Zijn vrouw weet het.

05-06-2012 21:51 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets met een getrouwde man, zijn vrouw is erachter gekomen. Nu doet hij opeens heel raar tegen me, hij belde me met haar erbij en zei het was voor seks je betekend niks voor me laat me met rust.

Hoe harteloos kan iemand zijn. Heb zin om alle mails door te sturen naar zijn vrouw. Hij noemde haar dik lelijk, passieloos, uiteindelijk als de kinderen de deur uit waren zouden we samenzijn. Nu voel ik me echt bedrogen. Ik wil zijn vrouw alles laten weten, ingewikkeld is dat ik haar ook ken, kwam bij hun over de vloer en was bevriend met zijn dochter, inmiddels niet meer.
En de vraag is?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nu voel JIJ je bedrogen?
Tsja... Ik haat het om te zeggen maar told you so. Er is nu niet veel meer over van die 'echte liefde' hè..
O, de vraag is, denk je dat ie jou ook dik en lelijk heeft genoemd naar haar? Ik denk van wel.

Slotje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
goh, en hij leek zo,n lieverd....
wij slapen nooit.
Told you so....
Moet ik alles aan zijn vrouw vertellen, hij doet alsof het niks is wat we hebben. Alsof het een paar weken lang seks was terwijl we jaren bezig zijn. Hoe hij over haar praat enzo en opeens ben ik er alleen voor de seks. Ik wil wraak en zijn vrouw heeft ook recht op de waarheid, hij verdiend het om alles kwijt te raken.
yeah right.
Dus jij bent nu zielig? Tsss......
Tis toch wat.....
Tsja, het zat eraan te komen.
Lees je eerste topic eens door en zie de voorspellingen van iedereen. Neem dit als je eigen naïviteit en leer ervan.
Zijn vrouw zat naast hem en hij moest jou bellen om de boodschap over te brengen. Fijne vent met ruggengraat.
Oke ik ben fout geweest maar moet ik nu gewoon afstand nemen en hem gelukkig verder laten leven. Is toch oneerlijk?
quote:cambani schreef op 05 juni 2012 @ 21:53:

Moet ik alles aan zijn vrouw vertellen, hij doet alsof het niks is wat we hebben. Alsof het een paar weken lang seks was terwijl we jaren bezig zijn. Hoe hij over haar praat enzo en opeens ben ik er alleen voor de seks. Ik wil wraak en zijn vrouw heeft ook recht op de waarheid, hij verdiend het om alles kwijt te raken.

Wraak?

Zijn vrouw heeft recht op de waarheid? Nu ineens wel??

Hij verdiend het? en wat verdien jij dan wel niet???? Hypocriet!

Ga je schamen!
Je was ook alleen voor de seks.......Verbaast het je?
O, en nu heeft ze recht op de waarheid? En al die jaren ervoor niet?

Meis, zet hem en haar uit je hoofd. Pak jezelf bij elkaar.

Echt, het is beter zo.
quote:cambani schreef op 05 juni 2012 @ 21:51:

Hoe harteloos kan iemand zijn.

Tja, hoe harteloos kun je zijn dat jullie (jij en je 'vriend') zijn vrouw hebben bedrogen. Misschien iets om eerst over na te denken.

Of had je echt gedacht dat we je met z'n allen gaan troosten?
nee, bij jou intrekken, dat is wel eerlijk zeker?
quote:cambani schreef op 05 juni 2012 @ 21:55:

Oke ik ben fout geweest maar moet ik nu gewoon afstand nemen en hem gelukkig verder laten leven. Is toch oneerlijk?agossie, en je bent zelf zo integer!
quote:cambani schreef op 05 juni 2012 @ 21:55:

Oke ik ben fout geweest maar moet ik nu gewoon afstand nemen en hem gelukkig verder laten leven. Is toch oneerlijk?If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Mopsie41 schreef op 05 juni 2012 @ 21:56:

Je was ook alleen voor de seks.......Verbaast het je?

Nee hij houd van me dat weet ik zeker, hij staat nu onder druk. Maar er was liefde. We gingen winkelen, leuke dingen doen, lange gesprekken we hadden niet eens altijd seks.

Ik denk dat als zijn vrouw de waarheid weet ze niet bij hem blijft.
Hoe rot dit nu ook voor je is, ik denk dat je hier uiteindelijk heel blij mee zal zijn. Beter nu dan over drie jaar? Al zal dit nu niet zo voor je voelen. En blijf vooral kwaad, dat helpt om er voor nu mee om te gaan. Hij blinkt nou net echt in het respectvol zijn. Sterkte, want dat zul je ndig hebben. Jij bent nu de kwaaie pier.

Ps hoe is zijn vrouw er eigenlijk achter gekomen?
Ik zou haar alleen inlichten als ze daarom vraagt. Anders kiest ze er blijkbaar voor om haar man op zijn blauwe ogen te geloven, daar zal ze dan wel een belang bij hebben. Maar doe vooral wat je niet laten kan. Deed je toch al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven