Good Luck!
zondag 30 maart 2008 om 21:50
haha ja precies hetzelfde als haar broer... las vanmorgen even terug wat ik toen schreef en idd hetzelfde. Al schreef ik toen weinig, te druk waarschijnlijk. Fieke slaapt echt niet in haar bed overdag, alleen wat tegen mij aan en dat zijn maximaal half uurtjes... En met een uitschieter hier en daar zoals gisteren opeens lang in de maxicosi. Maar ja, Ties is uiteindelijk ook een prima slaper geworden. Maar het is niet altijd fijn.
Ga er zo in ja, maar even in alle rust kopje thee drinken en even foto's overzetten. Heb zo'n leuk pakje gekocht voor haar gisteren. zal even foto plaatsen...
Ga er zo in ja, maar even in alle rust kopje thee drinken en even foto's overzetten. Heb zo'n leuk pakje gekocht voor haar gisteren. zal even foto plaatsen...
maandag 31 maart 2008 om 10:32
Goedemorgen!!
Compu: Hele dikke knuffel voor jou , Ik vind je echt heel sterk overkomen, en dat na alles wat jullie steeds moeten verwerken. Ik neem maar weer eens mijn denkbeeldige pet voor jullie af.
Suze: Jij bent gemeen
Juud: nog 25 dagen werken, dat klinkt naar aftellen. Ben je al met de babykamer bezig?
Enne sokje inmiddels gevonden?
Star: En heeft ceetje vannacht ook doorgeslapen?
Bridges: Wat is het toch een lekker meisje, en wat een haren.
Noos: zag ik nu dat je in een ziekenhuisbed ligt op de foto's? hoe gaat het verder met de kleine meid?
Enne we willen nog wel uitleg over je mobiel hoor, hoe die nu in het toilet komt.
Helen: Mare weer bijgetrokken? Al nieuwe biedingen liggen voor het huis van je vriend?
Nanda: Spannend, nog twee weekjes, ben je al helemaal klaar met de voorbereidingen?
Jinny: vannacht een betere nacht gehad?
Cin: Spannend dat jullie waarschijnlijk gaan bieden. Wanneer is zo,n rapport rond?
Compu: Hele dikke knuffel voor jou , Ik vind je echt heel sterk overkomen, en dat na alles wat jullie steeds moeten verwerken. Ik neem maar weer eens mijn denkbeeldige pet voor jullie af.
Suze: Jij bent gemeen
Juud: nog 25 dagen werken, dat klinkt naar aftellen. Ben je al met de babykamer bezig?
Enne sokje inmiddels gevonden?
Star: En heeft ceetje vannacht ook doorgeslapen?
Bridges: Wat is het toch een lekker meisje, en wat een haren.
Noos: zag ik nu dat je in een ziekenhuisbed ligt op de foto's? hoe gaat het verder met de kleine meid?
Enne we willen nog wel uitleg over je mobiel hoor, hoe die nu in het toilet komt.
Helen: Mare weer bijgetrokken? Al nieuwe biedingen liggen voor het huis van je vriend?
Nanda: Spannend, nog twee weekjes, ben je al helemaal klaar met de voorbereidingen?
Jinny: vannacht een betere nacht gehad?
Cin: Spannend dat jullie waarschijnlijk gaan bieden. Wanneer is zo,n rapport rond?
maandag 31 maart 2008 om 12:55
Jaaaa Bam, ik wil ook patat! Met heel veel hele vette mayo! Mmm, nou ja, alleen het zeggen al lucht op . Knap dat je zo veel sport, en dan ook nog je voedingspatroon omgegooid. Petje af! Is het goed vol te houden (behalve af en toe enorme zin in patat dan..)?
He gets, ik kom er gewoon niet aan toe om fatsoenlijk op iedereen te reageren.
Star, doorslapen, lekkerrrrr!
He gets, ik kom er gewoon niet aan toe om fatsoenlijk op iedereen te reageren.
Star, doorslapen, lekkerrrrr!
maandag 31 maart 2008 om 13:08
Bridges, kjoet ziet Fieke eruit! Leuk pakje!
Bam, knap hoor. Geen boterhammen meer voor het slapen gaan dus? Hoeveel wil je afvallen?
Vanochtend erg leuk gespeeld op het speelgroepje. Jongste zoon in de draagzak en dus had ik handen vrij voor Oudste zoon.
Het is echt super weer hier. Bij jullie? Achttien graden! Lekker he? Ik hoop dat Jinnyman op tijd thuis is straks, dan ga ik met Thomas (blijft pappa bij Simon) naar een soort kinderboerderijtje met een Duitse mamma en haar zoon. Zin in!
Bam, knap hoor. Geen boterhammen meer voor het slapen gaan dus? Hoeveel wil je afvallen?
Vanochtend erg leuk gespeeld op het speelgroepje. Jongste zoon in de draagzak en dus had ik handen vrij voor Oudste zoon.
Het is echt super weer hier. Bij jullie? Achttien graden! Lekker he? Ik hoop dat Jinnyman op tijd thuis is straks, dan ga ik met Thomas (blijft pappa bij Simon) naar een soort kinderboerderijtje met een Duitse mamma en haar zoon. Zin in!
maandag 31 maart 2008 om 13:10
Hai,
Zo daar zijn we weer. En nog geen Suus... Zou ze het expres doen en zich bescheuren van het lachen ondertussen?
Hel en bam: hé knap hoor! Respect! Hier staat een monchoutaart in de koelkast om te vieren dat... tsja... ehm... ik geen kraamvrouw meer ben, ons kind niet doorslaapt (d.w.z. na haar voeding vannacht weer een uur aan het geinen was, komen voor een voeding mag natuurlijk), onze kinders vanmorgen wel uitsliepen! (ideaal dat uur! half negen schrok ik wakker!) en zo nog wel wat vage redenen voor taart. Maar ach nu mag het nog toch?
Mijn mannetje draagt sinds vandaag echt ondergoed, zo schattig! Laat nu de hele dag zijn buik zien, haha! Zal even foto op de site zetten...
Zo daar zijn we weer. En nog geen Suus... Zou ze het expres doen en zich bescheuren van het lachen ondertussen?
Hel en bam: hé knap hoor! Respect! Hier staat een monchoutaart in de koelkast om te vieren dat... tsja... ehm... ik geen kraamvrouw meer ben, ons kind niet doorslaapt (d.w.z. na haar voeding vannacht weer een uur aan het geinen was, komen voor een voeding mag natuurlijk), onze kinders vanmorgen wel uitsliepen! (ideaal dat uur! half negen schrok ik wakker!) en zo nog wel wat vage redenen voor taart. Maar ach nu mag het nog toch?
Mijn mannetje draagt sinds vandaag echt ondergoed, zo schattig! Laat nu de hele dag zijn buik zien, haha! Zal even foto op de site zetten...
maandag 31 maart 2008 om 13:24
Vermoeiend he, die nachten Bridges. Kind vorige week ingeent en niet heel lekker en erg moe, dus slapen gaat wel redelijk, maar nu spuudge hij vannacht weer het hele bed onder. En Jinnyman sliep zo lekker dus kon het niet over mijn hart verkrijgen hem te wekken, dus ben aan het voeteneinde gaan slapen zodat hij nog even door kon slapen en heb alles heel zachtjes droog proberen te maken. Nu draait de wasmachine dus weer overuren...
maandag 31 maart 2008 om 13:32
maandag 31 maart 2008 om 14:22
Haai!
Zonnetje schijnt hier!
Noosje, wat een lieverdje. Je bent vast helemaal in je sas met je 2 meisjes! Ik ken je niet, maar het lijkt me echt wat voor jou.
Bridges, wat een leuke foto weer! Ze wordt nu echt groot, het kersverse is er vanaf. Ze is bijzonder schattig hoor.
Vriend blij met de voetbal hier, hij vindt het verder allemaal erg opgeklopt door de media.
Suze nog niet in de buurt dus.. Hoop haar gauw te lezen!
Ik heb iets positiefs ontdekt, het ziekenhuis hier geeft nu 24 uur per dag ruggenprik, dat is dus veranderd. Je hoeft dus in barensnood 's nachts niet naar een ander ziekenhuis, omdat er geen anesthesist in da house is.
Zonnetje schijnt hier!
Noosje, wat een lieverdje. Je bent vast helemaal in je sas met je 2 meisjes! Ik ken je niet, maar het lijkt me echt wat voor jou.
Bridges, wat een leuke foto weer! Ze wordt nu echt groot, het kersverse is er vanaf. Ze is bijzonder schattig hoor.
Vriend blij met de voetbal hier, hij vindt het verder allemaal erg opgeklopt door de media.
Suze nog niet in de buurt dus.. Hoop haar gauw te lezen!
Ik heb iets positiefs ontdekt, het ziekenhuis hier geeft nu 24 uur per dag ruggenprik, dat is dus veranderd. Je hoeft dus in barensnood 's nachts niet naar een ander ziekenhuis, omdat er geen anesthesist in da house is.
maandag 31 maart 2008 om 14:42
Zit even terug te lezen, bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik heb er ff een paar keer om gejankt en zie allemaal wel hoe ze zich ontwikkelt. Ik hou me voor dat ze met onze liefde op kan groeien tot een gelukkig meidje. En dan maakt het helemaal niet uit wat voor i.q. ze heeft of wat voor beroep ze zou uitoefenen.
En ik wens haar daarbij zo goed mogelijk te begeleiden.
Amalia, over de toekomst; ik wil er wel voor gaan! Vriend heeft koudwatervrees. In mei krijgen we de uitslag van het nieuwe bloedonderzoek van CG, om toch te kijken of het erfelijk is. Ik denk dat hij dat hij dat afwacht (onbewust).
Ik heb er ff een paar keer om gejankt en zie allemaal wel hoe ze zich ontwikkelt. Ik hou me voor dat ze met onze liefde op kan groeien tot een gelukkig meidje. En dan maakt het helemaal niet uit wat voor i.q. ze heeft of wat voor beroep ze zou uitoefenen.
En ik wens haar daarbij zo goed mogelijk te begeleiden.
Amalia, over de toekomst; ik wil er wel voor gaan! Vriend heeft koudwatervrees. In mei krijgen we de uitslag van het nieuwe bloedonderzoek van CG, om toch te kijken of het erfelijk is. Ik denk dat hij dat hij dat afwacht (onbewust).
maandag 31 maart 2008 om 14:59
Even een kort egoberichtje, want Jonathan komt zo thuis. De werkkamer schiet goed op. Daar ben ik nu mee bezig. Die verwacht ik qua schilderen en behangen woensdag klaar te hebben en dan ga ik verder met de kamer van Mr J. Deze week en het weekend krijgen we wat extra hulp van mijn zwager en wat vrienden dus dan moet het gaan opschieten. Met Jonathan gaat het helaas een stuk minder. De afgelopen 24 uur 3 aanvallen gehad nu ga ik morgen wegen want als hij over de 13 kilo is (wat goed kan) moet de medicatie sowieso aangepast worden (dat is een bepaalde grens). Hij is ingesteld toendertijd op 10,5 kilo en hij is onwijs gegroeid sinds afgelopen augustus. En we gaan iets omhoog met de Frisium van 7.5 naar 10 mg, dat mochten we steeds van Dr b maar nog niet gedaan, en we hopen dat het een zetje in de goede richting geeft. Maar ja, het is wel sneu want vandaag had hij de test voor zijn ontwikkeling en hij was hartstikke moe. Ik heb helaas even verder niet zo veel leuk nieuws, ben ook best wel verdrietig ervan....
Stressed is just desserts spelled backwards