jij moet gelukkig zijn Die schoonfamilie zien we nooit mer terug :p Gewoon boven staan xxx
Bedankt voor jullie reacties!!

@Cadou Ja ik vraag me het ook af of er iets mentaal aan de hand is..Maar hij heeft altijd een goede jeugd gehad etc etc. Als ik vraag aan hem of het aan mij ligt of als ik wat moet veranderen dan is dat ook niet zo..Hij houd er gwn niet van..

@Throttle, was het maar zo eenvoudig dat ik gwn weg kon gaan uit Den Helder, wwon nota bene ook in een dorpje bij Den helder in de buurt, dus nu zal iedereen me er wel op aanspreken aangezien dat als een lopend vuurtje gaat..Ik heb egt geeeen zin morgen boodschappen te doen!
Jij trol...
Als je het uit wil leggen aan mensen dan kan je toch gewoon zeggen dat jullie uit elkaar gegroeid zijn? Dat is een neutraal antwoord en het nodigt niet uit tot meer vragen. Bijna iedereen heeft in zijn leven wel een relatie gehad die mislukt is, ook in jouw dorp dus mensen zullen het best begrijpen.

Veel sterkte!
Als ik jouw post zo lees, lijkt het me een goede beslissing. Dit wordt nl. nooit beter, alleen slechter.
Je hebt helemaal gelijk dat je het uitmaakt. Als hij weg is met de Marine zou hij bij terugkomst ieder plekje op je lichaam moeten willen kussen, dus als hij dat niet doet, vermoed ik dat hij je meer van je houdt in de trant van dat het wel makkelijk is dat er iemand in zijn afwezigheid het huishouden doet, op het huis past en zorgt dat zijn bedje warm is als hij weer terugkomt. Dan wil je niet weten wat hij tijdens zijn afwezigheid nog allemaal uitvreet...

En is Julianadorp echt zo erg, of kom je uit Breezand? (Dat is echt heel erg :p)

En wat betreft wat de anderen vinden: je kunt toch gewoon zeggen dat je niet meer het gevoel had dat hij nog om je gaf, dat je dat merkte aan bepaalde dingen waar je verder niet op in wilt gaan. (En iedereen hier op het forum is het met je eens. Als je nu al niet meer op een liefdevolle manier seks kunt hebben, belooft dat niet veel voor de toekomst. Sterker nog: je wilt niet weten hoeveel vrouwen hier op het forum rondlopen die het jaren laten doorsudderen onder het mom van 'seks is ook niet alles'. En dan na twee kinderen samen alsnog uit elkaar gaan. Echt hoor, ik vind het heel knap dat je nu gewoon die knoop doorgehakt hebt. Jij verdient beter!)
Occam's razor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven