1 april, wel of niet grappig?
maandag 31 maart 2008 om 21:52
De eerste grappen heb ik alweer gesignaleerd.
Hoewel het ontzettend kinderachtig is, ben ik zelf net een klein kind als het om de 1 aprilgrappen gaat.
Ik vind het dus een geweldige dag, haal lachend 13 spinnen uit mijn haar, strik de veters die ik niet heb en kijk steevast het Jeugdjournaal voor Het Bericht op 1 april.
En jullie?
Hoewel het ontzettend kinderachtig is, ben ik zelf net een klein kind als het om de 1 aprilgrappen gaat.
Ik vind het dus een geweldige dag, haal lachend 13 spinnen uit mijn haar, strik de veters die ik niet heb en kijk steevast het Jeugdjournaal voor Het Bericht op 1 april.
En jullie?
maandag 31 maart 2008 om 23:43
dinsdag 1 april 2008 om 00:37
quote:rouke schreef op 31 maart 2008 @ 23:49:
Oke, ik dacht al, 'n promovendi, die dat niet weet.. Maar ik weet niet of je zelf ooit vloeren hebt gelegd of niet vandaar de uitleg.. Haha, kan me voorstellen dat je even een wenkbrauw optrok. Ik ben niet zo goed in 1-aprilachtige grappen, dat blijkt. Ben zelf meer van heel plat of heel sarcastisch.
Ik heb nooit een vloer gelegd, lijkt me een drama. En ook met huishouden negeer ik de plint nog wel eens, misschien dat het daar aan ligt
(En ik promoveer trouwens -nog- niet hoor, ben me wel aan het oriënteren of ik dat wil gaan doen)
Oke, ik dacht al, 'n promovendi, die dat niet weet.. Maar ik weet niet of je zelf ooit vloeren hebt gelegd of niet vandaar de uitleg.. Haha, kan me voorstellen dat je even een wenkbrauw optrok. Ik ben niet zo goed in 1-aprilachtige grappen, dat blijkt. Ben zelf meer van heel plat of heel sarcastisch.
Ik heb nooit een vloer gelegd, lijkt me een drama. En ook met huishouden negeer ik de plint nog wel eens, misschien dat het daar aan ligt
(En ik promoveer trouwens -nog- niet hoor, ben me wel aan het oriënteren of ik dat wil gaan doen)
dinsdag 1 april 2008 om 00:52
@Spinster: Dat jij nog niet gepromoveerd bent is niet erg.
Ik was het grootste gedeelte van die tekst alweer vergeten; ik ben nl. ernstig vergeetachtig. (Niet erg prettig kan ik je wel vertellen)
Ik ben dus nergens meer goed in.. Als ik al de kritiek uit het afgelopen decennium mag geloven..
Daardoor ben ik steeds meer aan mezelf gaan twijfelen, en ik vergeet van alles & nog wat incl. mijn opgedane kennis uit/in? m'n studieperiode
Ik was het grootste gedeelte van die tekst alweer vergeten; ik ben nl. ernstig vergeetachtig. (Niet erg prettig kan ik je wel vertellen)
Ik ben dus nergens meer goed in.. Als ik al de kritiek uit het afgelopen decennium mag geloven..
Daardoor ben ik steeds meer aan mezelf gaan twijfelen, en ik vergeet van alles & nog wat incl. mijn opgedane kennis uit/in? m'n studieperiode
dinsdag 1 april 2008 om 01:28
quote:rouke schreef op 01 april 2008 @ 00:52:
@Spinster: Dat jij nog niet gepromoveerd bent is niet erg. Want?
Ik was het grootste gedeelte van die tekst alweer vergeten; ik ben nl. ernstig vergeetachtig. (Niet erg prettig kan ik je wel vertellen Nee, dat geloof ik. Lijkt me erg onhandig en ook vervelend! )
Ik ben dus nergens meer goed in.. Als ik al de kritiek uit het afgelopen decennium mag geloven.. Hé, wat een negatieve gedachten. Meen je die serieus of is dat al een 1 aprilgrap?
Daardoor ben ik steeds meer aan mezelf gaan twijfelen, en ik vergeet van alles & nog wat incl. mijn opgedane kennis uit/in? m'n studieperiode Is wel herkenbaar.. je zou je oude studieboeken eens kunnen nalezen... maar of je daar zin in hebt?
@Spinster: Dat jij nog niet gepromoveerd bent is niet erg. Want?
Ik was het grootste gedeelte van die tekst alweer vergeten; ik ben nl. ernstig vergeetachtig. (Niet erg prettig kan ik je wel vertellen Nee, dat geloof ik. Lijkt me erg onhandig en ook vervelend! )
Ik ben dus nergens meer goed in.. Als ik al de kritiek uit het afgelopen decennium mag geloven.. Hé, wat een negatieve gedachten. Meen je die serieus of is dat al een 1 aprilgrap?
Daardoor ben ik steeds meer aan mezelf gaan twijfelen, en ik vergeet van alles & nog wat incl. mijn opgedane kennis uit/in? m'n studieperiode Is wel herkenbaar.. je zou je oude studieboeken eens kunnen nalezen... maar of je daar zin in hebt?

dinsdag 1 april 2008 om 09:38
dinsdag 1 april 2008 om 10:48
Het zou ook een respectloze grap geweest zijn. Nu is het enkel nog een respectloze waarheid. Afgezien dat ik al het vreemdga veroordeel, maar als BNer zo ten overstaan van iedereen publiekelijk je partner vernederen, heb ik geen goed woord voor over.
*sorry, is een beetje offtopic*
*sorry, is een beetje offtopic*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 1 april 2008 om 12:26
hier staat n pand al jaren te koop het is onderhand n krot.
nu is het volgens de eigenaar vorige week verkocht,er komt n coffeeshop in.groot bericht in de krant,sensatie hier in t kleine dorp.
vandaag kunnen mensen naar t gemeentehuis gaan en bezwaar indienen.
ik vind m wel goed.
nu is het volgens de eigenaar vorige week verkocht,er komt n coffeeshop in.groot bericht in de krant,sensatie hier in t kleine dorp.
vandaag kunnen mensen naar t gemeentehuis gaan en bezwaar indienen.
ik vind m wel goed.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
dinsdag 1 april 2008 om 12:28
dinsdag 1 april 2008 om 14:42
Ik ben ook jarig o p1 april maar heb er geen écht vervelende ervaringen mee. Toen ik kind was werd ik vaak niet geloofd als ik (mét kroon uiteraard) op het speelveldje of speelplein verscheen.
Wel heb ik me al die tijd afgevraagd waarom de gyneacoloog destijds besloot om de bevalling in te leiden omdat mijn moeder langer als 10 dagen over tijd was..waarom moest dat op zaterdag 1april..Dat kon niet op vrijdag 31 maart?
Wel heb ik me al die tijd afgevraagd waarom de gyneacoloog destijds besloot om de bevalling in te leiden omdat mijn moeder langer als 10 dagen over tijd was..waarom moest dat op zaterdag 1april..Dat kon niet op vrijdag 31 maart?
dinsdag 1 april 2008 om 17:42
hahahhaaha ik had vandaag wat doms!! ik stond op mijn stage in de keuken te afwassen...regende buiten... komen er twee tytylers aan (die zijn dus zowel verstandelijk als lichamelijk beperkt) .... Ik begroet ze.. zegt eentje tegen me: kijk! ik: waar moet ik naar kijken ( die twee zijn af en toe zoooo vaaaag hahahah) .... zegt ze: buiten! en wees naar het raam
ik kijken.... zegt ze: vogeltje! 1 april!!!
lolzzz die twee helemaal in een deuk en gierend weg rennen hahhahhahh! maar mijn dag was weer goed, een glimlach op mijn gezicht voor de rest van de dag
ik kijken.... zegt ze: vogeltje! 1 april!!!
lolzzz die twee helemaal in een deuk en gierend weg rennen hahhahhahh! maar mijn dag was weer goed, een glimlach op mijn gezicht voor de rest van de dag

dinsdag 1 april 2008 om 23:07
Ik kreeg gisteren een brief van school mee, dat de kinderen vandaag een fles water mee moesten nemen omdat de waterleiding tussen 8 en 12 uur afgesloten zou zijn in verband met werkzaamheden. Dan was er tenminste water voor toilet en handen wassen......
Dus ik, de gek, sta vanochtend niet alleen de broodtrommels voor de kids te vullen, maar ook flessen water.
Gelukkig was ik niet de enige die daar voor gek liep met die flessen!!
Dus ik, de gek, sta vanochtend niet alleen de broodtrommels voor de kids te vullen, maar ook flessen water.
Gelukkig was ik niet de enige die daar voor gek liep met die flessen!!

woensdag 2 april 2008 om 06:54
Ze hadden hier op een school een brief meegegeven aan de ouders dat ze over willen gaan op schooluniformen en dat ze gisteren op 1 april konden komen kijken naar de ontwerpen en hun voorkeur aan mochten geven....
Hoeveel ouders er niet gelijk hels werden en liepen te gillen dat ze hun kind van school zouden halen als dat plan er door kwam! hahahaha
Hoeveel ouders er niet gelijk hels werden en liepen te gillen dat ze hun kind van school zouden halen als dat plan er door kwam! hahahaha