Jurkje bruiloft
donderdag 7 juni 2012 om 11:28
Ik heb binnenkort een bruiloft waarbij er niet echt kledingvoorschriften zijn, maar waarbij de bruid en bruidegom wel graag rode accenten zien. Nu zag ik dit jurkje, maar die is nogal uit mijn comfort-zone Sinds de 2 kids ben ik niet echt tevreden over mijn bovenlichaam zeg maar, en draag ik eigenlijk alleen zwart. Broeken en rokjes in alle kleuren, maar tops en jurkjes altijd 'safe'. Wat vinden jullie? Kan dit jurkje als je geen maatje 36 hebt? En hoe vinden jullie de combinatie met een dun rood lak riempje en rode lak pumps? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
donderdag 7 juni 2012 om 11:31
donderdag 7 juni 2012 om 11:35
Hij is er niet in een andere kleur helaas. Veel van jullie vinden hem te licht.. Zelf vind ik eigenlijk van niet, maar wil ook absoluut het risico niet lopen dat de bruid dat wel vindt.. Zwart jurkje had ik inderdaad ook al over nagedacht, maar vind dat dan weer wat minder 'feestelijk'.
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
donderdag 7 juni 2012 om 11:41
Waarom hoor/lees ik toch altijd dat wit niet zou kunnen of mogen op een bruiloft? Ik vind het zelf een hele mooie kleur, die ook netheid en feestelijkheid uitstraalt dus ik zou het wel een leuk gezicht vinden als mijn gasten in het wit zouden komen op mijn bruiloft. Het gaat mij wel te ver om een kledingvoorschrift op de kaart te zetten, maar ik begrijp de aversie tegen de kleur niet.
donderdag 7 juni 2012 om 11:41
http://www.zalando.nl/lp-dis-plain-fem- ... orm/_rood/
Allemaal rode jurken.
Allemaal rode jurken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.