Mode & Beauty alle pijlers

Lengte maxi-jurk

05-06-2012 21:49 14 berichten
Ik heb vandaag deze jurk gekocht

Helaas heb ik nogal korte benen, dus sleept de jurk net over de grond. Dit is lastig omdat het een lichte jurk is die dan aan de onderkant natuurlijk vies wordt. Ik dacht hem nu wat in te korten, maar hoelang hoort zo'n jurk eigenlijk te zijn?
Hm, geloof dat het plaatje het niet doet. Hier de link:

http://mq.se/article/klanning_6030200
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Bij mij komen ze net niet aan de grond. Hakken anders een optie? Vind ik sowieso mooi er onder!

Deze?

Bij mij zijn ze altijd te kort
Ik vind maxijurk alleen mooi bij minimale lengte van 175.
Op je blote voeten op de grond staan en dan afspelden. Als je dan een slippertje aan hebt hangt hij net iets boven de grond.
Ja die Francisca! Vind hakken ook wel mooi maar heb helaas geen paar wat er mooi onder staat. Ik loop eigenlijk vrijwel nooit op hakken en draag graag teenslippers in de zomer.

Vind ook moeilijk om te bepalen op welke lengte ik hem nu zou maken. Want als ik eens een feest heb wil ik hem misschien wel aan met hakken eronder, maar dan is ´ie waarschijnlijk te lang voor slippers. Dilemma, dilemma
haha, dan vind je hem bij mij niet mooi cambani. Ik ben namelijk 1.62 :-)
Wauw mooie jurk!

Ik zou hem afspelden als je met blote voeten op de grond staat en vervolgens ook even kijken hoe hij dan met hakken staat.
Mooie jurk, wel jammer van die strook onderaan. Als je gaat inkorten, klopt de lengte van die strook niet meer . . . . Er was zeker geen korte lengte beschikbaar? Bij 1.65m (mijn lengte) kan een jurk van 1.30m nog net, alles wat langer is, laat ik altijd in de shop hangen, dan kan een langere vrouw er blij mee zijn . . . . .
Nee, er was geen kortere. Heb al het kleinste maatje wat er was (xs). Zitten al die stroken bij jurken op dezelfde lengte dan?
quote:carenza schreef op 05 juni 2012 @ 22:21:

Mooie jurk, wel jammer van die strook onderaan. Als je gaat inkorten, klopt de lengte van die strook niet meer . . . . Er was zeker geen korte lengte beschikbaar? Bij 1.65m (mijn lengte) kan een jurk van 1.30m nog net, alles wat langer is, laat ik altijd in de shop hangen, dan kan een langere vrouw er blij mee zijn . . . . .Dus niet inkorten aan de onderkant, maar in de plooi. Nog beter idee: Laten doen voor 10 euro.
TO, was de jurk ook voordat je hem laat inkorten, dat wil (bij mij tenminste) nog wel eens helpen!
quote:cambani schreef op 05 juni 2012 @ 22:03:

Ik vind maxijurk alleen mooi bij minimale lengte van 175.Ik ben 1.75m,en struikel vaak nog over een maxi jurk met traplopen,denk niet dat een kleiner iemand de hele dag in een maxi jurk kan lopen zonder de nek te breken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven