Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha leuk stickers. Hier nog zo eentje met stickertic.

Vond Thomas altijd al erg op jou lijken, maar Simon heeft volgens mij nog donkerdere ogen?
ha ha ha Star, ik was ook helemaal gaar toen Berend opeens 2 nachten doorsliep. Dat ben je dan helemaal niet meer gewend! Helemaal niet na 2 jaar Maar helaas wordt hij nu steeds 6.22 uur wakker (rare tijd, en steeds hetzelfde...), dus dat is ook nog vroeg. Ik vind het dan iig nog nacht, ha ha.

Jin, bij Laurens had ik erg veel last van lekkende borsten als hij eens een keer niet kwam ;s nachts. Toen sliep ik ook met een handdoek enzo. Of ik werd wakker van een nat dekbed, gatsie, nu ik eraan denk... Maar bij Berend heb ik dat veel minder. Helemaal niet eigenlijk. Bij Laurens stroomde het sowieso meer. Als hij even met drinken stopte spoot het in z'n gezicht. Dat heb ik bij Berend niet gehad. Raar eigenlijk, want die dronk niet meer of minder. Wel langer 's nachts nog, misschien dat dat scheelt. Laurens sliep 'opeens' na 6 weken door, en Berend pas met 6 maanden. Wellicht had ik bij Laurens nog meer melk omdat het nog vroeg was na de bevalling ofzo, en heeft Berend het zelf al afgebouwd 's nachts door minder te drinken. Weet niet of dat kan hoor wat ik zeg.

Maargoed, nogmaals: beetje de druk eraf als het pijn doet. Anders kan je toch niet slapen. Ooeioei, ja ja, nu weet ik het weer; dan draai je je om en wordt je wakker van die 2 pijnlijke schotels die aan je trekken, auw auw!

oh, uurtje korter hè, vannacht! Trusten!
Helleuwwwww,

Kan iemand die kinderen van mij op komen halen want ik vind ze niet meer leuk. Ik heb er ook teveel. Dus kies maar welke je wil. Die grote is een meisje maar heeft een hele grote mond. Die middelste heeft een flink spraakgebrek, ziet er schattig uit maar luistert voor geen meter. Die jongste kan hard schaterlachen en is erg knuffelbaar maar verder zeurt hij ook alles bij elkaar. So, take your pick!

Jinny, idd, niet kolven. Handdoek in bed. Alleen kolven als het echt te zeer doet maar niet bij 'gewone' ploftieten. Je productie moet zich regelen. Het kan ook zomaar dat ie de ene nacht niet drinkt en de andere weer wel, daar past je lijf zich gewoon op aan.

Noosje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Helena! Super zeg! Geniet van je kraamtijd!

Huizenupdate: Zwembadhuis wordt 'm niet. Te krap, dat is niet relaxed voor een gezin van 5 mensen.

We zijn gisteravond opnieuw wezen kijken bij het andere huis. M'n vader was ook mee en die was er eigenlijk op uit om het eens flink te gaan afzeiken want hij vindt het een dealbreaker dat er geen garage/oprit bij is. En het was echt grappig want hij begon dus heel afzeikerig door het huis te lopen en ergens na een ruimte of 3 zag je 'm gewoon helemaal bijdraaien. Zo ging dat bij mij ook, je valt gewoon een beetje voor de hele oude sfeer die er hangt en dat het zo ruim is. Dus aan het eind was hij net zo enthousiast als wij al waren.

Nu gaan we maandag een verzoek tot taxatie doen en een bouwkundig rapport laten opstellen en daarna kunnen we gaan bieden (als er niks geks uit dat onderzoek komt). Spannend nog dus!

Lekker, die doorslapers, nou, ik ben echt helemaal vergeten hoe dat voelt want Cas komt nog steeds 1-2 keer per nacht. Maarja, ach, daar is ie baby voor. Ik beul 'm wel af als ie straks wat ouder is.

Compu, pfff, wat een boel dingen om te verwerken. Sterkte!

Goodmorning!

Kon ik vanmorgen gewoon uitslapen omdat de kleine man uit logeren is was ik gewoon al om 9.00 uur klaar wakker (eigenlijk 8.00 uur dus ) Zonde van mijn uitslaapmoment. Maar ik heb wel lekker mijn spannende boek uitgelezen.

Cin is je meisje een goeie hulp, want ik kan nog wel wat hulp in de huishouding gebruiken, maar dan het liefst een die geen geluid maakt... En zo nee dan mag je ze houden want het is hier heerlijk rustig! Zelfs de hond is uit logeren .

Leuk dat je vader ook zo enthousiast is over het huis!

Amaal vent kijkt hier ook altijd naar Jensen, ik vind het stom. Net zoals de gouden kooi, daar kijkt hij ook altijd naar. Kan maar tot een conclusie komen, mijn vent heeft geen tv-smaak.

Star ik bedoel idd 3 ton verschil in prijs met het huis van Amaal. Haha bijzondere voeten, dat heb je mooi omschreven. Wij noemen het hier gewoon lompe voeten met een hele hoge wreef en een hele brede voet . Nog wat leuks in banenland op het oog?

Jin ik kolfde 's nachts nooit, daar ben ik veel te lui voor. Of het lekte idd op een handdoek of het was al bijna tijd dat Mart kwam drinken. En als ik lees dat je om 2.00 kolft en dat Simon dan om 3.00 uur komt drinken dan zit er denk ik niks anders op dan je (.)(.) te negeren, een uurtje wachten en nog even lekker proberen door te slapen. GEOX is stoer voor jongens! Ik ben voor Mart op zoek naar leuke sandalen want dat is een van de weinige merken die hij nog redelijk past.

Noos ik ga gauw mijn adres op de group zetten. Leuk dat Shanna het zo leuk vindt. Jammer van de kraam, maar hoe was je bevalling?

Kokos veel plezier in Brabant! Weet iedereen al dat je zwanger bent?
Die Geox schoenen dan ook niks voor Mart met lompe voeten?

Mijn omschrijving was toch aardiger

Welk boek was je in bezig Juud?
Zo, Sinterklaascadeau voor Julia is geregeld
Ja Star Geox past hij wel, ben er alleen niet zo voor om hem dagelijks op gympen te laten lopen omdat ik bang ben dat de neus zo snel slijt omdat ze bij Geox niet zo'n extra rand bij de neus hebben. (hmmm snapt u het nog ) .

Ik was het gezicht van de dood aan het lezen van Cody Mc Fayden, heel spannend! BEn jij nog wat aan het lezen?
Jij bent mooi op tijd Suze! Wat heb je voor moois?
Suze, GEFELICITEERD!!!! ( denk ik )
Oooooooo Suus, kom eens snel terug
Niks aan het lezen op het moment. Heb pas boek van Camilla Lackberg uit. Erg leuk. Ken je vast ook wel.

Geox zijn toch niet echt gympen?
ohh suus mogen we je feliciteren?
Hallo allemaal, hier ben ik ook weer eens.

Hier alles wel goed. Druk met alles maar het schiet op.

ook al bij de puppies wezen kijken en die mogen we tweede week mei gaan halen

Thijmen gaat ook lekker, hele verhalen, nog wel vaak alleen voor ons verstaanbaar. Maar goed. Meneer klimt nu alleen, als we de veiligheidsspeld in zijn slaapzak vergeten, uit bed. Doet eerst dan zijn slaapzak uit om vervolgens naar ons te komen. De eerste keer keken we wel vreemd op

Noosje, gefeliciteerd met jullie tweede mooie meid! Mooie namen.

Compu, een dikke knuffel van mij. Ik vind dat jullie het echt super doen!

Bridges, jij ook een knuffel. Jammer dat je eerder moest stoppen, maar als je daardoor een meer tevreden meisje hebt, is ook wat waard.

Mal, het schiet al op bij jullie, goed hoor. Jammer dat het zo slecht gaat met slapen. Ik hoop dat daar voor jullie ooit wat verbetering in komt.

Cin, Klinkt spannend de huizenjacht. En nee sorry ik wil niet een kindje van je komen halen...ik heb hier nl ook zo'n boef.

Kokos, Naatie, Juud en Rissie succes met de kwalen en ik hoop dat er niet teveel kwaaltjes komen/zijn.

Nu ga ik weer even wat doen en even een donderstraal uit bed plukken die wel 10 hele minuten heeft geslapen
Aah nu snap ik het! Ik vroeg me al af waarom je in hemelsnaam zo vroeg een Sinterklaascadeau zou kopen, maar dit is homemade . Terugkomen Suus!
huh? wat? suus kom eens terug!!!
Ik snapte het ook niet, opmerking van Enka deed kwartje pas vallen
morgen/middag trouwens...

Hier ook Ties uit logeren maar dametje om 6 uur wakker. zucht... En het slapen overdag gaat weer bar slecht, precies d'r grote broer. Dus Cin: ruilen? ik neem jouw meisje wel, en dan ruilen we weer terug als deze slaapt!
Cin heeft kinderen zo in slaap
De dichte schoenen vind ik wel echt gympen, alleen dan mooier en steviger. Ik vind die dichte sandalen van Geox leuk, daar moet ik dus nog even naar op zoek.

Ooh leuk Enka, een pup weer! En het is zo mei. Kreeg deze nu een andere naam?

Haha grappig Thijmen ineens naast je bed, kan me voorstellen dat dat er even raar uitzag. Hij was zelf vast zeker helemaal trots .

Ja Star Lackberg heb ik ook gelezen, vond het wat tegenvallen en ben daarom nog niet verder dan de ijsprinses gekomen. Maar de predikant en de ... staan nog wel op mijn te lezen lijstje. Ik ga zo beginnen in "vier doden in de kring" van Lawrence, een thriller.

Ik heb net uitgerekend dat ik nog maar 24 dagen hoef te werken
Ik heb de Steenhouwer gelezen, wel goed boek.

24 dagen! Zie je wel dat het reuze meevalt allemaal!
quote:Star schreef op 30 maart 2008 @ 12:17:

Cin heeft kinderen zo in slaap dat is mooi, want mij lukt het niet! dan is de deal nu dus gesloten! Kan ik lekker dansen op k3!
Kom maar hier met die baby, ik straal blijkbaar iets rustgevends uit en daardoor slapen ze in het begin heel goed. Ahum.

Heeeeeeeeeeeeeeeej, gefeliciteerd Suze!!!!!! COOL!

Sukkels. Ik snap het gelijk. Want we zijn nu in maand drie plus ongeveer acht en dat is DECEMBER!!!! Jippie, van harte Suus!
Dus Suus is in december 12 maanden zwanger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven