Lengte maxi-jurk
dinsdag 5 juni 2012 om 21:49
dinsdag 5 juni 2012 om 21:51
dinsdag 5 juni 2012 om 22:06
Ja die Francisca! Vind hakken ook wel mooi maar heb helaas geen paar wat er mooi onder staat. Ik loop eigenlijk vrijwel nooit op hakken en draag graag teenslippers in de zomer.
Vind ook moeilijk om te bepalen op welke lengte ik hem nu zou maken. Want als ik eens een feest heb wil ik hem misschien wel aan met hakken eronder, maar dan is ´ie waarschijnlijk te lang voor slippers. Dilemma, dilemma
Vind ook moeilijk om te bepalen op welke lengte ik hem nu zou maken. Want als ik eens een feest heb wil ik hem misschien wel aan met hakken eronder, maar dan is ´ie waarschijnlijk te lang voor slippers. Dilemma, dilemma
dinsdag 5 juni 2012 om 22:21
Mooie jurk, wel jammer van die strook onderaan. Als je gaat inkorten, klopt de lengte van die strook niet meer . . . . Er was zeker geen korte lengte beschikbaar? Bij 1.65m (mijn lengte) kan een jurk van 1.30m nog net, alles wat langer is, laat ik altijd in de shop hangen, dan kan een langere vrouw er blij mee zijn . . . . .
dinsdag 5 juni 2012 om 22:40
quote:carenza schreef op 05 juni 2012 @ 22:21:
Mooie jurk, wel jammer van die strook onderaan. Als je gaat inkorten, klopt de lengte van die strook niet meer . . . . Er was zeker geen korte lengte beschikbaar? Bij 1.65m (mijn lengte) kan een jurk van 1.30m nog net, alles wat langer is, laat ik altijd in de shop hangen, dan kan een langere vrouw er blij mee zijn . . . . .Dus niet inkorten aan de onderkant, maar in de plooi. Nog beter idee: Laten doen voor 10 euro.
Mooie jurk, wel jammer van die strook onderaan. Als je gaat inkorten, klopt de lengte van die strook niet meer . . . . Er was zeker geen korte lengte beschikbaar? Bij 1.65m (mijn lengte) kan een jurk van 1.30m nog net, alles wat langer is, laat ik altijd in de shop hangen, dan kan een langere vrouw er blij mee zijn . . . . .Dus niet inkorten aan de onderkant, maar in de plooi. Nog beter idee: Laten doen voor 10 euro.
woensdag 6 juni 2012 om 10:39