Goed tapas restaurant?

06-06-2012 21:52 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tapas, heerlijk!

Helaas hebben wij een keer tapas gegeten bij een restaurant in Zeeland en daar draaide mij maag 3x van rond thuis. Vond het eten ook al niet zo lekker, en zag naderhand ook slechte beoordelingen op internet.

Ik maak regelmatig tapas thuis. Lekker samen met mijn partner of vrienden.

Ik zoek nu dus een lekker tapas restaurant in de buurt van den bosch.

Heb zelf natuurlijk ook even gekeken op internet alleen daar vind ik dan recensies van twee jaar geleden of slechte resensies. Het is vanzelf sprekend dat wij liever niet naar een rest. Gaan met slechte beoordelingen.

Heeft iemand tips? :d

Ohja het liefst onbeperkt tapas haha
Eindhoven Dommelstraat

http://www.qpasa.nl/
Me Gusta, zit in Den Bosch, Waalwijk en Oosterhout.

Is alleen niet onbeperkt tapas eten. Snap ook niet dat je dat zo graag wil als je daar al een paar keer ziek van bent geworden :-)
Bedankt voor je berichtje! Helaas kun je daar niet onbeperkt tapas eten

had hem ook al gezien.
19juni: Hoezo? Mag hopen dat onbeperkt tapas eten ook gewoon goed moet zijn?
Waarom wil je zo graag onbeperkt eten?
Niet in de hoek die je zoekt maar que pasa in zaandam is ook echt heel goed. Dus de zaankanters die hem nog niet kende of vakantiegangers/dagjesmensen...

( nee geen aandelen gewoon groot fan )
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Bianca1986 schreef op 06 juni 2012 @ 21:58:

19juni: Hoezo? Mag hopen dat onbeperkt tapas eten ook gewoon goed moet zijn?

Zou je wel verwachten ja.

Maar mijn eigen ervaring is dat eten van de zogenaamde onbepert eten restaurants bij mij ook niet altijd goed valt. Het lijkt me dat ze toch ergens hun kosten moeten drukken, ze zullen veel aan massaproduktie moeten doen omdat ze van te voren niet weten wat er besteld gaat worden. Kan me voorstellen dat ze sommige gerechten dan net iets langer in de koeling laten staan...

Vandaar dat 'all you can eat' mijn ding niet meer is.
Zoals eerder al gezegd: Que Pasa, Dommelstraat Eindhoven, mmmmmm
19juni: je hebt inderdaad gelijk. Alleen ben ik nog een studente en vind gewoon tapas eten vrij duur. (ik weet het, voor goed eten betaal je)

Alleen bij bijvoorbeeld sushi eten, eet ik ook regelmatig onbeperkt. Vind dat net zo goed en lekker dat als dat ik gewoon sushi bestel.
Senor PP in Uden!!
Ah op die manier...

Tja, mijn ervaring is dat ik in een gewoon restaurant vaak ongeveer hetzelfde kwijt ben als in een onbepert eten restaurant, aangezien ik een vrij gemiddelde eter ben, en de rekening bij ons meestal duur wordt door de wijn.

Geen tips dan helaas...
Ik ben zelf nog niet geweest maar hoor goede verhalen over Laden Breda, turkse mezze.
quote:19juni schreef op 06 juni 2012 @ 21:56:

Me Gusta, zit in Den Bosch, Waalwijk en Oosterhout.

Is alleen niet onbeperkt tapas eten. Snap ook niet dat je dat zo graag wil als je daar al een paar keer ziek van bent geworden :-)

Die, die, die!!

Ik Me Gusta, echt een geweldig restaurant!
Zusje in Uden

of

Verhoeven in Uden
Overigens zijn wij bij Me Gusta met z'n 2en max 60 euro kwijt voor 2 personen incl drankjes, en dan zitten we propvol.
Ik ben ook een student die op de centen moet letten en voor tapas ga ik altijd naar La Cubanita. Heeft meerdere locaties, volgens mij ook in Den Bosch. Toevallig ben ik er vanavond nog geweest, ze hadden wat nieuwe gerechten op de kaart en het was we erg lekker. Maandag t/m donderdag is er onbeperkt voor een vaste prijs, site is wel te vinden via google :-)
@Jeetjemina: Senor PP in Uden ziet er goed uit! Alleen kan ik nergens lezen of je alles mag eten met onbeperkt tapas? Weet jij dat? Zie ook bij sommige gerechten een sterretje staan *
Miriammm: Ik had hem gezien, alleen vind ik er slechte beoordelingen. En de kaart is ook niet erg spectaculair. Ook niet te verwachten voor die prijs trouwens haha
Slechte beoordelingen? Ik heb er nooit op gezocht dus ik zou het niet weten. Zelf vind ik het in ieder geval erg lekker en het zit elke avond vol.

Zit er geen Tapas Y Mas in de regio anders?
La Cubanita in Rotterdam vond ik niet bijzonder..

Ik snap ook niet echt dat je all you can eat wilt.. Dan ga je toch iets minder vaak voor iets meer geld?

Ik haal de all you can eat er vaak ook niet eens uit.. Wat iemand anders al zei, een flesje wijn maakt de rekening duur.
quote:Bianca1986 schreef op 06 juni 2012 @ 21:57:

Bedankt voor je berichtje! Helaas kun je daar niet onbeperkt tapas eten

had hem ook al gezien.

Natuurlijk kun je daar onbeperkt tapas eten.

Je betaalt alleen per item wat je eet, en geen eenheidsprijs.

Persoonlijk heb ik bij van die 'onbeperkt' concepten altijd het idee dat het kwalitatief (net iets) minder is.
La Cubanita in Rotterdam is vreselijk sorry, de hapjes die je daar gereserveerd krijg heb ik van mijn levensdagen nog nooit in Spanje gegeten, macaronisalade, paar garnalen, wat gehaktballetjes..Tis inderdaad altijd druk maar vast niet door het eten, de ambiance is gezellig, tis gewoon een makkelijk concept waar mensen voor gaan. Als ik tapas eet kies ik nooit voor all you can eat, liever kwaliteit voor een stuk of 3 bordjes tapas met een goed glas wijn en vers brood, betaal je inderdaad zo een 60 euro. In Rotterdam weet ik wel wat adresjes, maar dat is te ver voor jou zie ik! Succes met zoeken!

Groetjes Mafalda
Sprakel in Lonneker (Enschede)
Chilli

Beetje ver weg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven