Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 31 maart 2008 @ 14:56:

K**! Predictor zegt dat ik gek ben.... Ik baal stevigBen je wel overtijd dan? want het kan nog best wel, mijn vriendin had ook negatief na 2 dagen overtijd en toen testte ze een paar dagen later en toen was het toch raak. Nou ja, ik duim gewoon mee, want ik hoop voor jou dat het wel zo is
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh jemig hele dikke knuffels voor Mal en Suus! Hele andere berichten maar toch...

Suus: had je gisteren andere test dan? Tsja streep is streep toch? Dus dan is predictor gewoon gek!

Mal: jemig 3 aanvallen, dat is even flink schrikken voor jullie... Tsja wie weet helpt het om die meds te verhogen en haalt het hem uit zijn dip. Ontwikkelingstest dus gehad? Hoe deed hij het, ondanks de vermoeidheid? Fijn dat het klussen goed gaat en jullie hulp krijgen. Lekker hoor. Binnenkort weer nieuwe foto's? Of staan die bij de link die je hebt gemaakt?

voor jullie...!
Goedemiddag,

Ik heb via Hyves een oude schoolvriendin ontmoet, echt leuk!

Jin, 23 april om 09.15u echo bij de gyn. Bijna iedereen is op de hoogte, we wachten tot de echo.

Cin, sorry, kan er nu geen kind/dreumes/baby bij hebben.

Juud, heeft Mart het leuk gehad?

Verjaardag van schoonmoeder was gezellig. Zoon van zwager/schoonzus is 17, hij heeft met Lianne gespeeld. Zo leuk, met name omdat hij heel erg is veranderd. En ze wilde elke keer bij hem op schoot.

We gingen tegen 15.45u weer naar huis, toen had ik het gehad en Lianne ook want zij had niet geslapen maar viel in de auto wel in slaap.

Enka, hoi! Al een naam bedacht voor de pup?

Wij hebben sinds 3 weken een aantal spijlen uit het ledikant van Lianne, die kunnen eruit, niet eruit gezaagd dus . Gisteravond was ze nog veel te wakker, klok uur vooruit, dus was mevrouw zelf uit bed gegaan. Maar Kokosman had gezegd dat ze moest gaan slapen en ze ging braaf weer haar ledikant in en sliep een half uur later.

Bridges, Ties ook uit logeren geweest. Heeft hij het leuk gehad?

Star, goehoed van Ceetje!

CD, nee, nog geen ervaring met een peuterbed. Deurkruk staat hier wel omhoog, die krijgt Lianne ook niet open.

Naatie, hoe was het bij vriendin en baby?
Telefoon ging.

Mal, oei, drie aanvallen is niet grappig. Nu maar hopen dat de medicatie werkt.

Hel, heb je het zo druk meid? Nog een bod gehad op het appartement?

Mamax, hoe is het bij jullie?

Compu, nogmaals een voor jou. Je bent een kanjer!

Ik ga thee drinken.
Jeetje Mal, wat een heftig etmaal voor jullie met zo veel aanvallen. Las ook je stukje op de groep. Kan niets anders zeggen dan ook van mij een hele dikke knuffel voor jullie drietjes.

Suze, nee, wat vaag joh, balen! Misschien zijn die hormoonwaarden nog zo ieniminilaag dat een heel gevoelige test bij een kleine schommeling al negatief geeft? Vage streep is streep hoor, dat kan echt geen toeval geweest zijn....
volgens mij had ik echt eergisteren ongesteld moeten worden. Als ik bekijk wanneer eisprong was en dan verder reken. Ik snap er echt weer helemaal geen bal van. Goffer!

Gisteren Kruidvattest, je zou toch denken dat die lui van Predictor niet voor niks die test zo duur maken...

Na ja, het was een pakje van 2 dus ik heb er nu nog 1 over en dan kijk ik woensdag wel weer even.

Mal,
Suus, test het dan als je wakker wordt, in de 1e plas van de dag zit het meeste hcg.
quote:compu schreef op 31 maart 2008 @ 14:42:

Zit even terug te lezen, bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik heb er ff een paar keer om gejankt en zie allemaal wel hoe ze zich ontwikkelt. Ik hou me voor dat ze met onze liefde op kan groeien tot een gelukkig meidje. En dan maakt het helemaal niet uit wat voor i.q. ze heeft of wat voor beroep ze zou uitoefenen.

En ik wens haar daarbij zo goed mogelijk te begeleiden.

Hee lieffie, een gelukkig meidje IS ze al
Lieve Mal, wat balen dat hij nou ineens zoveel aanvallen heeft! Hopelijk komt het door gewicht en is medicatie gewoon even niet afdoende

Suus,
Suus, hoor wel vaker dat juist Kruidvattest betrouwbaar is. Streep is streep hoor chica!
Ik denk dat het ventje wat onder de leden heeft, hij zat met zo'n pips smoeltje aan tafel. Test was helemaal niet goed gegaan stond in zijn boekje. Hij was verder wel lief enzo maar hij begreep de opdrachtjes die hij moest doen niet. Dat stemt mij niet erg hoopvol.... Net de medicatie voor de nacht wat verhoogd en ik hoop dat hij een wat rustiger nacht heeft.
Ik hoop het ook voor jullie Mal.

Pin je niet teveel vast op de test. Wat er ook uit gaat komen, hij blijft jullie nummer 1 en de allerliefste, bijdehandste, mooiste en nog wat superlatieven die er is.
He bah Mal wat vervelend zeg! Maar als hij idd wat onder de leden heeft en al zo slecht geslapen heeft dan kan ik me ook wel voorstellen dat de test niet op het goede moment kwam. Gaan ze ze nu nog een andere keer doen?

Compu ik sluit me geheel bij Star aan, jullie meisje is al gelukkig en dat allemaal omdat ze twee van die geweldige ouders heeft!

He bah Suze in onzekerheid zitten is echt zo vervelend. Maar ook hier sluit ik me aan bij Star, go go kruidvat test!

Zo Star eensgezinds zijn we vandaag he!
of is het eensgezins....
Whahahaha ik wilde het net zeggen

Gewerkt vandaag?
Eensgezind. Toch?
hai!

Monchoutaart omdat wij al samen op de bank zitten zo (vriend is net terug, en alles lijkt te slapen, of we vliegen even heen en weer, maar ziet er in ieder geval goed uit...) dus genieten! Lekker taartje hoor! En dametje heeft vandaag twee keer in haar bedje geslapen! Wowe! Een hele goede dag dus, slaapjes gezien...

Suus: kruidvat is best goed volgens mij, dus ik denk nog steeds dat het goed zit hoor!

Mal: Hè meid wat vervelend toch... Maar hou vol! Zo'n test is "maar" een momentopname!

Compu: ik kan het niet beter zeggen dan de rest! Jullie doen het super!

Star: wow wat ben je van de mooie woorden vandaag zeg!

Juud: alles wel met jou en je a.s. dochter?
Ja mooi hè? Maar vast niet zo mooi als die taart van jou
Hè Su, wat is dit nou? Dat kan toch niet? Streep is streep idd en ik heb altijd baat gehad met het Kruidvat wb de tests. Zit vast goed.

En nu ben ik moe dus weer weg.

bedankt voor het navragen Compu! Ik was er even niet meer mee bezig, maar goed te weten wat het kost.
compu, dank voor je antwoord. Mei afwachten dus
quote:Star schreef op 31 maart 2008 @ 20:53:

Ja mooi hè? Maar vast niet zo mooi als die taart van jou

Taart was wel echt heel erg lekker inderdaad! Monchou met mandarijntjes...

Hai amaal: alles wel?
Oh je bent natuurlijk alweer weg...
quote:Star schreef op 31 maart 2008 @ 19:48:

[...]

Hee lieffie, een gelukkig meidje IS ze al

Je hebt gelijk! Helemaal happy. En wij dus ook.

Suze, aha, er gloort dan dus nog hoop aan de horizon!! Die Predictor wil blijkbaar pas echt aanslaan bij veel HCG. Ik duim voor jou!

Mal, het is niet anders dan.. Wanneer krijg je de uitslag?

Star had een mooie peptalk-zin.

Vanavond weer de gebarencursus gehad. We moesten leren vriendelijk, met nadruk en dwingend te gebaren en het dan raden van elkaar. Was erg grappig.

En voor nu, welterusten! Alle peutertjes, babietjes en dreumesjes een flinke nacht doorslapen..(dwingend gesproken).
Heej ben ik de eerste vandaag?

Dat was ook mijn gedachte Mal: zo'n test is een momentopname. Maar natuurlijk baal je ervan... Zit meneertje weer wat beter in z'n vel vandaag? Sneu is dat he, zo'n wit, vermoeid koppie.

Bridges, monchoutaart met mandarijntjes, harstikke gezond toch?! Lekker hoor. En cool, alles onder controle qua slaapjes - go mama go mama

Compu, jullie ook geen makkelijke dagen achter de rug weer. Wat heftig toch allemaal joh. Je vriendelijk docht dwingende toespraak heeft op Mare niet zo'n indruk gemaakt; van half 4 tot half 5 wilde ze m'n hand niet loslaten. Heel lief, maar beetje jammer van m'n nachtrust...

Kokos, hoi, hoe is het, gaat het nog de goede kant op met de misselijkheid? Ben even vergeten hoe het bij de zwangerschap van Lianne was, was je toen ook zo beroerd? Gelukkig slaapt ze nog 's middags, kan jij ook even plat. Leuk, schoolvriendin via Hyves, heb je haar ook irl opgezocht of alleen nog maar e-contact?

CD, hoe is het bij jou met de twee mannen (nou ja, drie dan)? Kan je het allemaal nog een beetje handelen? Hier ook nog gewoon een babyledikantje, maar mijn ouders hadden vroeger een haakje op onze slaapkamerdeur (aan de buitenkant dus). Weet niet of ik het zelf zou doen, maar het is erg effectief (en broer en ik hebben er geen trauma's aan over gehouden)

Enka, haai! Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de wedding?

Noos, aaaaahh, wat heerlijk om die kerverse berichten zo te lezen! Jammer van de kraamhulp wel.

Cin, nog ontwikkelingen op huizengebied? Ha ha, leuk dat schoonvader ook zo enthousiast was. Goed om ook zo'n second opinion mee te nemen trouwens.

Ehhhhh, weet niet meer...

Even de berichten hiervandaan dan maar. Gisteren - jawel! - gesport met Suus. Lekker hoor, met zo'n personal flatscreen voor je neus (Grey's anatomy)! Donderdag weer. Als die kilo's nou nog niet verdwijnen ga ik gewoon weer vreten . Weegschaal staat al een week stil. Tot mijn grote frustratie.

Wel nog weer nieuwe kijkers maar nog steeds geen ander bod op vriend z'n appartement. Die vage meneer is nog wel in de picture, waren wat nieuwe ontwikkelingen (kwam zelf met een huurder, die komt morgen kijken), dus wie weet. We hebben in elk geval nog geen stress (al zou het erg fijn zijn als er nu een normale koper een normaal bod zou doen).

Right, even aan het werk maar weer.
quote:bridges6 schreef op 31 maart 2008 @ 21:24:

[...]

Taart was wel echt heel erg lekker inderdaad! Monchou met mandarijntjes...

Hai amaal: alles wel?Ieuw ieuw ieuw ieuw! Monchou verprutser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven