prijsverschillen producten

05-06-2012 19:22 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met van alles en nog wat bezig in huis en dus aardig wat aan het shoppen wat betreft huishouddingen etc. . Valt mij op dat er zoveel verschil in prijzen zit voor allerlei producten, ene keer is xenos goedkoper, dan weer blokker (voorbeelden tranparante plastic voor tablet, ene keer 11 (1) euro, bij xenos geloof ik 4, action 1,50 , vacuumzakken voor kleding, wasrekken) etc, action overigens over het algemeen met alles. Wissel vaak tips uit met vriendinnen en zo, maar misschien is het leuk/handig om hier een topic met tips over te openen ? Vind op internet meestal wel voor duurdere dingen makkelijk de goedkoopste prijs, maar voor goedkopere dingen niet echt.
Vandaag gekocht bij de Aldi: parmaham euro 2,49

zie ik precies hetzelfde pakje/merk/gewicht bij de AH liggen (met alleen een ander kartonnen verpakking erop met Ah excellent erop) voor euro 3,59. Misschien niet echt wat je bedoelt maar vond het wel grappig.

Verder inderdaad dat als je wat nodig hebt, eerst bij de action kijken en pas als ze het daar niet hebben verder zoeken. Scheelt altijd een hoop centen.
Je hebt al een vrekkentopic met dit soort tips, kun je vinden met de zoek functie
quote:TanteJuul schreef op 05 juni 2012 @ 19:36:

Vandaag gekocht bij de Aldi: parmaham euro 2,49

zie ik precies hetzelfde pakje/merk/gewicht bij de AH liggen (met alleen een ander kartonnen verpakking erop met Ah excellent erop) voor euro 3,59. Misschien niet echt wat je bedoelt maar vond het wel grappig.

Verder inderdaad dat als je wat nodig hebt, eerst bij de action kijken en pas als ze het daar niet hebben verder zoeken. Scheelt altijd een hoop centen.

Dit is juist wel wat ik bedoel, gaat niet eens zozeer om het geld maar meer om het gevoel dat je een beetje opgelicht wordt en het handig is om tips door te geven.

Jorina, dat vrekkentopic heb ik net even bekeken, maar dat lijkt meer op een hoop gebabbel, vast wel gezellig, maar lastig om als je een bepaald iets wil te vinden denk ik ?
quote:zonnetje59 schreef op 05 juni 2012 @ 19:22:

Wissel vaak tips uit met vriendinnen en zo, maar misschien is het leuk/handig om hier een topic met tips over te openen ? Vind op internet meestal wel voor duurdere dingen makkelijk de goedkoopste prijs, maar voor goedkopere dingen niet echt.

Dat is toch geen doen om allerlei producten hier neer te zetten? Hoe vaak zoek je een wasrek, een vacuumzak voor kleding etc?Als je iets nodig heb zoek je. En dan kan ik wel zeggen dat het bij de Vomar in de aanbieding is, maar als jij die winkel niet hebt, heb je er dus geen ruk aan.

Bovendien kan het de dag er na wel weer uit de reclame zijn.

Prijsvergelijken doe ik via www.voordeelmuis.nl . En voor de rest zoek ik gewoon in een aantal winkels die ik in de buurt heb, of voor duurdere aankopen in online-folders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven