doorgeefvraag
maandag 31 maart 2008 om 07:48
maandag 31 maart 2008 om 13:06
maandag 31 maart 2008 om 13:43
maandag 31 maart 2008 om 14:12
@ Mac:-) het dwingende daarin vind ik wel erg opwindend, maar ik vraag er niet om. Het lijkt me overigens een vraag voor ons dames hier.
@ Gizzy Ja, na een gemiste trein toch bij die date blijven slapen, hij wilde sex, ik eigenlijk niet..wel toegegeven..later spijt van
Noem 's een gebruiksvoorwerp uit de keuken wat je een stimulans of hulpmiddel vindt voor tijdens de sex?
@ Gizzy Ja, na een gemiste trein toch bij die date blijven slapen, hij wilde sex, ik eigenlijk niet..wel toegegeven..later spijt van
Noem 's een gebruiksvoorwerp uit de keuken wat je een stimulans of hulpmiddel vindt voor tijdens de sex?
anoniem_64707 wijzigde dit bericht op 31-03-2008 14:15
Reden: Gizzy was sneller..
Reden: Gizzy was sneller..
% gewijzigd
maandag 31 maart 2008 om 14:27
In mijn keuken is mijn kookeiland zeer praktisch, qua gerei zie ik hier niets erotisch, ik heb net mijn tomatensoep doorgedaan met de staafmixer, auw !
In het openbaar : in Parijs heb ik toenmalige vriend zweetdruppeltjes bezorgd toen hij lezing af en ik zat op de eerste rij
Voor het overige ben ik vrij privé aangelegd.
Zou absoluut niet mogen, maar heb je toch al eens iets gedaan bij de ander wat die echt niet leuk vond ?
In het openbaar : in Parijs heb ik toenmalige vriend zweetdruppeltjes bezorgd toen hij lezing af en ik zat op de eerste rij
Voor het overige ben ik vrij privé aangelegd.
Zou absoluut niet mogen, maar heb je toch al eens iets gedaan bij de ander wat die echt niet leuk vond ?
maandag 31 maart 2008 om 15:03
ehhh....
Lastige vraag.....
Toen ik 17 was heb ik in Spanje s'avonds op het strand met een zweeds meisje liggen zoenen. Ze had een rokje aan en tot twee keer toe glipte een verdwaalde vinger langs het elastiek van haar broekje in haar..... Ze merkte het niet direct, maar was er niet van gediend.... Dat moet wat dat betreft mijn grootste zonde zijn...
Over welke extremiteiten fantaseer je weleens?
Lastige vraag.....
Toen ik 17 was heb ik in Spanje s'avonds op het strand met een zweeds meisje liggen zoenen. Ze had een rokje aan en tot twee keer toe glipte een verdwaalde vinger langs het elastiek van haar broekje in haar..... Ze merkte het niet direct, maar was er niet van gediend.... Dat moet wat dat betreft mijn grootste zonde zijn...
Over welke extremiteiten fantaseer je weleens?
maandag 31 maart 2008 om 16:11
Ja. Het adagio "once you go black, you never go back" lijkt te kunnen kloppen. Wat was er dan anders? Ze lieten zich veel meer gaan dan wat ik gewoon was van Europese vrouwen (hoewel ik moet toegeven dat mijn ervaring daar zeer beperkt is). Toppunt was 4x klaarkomen in één nacht, ik kan je vertellen dat ik toen knock-out was.
Hoe vaak ben jij ooit al achtereen klaargekomen?
Hoe vaak ben jij ooit al achtereen klaargekomen?
maandag 31 maart 2008 om 16:12
@ stewardess ja, totaal een keer of 5..vijf verschillende mannen..variërende afkomst..eigenlijk was maar 1 top en 2 hele erge afknappers..Die ene die helemaal top was was een Afro-Amerikaan, groot breed, kale kop en een mooie pik..onwijs uithoudingsvermogen, ik vond 'm heel lekker..kicken dat contrast..zo'n donkere huid en ik blank meisje
@ tintin tijdens sex kom ik nauwlijks..daarentegen als ik alleen ben..keer of 5..
stel je bent een dag iemand van het andere geslacht..wat zou je willen ervaren op sexgebied?
@ tintin tijdens sex kom ik nauwlijks..daarentegen als ik alleen ben..keer of 5..
stel je bent een dag iemand van het andere geslacht..wat zou je willen ervaren op sexgebied?