Maar ik word misselijk van chocola...

05-06-2012 10:21 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poging om o.a. uitgesproken meningen en het filosoferen over achtergronden af te splitsen van fv's topic. Hier is het onderwerp breder dan seksueel geweld. Alle vormen van grensoverschrijdend, manipulatief gedrag en opvoedingsfouten kunnen uitgesproken, geanalyseerd en bediscussieerd worden.
quote:hans66 schreef op 07 juni 2012 @ 15:18:

[...]

Kom op zeg. Je weet toch wel dat de meeste misdrijven door mannen gepleegd worden. Dat is geen mannenhaat, maar berust op feiten.

Het is aan dovemansoren gezegd.

Het is veel belangrijker toch vooral aan te halen dat er zoveel goede mannen zijn, inclusief hemzelf.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Zeg Kadanz. Die vrouw die met haar borsten langs jouw armen schuurt, lok jij dat uit?
quote:Cateautje schreef op 07 juni 2012 @ 15:50:

Zeg Kadanz. Die vrouw die met haar borsten langs jouw armen schuurt, lok jij dat uit?Had hij er maar niet moeten gaan staan! Vragen om moeiljkheden.
Wat doet zo'n man daar dan ook alleen tussen de vrouwen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:doeidoeidoei schreef op 07 juni 2012 @ 15:51:

[...]

Had hij er maar niet moeten gaan staan! Vragen om moeiljkheden.Hij blijft bij haar vandaan omdat hij haar eng vindt, maar haast zich gelijk om te vertellen dat het geen issue voor hem is.
quote:shahla schreef op 07 juni 2012 @ 15:37:

[...]

Hier gaan dus mijn nekharen recht overeind van staan.Als je dochter in een heel kort rokje met een enorme decoleté naar de kroeg gaat ergens achter in de grote stad, zeg jij haar dan niet om voorzichtig te zijn?
quote:shahla schreef op 07 juni 2012 @ 15:44:

[...]

Omdat een bepaald type man ook zo is!

Mag het daar verdorie eens over gaan i.p.v. het weer proberen te weerleggen? Niet? Pech. We hebben het er toch over.

En dat is toch ook het doel geweest van dit topic, om het daar nu eens gewoon over te hebben?

Ik heb wel twintig keer gezegd dat er ook 'leuke, lieve mannen', (waarmee het gros van de reageerdsters overigens ook nog eens samenleeft, waarvan men ruimschoots kond deed) zijn maar dat het dáár nu even niet over gaat.
Die situatie heeft niets te maken met blaming te victim, kadanz. Helemaal niets.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:

Wat doet zo'n man daar dan ook alleen tussen de vrouwen?Precies, en nou wil ik niet veel zeggen hoor, maar sommige, SOMMIGE mannen die zoeken het ook wel op. Noem het uitlokken als je wilt.
quote:eleonora schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:

[...]

En dat is toch ook het doel geweest van dit topic, om het daar nu eens gewoon over te hebben?

Ik heb wel twintig keer gezegd dat er ook 'leuke, lieve mannen', (waarmee het gros van de reageerdsters overigens ook nog eens samenleeft, waarvan men ruimschoots kond deed) zijn maar dat het dáár nu even niet over gaat.Je blijft je verdedigen Leo.
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:52:

[...]

Als je dochter in een heel kort rokje met een enorme decoleté naar de kroeg gaat ergens achter in de grote stad, zeg jij haar dan niet om voorzichtig te zijn?

Je zegt altijd tegen je kinderen dat ze voorzichtig moeten zijn.

plattelanderders doen niet aan verkrachting?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:44:

Kadanz, stel............. jij bent in een kroeg. En je danst met mij, in je lekkere strakke jeans waarin je kontje mooi uitkomt. En je flirt met me. En je neemt een biertje van me aan.

Dan wacht ik je buiten op met Eleonora, Cateautje, Mrsstanleywalker en nog twee meiden. En dan volgen we je. En in een donker steegje trekken we je broek van je hol en penetreren we je met onze grootste mascararoller.

Uitlokking?Nee.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juni 2012 @ 15:53:

[...]

Je zegt altijd tegen je kinderen dat ze voorzichtig moeten zijn.

plattelanderders doen niet aan verkrachting?Die hebben geen korte rokjes, dus dan overkomt het ze ook niet. Kennelijk.
Dan snap ik nu de term " super boeren " .
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:21:

[...]

Ook vrouwen hebben hier gezegd dat de victim IN SOMMIGE GEVALLEN enige verantwoordelijkheid heeft. Daar wordt dan niet zo moeilijk over gedaan!Ook niet waar. Dat vind o.a. ik ook een issue.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
En dan in een te strakke spijkerbroek en strak shirt, wat moet je dan als moeder zeggen als ze zo de deur uitgaan naar de grote stad?
quote:kadanz schreef op 07 juni 2012 @ 15:54:

[...]

Nee.Echt wel; flirten, drankje aannemen, dansen, je er op kleden, alleen over straat. Het staat nog net niet op je voorhoofd dat jij die mascararoller tegen je prostaat wil voelen, hoor.

Nee.En wat als je de geslachten in BGB's verhaal omdraait?
World of Warcraft: Legion
quote:Cateautje schreef op 07 juni 2012 @ 15:47:

[...]

Zeker weten. Die broek zat te strak. Ik neem de uitnodiging aan.Nou ja, kijk, op zich moet dat natuurlijk kunnen, zo'n strakke broek en dan flirten en drankjes aannemen, maar je geeft wél dubbele signalen af.

[...]

Nee.Hypocriet!
quote:Cateautje schreef op 07 juni 2012 @ 15:50:

Zeg Kadanz. Die vrouw die met haar borsten langs jouw armen schuurt, lok jij dat uit?Nee.
quote:mrsstanleywalker schreef op 07 juni 2012 @ 15:55:

En dan in een te strakke spijkerbroek en strak shirt, wat moet je dan als moeder zeggen als ze zo de deur uitgaan naar de grote stad?"Nou kind, als je wat overkomt, kan het in ieder geval niet aan je rokje liggen". Zoiets?
quote:Cateautje schreef op 07 juni 2012 @ 15:53:

[...]

Je blijft je verdedigen Leo. Je hebt gelijk, moet ik niet doen. Ik snap er alleen geen hol van.
quote:hans66 schreef op 07 juni 2012 @ 15:56:

[...]

En wat als je de geslachten in BGB's verhaal omdraait?Dat gebeurt dagelijks in het echt.
quote:eleonora schreef op 07 juni 2012 @ 15:56:

[...]

Nou ja, kijk, op zich moet dat natuurlijk kunnen, zo'n strakke broek en dan flirten en drankjes aannemen, maar je geeft wél dubbele signalen af.Het is op zijn minst gezegd vragen om moeilijkheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven