Jurkje bruiloft
donderdag 7 juni 2012 om 11:28
Ik heb binnenkort een bruiloft waarbij er niet echt kledingvoorschriften zijn, maar waarbij de bruid en bruidegom wel graag rode accenten zien. Nu zag ik dit jurkje, maar die is nogal uit mijn comfort-zone Sinds de 2 kids ben ik niet echt tevreden over mijn bovenlichaam zeg maar, en draag ik eigenlijk alleen zwart. Broeken en rokjes in alle kleuren, maar tops en jurkjes altijd 'safe'. Wat vinden jullie? Kan dit jurkje als je geen maatje 36 hebt? En hoe vinden jullie de combinatie met een dun rood lak riempje en rode lak pumps? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
donderdag 7 juni 2012 om 13:38
quote:Djoels schreef op 07 juni 2012 @ 13:34:
Die lange jurk van FV, geweldig. Ik heb ook een lange jurken verslaving, echt waar...je kunt ze enerzijds casual dragen, anderzijds, goede make up, haren lekker doen, paar mooie hakken eronder en gaan.. ja ik houd ervan!Ja, daarom hou ik er ook zo van. En ze verhullen zo lekker je wobbly bits, en omdat ik niet zo erg lang ben geven ze me ook optisch wat meer lengte. Ik zie er veel eleganter uit in een lange jurk dan in een korte jurk.
Die lange jurk van FV, geweldig. Ik heb ook een lange jurken verslaving, echt waar...je kunt ze enerzijds casual dragen, anderzijds, goede make up, haren lekker doen, paar mooie hakken eronder en gaan.. ja ik houd ervan!Ja, daarom hou ik er ook zo van. En ze verhullen zo lekker je wobbly bits, en omdat ik niet zo erg lang ben geven ze me ook optisch wat meer lengte. Ik zie er veel eleganter uit in een lange jurk dan in een korte jurk.
Am Yisrael Chai!
donderdag 7 juni 2012 om 13:41
Ik vind de jurk uit de OP superleuk, maar net als de rest niet voor een bruiloft ivm de kleur.
Heb je mooie benen TO? Dan zou ik hem toch gewoon halen voor een andere gelegenheid, en dan zeker met fel gekleurde schoenen aandoen. (Pas wel een beetje op met ook nog een rood riempje enzo dat je geen zustereffect krijgt)
Leuke jurk Maja
Heb je mooie benen TO? Dan zou ik hem toch gewoon halen voor een andere gelegenheid, en dan zeker met fel gekleurde schoenen aandoen. (Pas wel een beetje op met ook nog een rood riempje enzo dat je geen zustereffect krijgt)
Leuke jurk Maja
vrijdag 15 juni 2012 om 17:10
Ik sluit me heel even aan bij dit topic. Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft binnenkort (alleen het feest 's avonds) en twijfel over wat ik aan zal doen. Ik heb een mooi bloemig jurkje op het oog, maar de basiskleur is wit. Kan dit (met jasje/bolero)? http://www.dressesonly.nl ... k_melinda_ana_alcazar.jpg
vrijdag 15 juni 2012 om 18:17