Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje bruiloft

07-06-2012 11:28 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een bruiloft waarbij er niet echt kledingvoorschriften zijn, maar waarbij de bruid en bruidegom wel graag rode accenten zien. Nu zag ik dit jurkje, maar die is nogal uit mijn comfort-zone Sinds de 2 kids ben ik niet echt tevreden over mijn bovenlichaam zeg maar, en draag ik eigenlijk alleen zwart. Broeken en rokjes in alle kleuren, maar tops en jurkjes altijd 'safe'. Wat vinden jullie? Kan dit jurkje als je geen maatje 36 hebt? En hoe vinden jullie de combinatie met een dun rood lak riempje en rode lak pumps? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Die lange jurk van FV, geweldig. Ik heb ook een lange jurken verslaving, echt waar...je kunt ze enerzijds casual dragen, anderzijds, goede make up, haren lekker doen, paar mooie hakken eronder en gaan.. ja ik houd ervan!
DTEEZ!

Deze vind ik ook zo mooi.
Am Yisrael Chai!
quote:Djoels schreef op 07 juni 2012 @ 13:34:

Die lange jurk van FV, geweldig. Ik heb ook een lange jurken verslaving, echt waar...je kunt ze enerzijds casual dragen, anderzijds, goede make up, haren lekker doen, paar mooie hakken eronder en gaan.. ja ik houd ervan!Ja, daarom hou ik er ook zo van. En ze verhullen zo lekker je wobbly bits, en omdat ik niet zo erg lang ben geven ze me ook optisch wat meer lengte. Ik zie er veel eleganter uit in een lange jurk dan in een korte jurk.
Am Yisrael Chai!
Dat is grappig want die Hugo Boss jurk zou ik dan weer omschrijven als veel witter dan mijn jurk (met groen patroon).

Nou ja, ik denk dat ik toch maar een andere jurk neem dan.
Ik vind de jurk uit de OP superleuk, maar net als de rest niet voor een bruiloft ivm de kleur.

Heb je mooie benen TO? Dan zou ik hem toch gewoon halen voor een andere gelegenheid, en dan zeker met fel gekleurde schoenen aandoen. (Pas wel een beetje op met ook nog een rood riempje enzo dat je geen zustereffect krijgt)

Leuke jurk Maja
die vind ik ook mooi FV!

Ik ben 1.82 en vind juist dat lange jurken me inderdaad nog langer maken... en aangezien ik boven smaller ben dan op mijn heupen, doet het mijn figuur goed. Heerlijk!
DTEEZ!
Ik sluit me heel even aan bij dit topic. Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft binnenkort (alleen het feest 's avonds) en twijfel over wat ik aan zal doen. Ik heb een mooi bloemig jurkje op het oog, maar de basiskleur is wit. Kan dit (met jasje/bolero)? http://www.dressesonly.nl ... k_melinda_ana_alcazar.jpg
Hij is spuugduur voor wat uiteindelijk toch maar gewoon een gedrapeerde vlag is, maar ik word wel heel vrolijk van deze jurk:

@ lucretia. Ja hij is erg duur, heb m gelukkig ook ergens een stuk goedkoper gezien. Vroeg me vooral af of het jurkje niet te wit is voor een bruiloftsgast.

Het jurkje wat jij laat zien is ook erg vrolijk, maar die kleuren zijn niets voor mij - word ik veel te bleek van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven