Mode & Beauty alle pijlers

Fan van Sabon?

05-06-2012 11:35 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je snel wezen met je favoriete zeep inkopen, voor de winkel er niet meer is.

De keten staat op omvallen: http://www.sprout.nl/322/ ... t-ook-beslag-op-ultee-367
Scrub is makkelijk zelf te maken. Ik maak wel eens gezichtsscrub met suiker, olijfolie en een paar druppeltjes amandelolie (van Weleda). Werkt prima.
Ik vind body shop overigens ook nog vrij prijzig. Een body butter is daar 15 euro, terwijl ik bij ons in de apotheek 7,95 betaal voor een fijne body butter. Koop je er toch weer 2 voor en we hebben nu ook een hele fijne lijn met badschuim, scrub, body mist etc. die er heel luxe uitziet en heerlijk ruikt. Stuk beter geprijsd dan Sabon.
Body shop is ook niet goedkoop inderdaad. Ik koop er eigenlijk alleen wat als het in de aanbieding is (m.u.v. de poederkwast die ik laatst gekocht heb)
zeg, Ivetje

Wat is dat voor lichaamsboter van de farmacy?
Tja, ik heb al dit soort producten dus op mijn werk. Kom eigenlijk nooit meer ergens anders. En de kast puilt echt uit inmiddels! Maar als ik tegen een klant zeg dat ik zelf ook een belaald product gebruik, is dat wel altijd waar haha! Ik probeer echt alles wat we verkopen zowat
quote:Ksenija schreef op 08 juni 2012 @ 22:20:

zeg, Ivetje

Wat is dat voor lichaamsboter van de farmacy?Ik mag denk ik geen merken noemen, aangezien ik er werk. Dan is het reclame maken voor mijn eigen werk.
-
quote:Blusher schreef op 08 juni 2012 @ 22:19:

Body shop is ook niet goedkoop inderdaad. Ik koop er eigenlijk alleen wat als het in de aanbieding is (m.u.v. de poederkwast die ik laatst gekocht heb)Eens, the Bodyshop is niet goedkoop maar zij hebben vaak aanbiedingen, nu ook 2 body butters voor 20 euro en ze hebben nu 20% korting op een nieuwe body olie die kost maar 7,20 nu (ik vind de 9 euro als gewone prijs trouwens heel netjes geprijsd). Ik koop altijd hun aanbiedingsproducten, als je even geduld hebt is er altijd wel weer een butter of scrub met korting....
Maar dan nog zijn de producten van de apotheek dus goedkoper. Zelfs met korting bij body shop en bij de apotheek ook vaak acties zoals 3 halen, 2 betalen enzo.
Sabon is wat mij betreft echt veeel te duur en ook geen fijne winkel. Ze hebben het nog lang volgehouden vind ik. Dan echt 1000x liever Rituals; heerlijk!!

Het gaat voor mij niet altijd om goedkoop, maar ook om een lekkere geur etc. En iets in een apotheek kopen voelt toch anders, in het kader van de koopbeleving Voor het geval je daar aan hecht.

Als het goedkoop moet kun je trouwens ook heel makkelijk zelf een scrub maken, zie bijv. beautylab.nl.
Quote had deze maand een artikel over het bedrijf / de man erachter, klopt echt niets van hoe dat bedrijf in elkaar zit... Hoop wel dat er nog een goeie opheffingsuitverkoop komt!
may the bridges I burn light the way
ja idd belachelijk duur, maar heerlijk!

Huis geuren en scrub.
Sabon is niet meer, de boel is failliet. Misschien komt er nog een doorstart maar voorlopig is het einde verhaal.
Ik vind de douchescrub en bodylotion met patchouli zo lekker! Maar het personeel zooooo opdringerig dat ik er niet graag kom. De winkel is ook altijd leeg (qua klanten) als ik langsloop dus ik vroeg me al af hoe ze dat toch volhielden.

Doe mij maar Lush, goede prijs/kwaliteitverhouding en prettiger personeel.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Er schijnt een doorstart te zijn:

Dit zijn de redders van Sabon

Hans-Poul Veldhuyzen van Zanten, Edward de Jager van VenturesOne en Erik Achten van Rikon Holding zijn de mannen die de droom van Bob Ultee overnemen en zeepketen Sabon een herstart geven. Zij zorgden ervoor dat de winkels donderdag alweer open konden."
quote:Ivetje schreef op 08 juni 2012 @ 22:14:

[...]

Owja? Ik heb een boek van hem, maar daar staat ie niet in helaas :P

Ow wat een late reactie, sorry...

Maar dit is 'em:

http://www.lifestyle.com.au/style/herba ... scrub.aspx
Ik ben Lush fan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven