doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
circa 20 - 25

(wil ik wel van meer mensen weten hier) vraag blijft staan
Een stuk of 11, 12.....valt mee toch?

Welke voorkeur heb je... Orale sex of neuken?
13....

@freethefear: slipjes (liefst hipsters), met een vrouw erin;-)

@stewardess: Ja, niet echt anders....

@saffronskies: een gangbang

Nog een keer de vraag, wat is de vreemdste plek waar je ooit de hand aan jezelf hebt geslagen?
toch neuken, al vind ik orale sex ook zo lekker!

wel eens een foto van je k*tje of stijve gestuurd?
Yep, en ontvangen...lang leve het internet bij lange afstanden...

Vraag vind ik te leuk...blijft nog ff staan...
Alleen van mijn borsten verstuurd, net wel een 'stijve' ontvangen.

Vraag blijft staan voor de volgende....
Ja, dat heb ik weleens gedaan en ook ontvangen.

Ben je niet bang dat iemand ooit die foto's ziet? Ondanks de wachtwoorden en wellicht aparte mappen enzo?
wie zegt dat je ze moet bewaren? Hier ook wel 's ontvanger geweest van een aantal mooie en minder mooie stijve exemplaren. Zelf nooit verstuurd. Wel via webcam, dat telt dan ook?

Webcam...tot hoever ga je?
Mijn gezicht staat er niet op. Of bedoel je thuis. Ja, daar ben ik wel eens bang voor.

Wie nog meer verstuurd en ontvangen?
Als je je borsten verstuurd, kan je al wel eens een stijve terugkrijgen stewardess

Ik vind dat wel spannend fotootjes, is een pré-voorspel, hopende op meer.

Tja, dat soort foto's zitten zwaar beveiligd ja, en het zou een ramp zijn moest iemand die te zien krijgen ja.

Een vraag waar ik zelf het antwoord niet goed op weet : is seks mooier wanneer je verliefd bent of is lust even mooi ?
ben ik weer s ff....

webcam, als het heel lekker wordt...all the way, ofwel, gewoon alles laten zien!!!!

zou je voor de cam sex kunnen/willen hebben?
Persoonlijk vind ik seks mooier (wat zeg je dat prachtig) als je verliefd bent.

Hebben jullie vaak seks gehad zonder verliefd te zijn?
Verstuurd ja.... Webcam ja.... Alleen bij vrouwen die ik vertrouw... stom? ehhhh ja;-)

Foto's zijn inderdaad gruwelijk spannend..

Lust is mooi als je verliefd bent... Ik kan niet zoveel met lust alleen vrees ik.., alleen als ik alleen ben:P

Het mooie weer komt er weer aan..

Dus hier een vraag voor de dames:

Weleens uit lust zonder slipje de deur uit?
Ik ga zo even naar het weerbericht kijken. Als het donderdag mooi weer is, een date zonder slipje!

Nooit seks gehad zonder verliefd te zijn?
Zeker wel, maar dat vond ik minder leuk en minder intens

Wel eens verliefd geweest op een ONS??
Jawel, maar ik moet zeggen dat ik me daar niet echt comfortabel bij voel. Altijd spijt achteraf....

Ik heb weleens meegemaakt dat ik mocht gluren bij iemand op een terrasje.....onder een rokje, zonder broekje....ook met trouwens, ook heel geil....

Heb je ooit weleens zoiets gedaan, qua exhibitionisme?
Nee, want ik heb nooit een ons gehad. Wel een (seks) date gehad wat meer had kunnen worden maar omdat ik juist niet verliefd was is het bij die ene keer gebleven.

Wel eens verliefd geweest op iemand wat niet kon/mocht?
quote:Alexje schreef op 31 maart 2008 @ 17:03:

Jawel, maar ik moet zeggen dat ik me daar niet echt comfortabel bij voel. Altijd spijt achteraf....

Ik heb weleens meegemaakt dat ik mocht gluren bij iemand op een terrasje.....onder een rokje, zonder broekje....ook met trouwens, ook heel geil....

Ik ga zoiets donderdag doen.(ik laat wel weten hoe het was)

Iemand nog leuke tips voor zoiets?
Ik heb wel eens een stringetje in mijn zak gevonden en toen ik verbaasd opkeek zag ik een grote stoute grijns...erg leuk. Vervolgens werd me op diverse momenten een kleine show gegeven (iets oprapen ed..)...ik krijg het er weer warm van!

ben benieuwd.....ik duim voor je voor goed weer
quote:Alexje schreef op 31 maart 2008 @ 17:03:

Heb een keer zoiets gedaan, een bekende (getrouwde man) een keer vol aanzicht op mijn doorzichtige slipje gegeven en toen er met mijn vinger over gestreken en iets opzij gedaan (had wel wat gedronken toen). Was meer een "wraakaktie" van mij. Hij had mij een geintje geflikt en ik heb hem op deze manier "teruggepakt". Hij had een oogje op mij (ik niet op hem).

Hij voelde zich niet erg gemakkelijk (zijn vrouw was in de buurt), maar heeft er wel van genoten...
Leuke tip..... Zorg dat je het laat weten door: een natte vinger te halen op een onverwacht moment.... z'n lippen ermee insmeren en kijken naar z'n reactie...

Vraag nogmaals:

Wat is de meest spannende plek waar je ooit met jezelf hebt gespeeld?
Zeker spannende tip, Alexje!

In de tuin waar de achterburen(kantoorpand) mij konden zien.

En jullie???
Wil zeker weten hoe het gegeaan is donderdag stew;-)

Mijn spannendste plek....in park aan de telefoon met een telefoonsex vriendinnetje.... kanttekening: Ik moest wel van haar;-)

Laat vraag staan.....
sorry, geen spannende plek. Als ik met mezelf speel heb ik als enig doel zo snel mogelijk klaarkomen. Tenzij iemand kijkt en ik er een showtje van maak. Maar dan nog kom ik niet verder dan de keuken of woonkamer qua plek.

Wat is de spannendste opdracht die je heb moeten uitvoeren?
Jemig, een dagje werken en vier pagina's om bij te lezen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven