Gegevens wissen

07-06-2012 21:22 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraag heeft betrekking op twee verschillende dingen:

1- het wissen van browsegegevens uit de geschiedenis. Ja, ik weet hoe dat moet. Maar via de wis-functie zijn gegevens nog niet helemaal van je computer. Hoe verwijder je ze echt.

2- dingen die je hebt verwijderd uit de prullenbak, ook die moeten weer terug te halen zijn. Hoe wis je echt documenten en gegevens van je computer/laptop?
Als je iets echt wil overschrijven zodat het niet meer terug te halen is, dan moet je je hele schijf met iets anders overschrijven. Heb je bijv. 1gb aan geheugen, dan moet je die hele GB overschrijven met andere troep.
.
Ga je je laptop verkopen?
Dat ligt eraan, wat je te verbergen hebt......;-)
Wat voor programma's moet ik dan aan denken? En kan je dan selectief was, of kan het alleen allemaal in 1 keer. Alles kwijt is ook weer niet de bedoeling.
.
Gebruik voor het afsluiten altijd Ccleaner, die haalt alle cookies en troep eraf en maakt prullebak leeg. Is dat wat je bedoelt? Dat kun je gewoon downloaden. Weet niet of ik dat wel zo mag noemen hier eigenlijk, de programmanaam.
.
Thanks xoblakx!
quote:x-oblak-x schreef op 07 juni 2012 @ 21:40:

Browsegegevens komen in een bepaalde map, welke map?
Je hebt een utility nodig die volgens de U.S. DoD 5220.22-M(ECE) gegevens wist.

http://en.wikipedia.org/wiki/BCWipe

Maar heb je dan al wel uitgevogeld hoe je de Viva webservers hackt, zodat je je vileine opmerkingen van het Viva-forum kunt wissen?
quote:amand1969 schreef op 07 juni 2012 @ 21:51:

Je hebt een utility nodig die volgens de U.S. DoD 5220.22-M(ECE) gegevens wist.

http://en.wikipedia.org/wiki/BCWipe

Maar heb je dan al wel uitgevogeld hoe je de Viva webservers hackt, zodat je je vileine opmerkingen van het Viva-forum kunt wissen?

Je blijkt onder de negeerfunctie te zitten....

Ik zou never never nooit mijn heerlijke zalvende woorden willen verwijderen van dit forum, zeker niet die gericht aan jou. Die mogen tot in het einde der tijden blijven staan, speciaal voor jou. Happy now?
hap
.
Helder, dank xoblax!
.
zonder r
.
Homosexual panic?
quote:x-oblak-x schreef op 07 juni 2012 @ 22:12:

Armand, schat, maar als ik 't schrijf zonder die "r," zou 't kunnen lijken of ik iets met je heb, en net als meer mensen in dit topic, wil ik van sommige dingen heél zeker zijn.Jij bent wel een nerd hè - ik ben niet zo'n forumverslaafde, maar ik herken je schrijfstijl onmiddellijk.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven