Fan van Sabon?
dinsdag 5 juni 2012 om 11:35
Dan moet je snel wezen met je favoriete zeep inkopen, voor de winkel er niet meer is.
De keten staat op omvallen: http://www.sprout.nl/322/ ... t-ook-beslag-op-ultee-367
De keten staat op omvallen: http://www.sprout.nl/322/ ... t-ook-beslag-op-ultee-367
dinsdag 5 juni 2012 om 12:49
Ik ben er laatst geweest en ben erg geschrokken van de prijzen. Persoonlijk vind ik de helft nog te duur. Een simpel mandje (echt niets bijzonders) kost er al snel 100 euro.
Als er meer mensen zijn die er zo over denken dan kan ik me wel iets voorstellen bij dit bericht. Ik kom er iig niet, dan toch liever Rituals of ´gewoon´ Dove en Nivea.
Als er meer mensen zijn die er zo over denken dan kan ik me wel iets voorstellen bij dit bericht. Ik kom er iig niet, dan toch liever Rituals of ´gewoon´ Dove en Nivea.
Ik krijg er een punthoofd van!
dinsdag 5 juni 2012 om 13:03
Het zijn goede producten, maar ik vind de prijs ook veel te hoog, zo jammer.. Ik heb er vorig jaar gewerkt en toen kreeg ik 30% korting, dat was wel lekker maar toen vond ik al dat ze niet zo goed bezig waren, het systeem klopte niet en wij wisten natuurlijk al of winkels winst maakten of verlies en dat zag er niet zo goed uit. Toch bleven de nieuwe winkels maar uit de grond ploppen. En mijn manager was een meissie van nét 23 jaar oud en die had de leiding over 3 winkels
Ik koop er eigenlijk nooit meer iets omdat ik het gewoon te duur vind..
Ik koop er eigenlijk nooit meer iets omdat ik het gewoon te duur vind..
woensdag 6 juni 2012 om 11:23
quote:Plokkie schreef op 05 juni 2012 @ 12:49:
Ik ben er laatst geweest en ben erg geschrokken van de prijzen. Persoonlijk vind ik de helft nog te duur. Een simpel mandje (echt niets bijzonders) kost er al snel 100 euro..
Idem. Ik vind de spulletjes mooi en lekker maar echt véél te duur.
En nu hopen dat ze een webcare team hebben en wellicht nog redden wat er te redden valt...
Ik ben er laatst geweest en ben erg geschrokken van de prijzen. Persoonlijk vind ik de helft nog te duur. Een simpel mandje (echt niets bijzonders) kost er al snel 100 euro..
Idem. Ik vind de spulletjes mooi en lekker maar echt véél te duur.
En nu hopen dat ze een webcare team hebben en wellicht nog redden wat er te redden valt...
woensdag 6 juni 2012 om 20:14
Bij mij in Amstelveen zit de Sabon naast de Bodyshop. Die laatste is veel goedkoper en hun scrubs zijn minstens zo goed. Zij hebben ook goede aanbiedingen. Bij de Sabon zie ik ook nooit iemand, zij hebben nauwelijks aanbiedingen, het verbaast me niet dat ze het niet gaan redden. Zeker niet in deze tijd van crisis.
vrijdag 8 juni 2012 om 21:50
quote:lucky_birdie schreef op 06 juni 2012 @ 21:58:
Ik vind de verkoopsters juist verschrikkelijk opdringerig. Voor je het weet staan ze je hand al in te smeren met een crème of scrub..
En de prijzen zijn idd ook bizar hoog. Jammer, want ze hebben wel veel fijne producten.Ja, dat is ook vreselijk!! Je krijgt als je daar werkt niet echt een training, maar wel goed te horen hoe ze daar werken en dat MOET je ook echt precies zo doen. Ook helemaal met die woorden/zinnen die zij willen enzo.. Je moet iedereen die binnenkomt meteen aanspreken en voorstellen om te smeren of scrubben, doe je dat niet dan krijg je meteen op je donder. Vond ik wel eens moeilijk, want je merkt gewoon vaak als iemand daar echt geen zin in heeft en dan moest je toch pushen, bleeeh
Ik vind de verkoopsters juist verschrikkelijk opdringerig. Voor je het weet staan ze je hand al in te smeren met een crème of scrub..
En de prijzen zijn idd ook bizar hoog. Jammer, want ze hebben wel veel fijne producten.Ja, dat is ook vreselijk!! Je krijgt als je daar werkt niet echt een training, maar wel goed te horen hoe ze daar werken en dat MOET je ook echt precies zo doen. Ook helemaal met die woorden/zinnen die zij willen enzo.. Je moet iedereen die binnenkomt meteen aanspreken en voorstellen om te smeren of scrubben, doe je dat niet dan krijg je meteen op je donder. Vond ik wel eens moeilijk, want je merkt gewoon vaak als iemand daar echt geen zin in heeft en dan moest je toch pushen, bleeeh
vrijdag 8 juni 2012 om 22:13
Ik liep laatst langs (weer) een lege sabon winkel en toen dacht ik toevallig nog, hoe lang zullen zij het nog volhouden?
Ik heb een bodyscrub. Hij is heerlijk en ruikt echt lekker. Heb hem gekocht met een cadeaubon.
Ik zou hem niet nog een keer kopen, daarvoor vind ik hem te duur en ik probeer graag nieuwe producten uit.
Ik heb een bodyscrub. Hij is heerlijk en ruikt echt lekker. Heb hem gekocht met een cadeaubon.
Ik zou hem niet nog een keer kopen, daarvoor vind ik hem te duur en ik probeer graag nieuwe producten uit.
vrijdag 8 juni 2012 om 22:14