vriend
maandag 4 juni 2012 om 21:59
Ik heb jaren een relatie. ik heb al weleens hier eerder gepost over zijn depressies en zo. het is een lieve leuke man. Alleen heeft hij z.n dingetjes. bijv slecht in verjaardagen onthouden, altijd goedkope kadootjes. Dingen intresseren hem weinig. bijv ik kreef te horen dat ik weer naar mn werk terug kan..werken. ivm mn verhuizing. Dus hij smsde alleen over zichzelf.weinig moeiteen anderen steken. het komt soms hard over. best jammer. ik weet niet of dat de depressie of karakter is?
maandag 4 juni 2012 om 22:03
Is bij altijd al zo geweest tegen jou, en zijn omgeving?
Of is dat iets sinds pas? Is hij elke dag somber? En heeft hij nergens zin in? Depressie is namelijk dat je elke dag somber bent, niet genieten van mooie dingen, nergens geen zin in hebben, en soms zelfs gedachten aan de dood.
Hoe hij is komt over als karakter maar dat weet ik dus niet zeker.
Of is dat iets sinds pas? Is hij elke dag somber? En heeft hij nergens zin in? Depressie is namelijk dat je elke dag somber bent, niet genieten van mooie dingen, nergens geen zin in hebben, en soms zelfs gedachten aan de dood.
Hoe hij is komt over als karakter maar dat weet ik dus niet zeker.
maandag 4 juni 2012 om 22:12
quote:Mopsie41 schreef op 04 juni 2012 @ 22:10:
Ik roep: Asperger!
Heel hot ook op dit forum......
Het is helemaal geen lieve leuke man, het is een gevoelloze, ongeïnteresseerde klootzak. Lees al je eigen andere topics even terug.....wat is er precies zo leuk aan deze man?Waarom direct met diagnoses strooien?
Ik roep: Asperger!
Heel hot ook op dit forum......
Het is helemaal geen lieve leuke man, het is een gevoelloze, ongeïnteresseerde klootzak. Lees al je eigen andere topics even terug.....wat is er precies zo leuk aan deze man?Waarom direct met diagnoses strooien?
maandag 4 juni 2012 om 22:12
maandag 4 juni 2012 om 22:19
maandag 4 juni 2012 om 22:22
maandag 4 juni 2012 om 22:28
quote:anoniem001 schreef op 04 juni 2012 @ 22:26:
Daar begon zijn smsje mee met hey lekkerding. Best jammer dat hij af en toe zo is. misschien doe je er weinig aan idd. ik neem hem zoals hij is en hij mij. ik dacht ook echt dat hij autisme hadMaar als je hem neemt zoals hij is, waarom open je dan een topic over zijn tekortkomingen?
Daar begon zijn smsje mee met hey lekkerding. Best jammer dat hij af en toe zo is. misschien doe je er weinig aan idd. ik neem hem zoals hij is en hij mij. ik dacht ook echt dat hij autisme hadMaar als je hem neemt zoals hij is, waarom open je dan een topic over zijn tekortkomingen?