Entertainment alle pijlers

verstopic (anti-)EK-trash

02-06-2012 19:26 59 berichten
Het is weer even geleden, het verstopic waar alle niet-voetbalkijkers elkaar konden vinden, maar volgens mij is het weer hoog tijd...

Nog 14 dagen voordat de tv weer de ouwe is (en het oranje IS na VANAVOND uit het straatbeeld verdwenen).
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 02 juni 2012 @ 20:24:

Elke reclame gaat over over het EK.......

En ik wil helemaal geen voetbalplaatjes, zegels voor Oranje Scheetkussens, een tribune, oranje bierkratten of een Opblaasbaar Doel.

LAAT ME MET RUST!Die scheetkussens zijn nu voor 1 euro bij de C1000 te koop. Ze komen er dus niet vanaf.
Oh, ja ik kom hier graag schuilen. Wat mij altijd zo irriteert is dat als je zegt dat je niet van voetbal houdt en dat je het somt vindt: 'dan kijk je toch niet?' Maar hoe in godsnaam??? Zelfs het NOS-journaal gaat niet door vanwege het EK, op het werk heeft iedereen, het erover en in de supermarkt krijg gratis opblaas wuppies, of weet ik wat. Ik zou het graag willen negeren, kon het maar. Zucht.
Niet kijken is niet zo'n punt, maar dat gedoe eromheen idd...
quote:coolpack2 schreef op 08 juni 2012 @ 19:01:

Niet kijken is niet zo'n punt, maar dat gedoe eromheen idd...Idd, alles oranje, sodemieter op. Volgende week woensdag een vaerjaardag met natuurlijk de tv aan. Wanneer is het eigenlijk weer voorbij (kunnen we een aftelkalender maken???)
Is er eigenlijk een topic waar het wel over voetbal/de huidige wedstrijd/het EK gaat? Ik zoek er nu al een kwartier naar ofzo. Of wordt hier nooit over sport gepraat? (het kijken dan, met bier en bitterballen, niet de sporttopics in Lijf en Lijn:P)

Maar uit jullie topic zal ik weer verdwijnen hoor, dat was duidelijke de verkeerde :D

Edit: Ik heb hem zojuist gevonden. Ik was blijkbaar eindelijk op de goede pijler beland na Overig en Actueel te hebben doorzocht ;) Have fun de komende 4 weken hier ook ;)
Jee dat is lang geleden, als oud starter van het verstopic sluit ik me weer met plezier aan! Hapje, drankje, hebben we ook weer een grote tent?
Hey Ambrosia, leuk! Ik ben niet zo handig met plaatjes, maar een tent zou leuk zijn!

En een aftelkalender hahahaha
Afteller done
Beetje jammer dat ik geen computer bij de hand heb, maar ik zal morgen wel even zorgen voor een degelijke tent, catering en uitsmijters a la johnny depp
Ik weet niet of ik er morgen echt kan zijn, we gaan bij vrienden eten (en kijken). ik volg het een beetje half vanwege de pool, maar ben níet voor NL. Ik wil dat de vlaggetjes verdwijnen en ik de pool win :-D
Wie o Wie hoopt er met mij mee voor een grote tv storing van de voetbalbeelden vanaf 1 minuut voor 6 vandaag tot einde van de wedstrijd... ?

Wat zouden ze balen als het zou gebeuren al die oranje malloten !!

De rest van de tv zenders moet wél gewoon werken natuurlijk ....
quote:dunschiller schreef op 09 juni 2012 @ 17:45:

Wie o Wie hoopt er met mij mee voor een grote tv storing van de voetbalbeelden vanaf 1 minuut voor 6 vandaag tot einde van de wedstrijd... ?

Wat zouden ze balen als het zou gebeuren al die oranje malloten !!

De rest van de tv zenders moet wél gewoon werken natuurlijk .... Nee, sorry, volgende wedstrijd misschien. Mijn man moet werken en als iedereen voetbal zit te kijken is het lekker rustig. Wel een goed voorstel trouwens.
Ook zo blij dat Nederland heeft verloren? Grote kans dat we nu na de groepswedstrijden al van het gedoe af zijn
Ugh, ik heb om er nog íets aan te hebben de pool ingevuld op kantoor (heb ik er ook nog een spelletje (want ja, dat is 't ) aan. Alleen had ik Nederland het voordeel van de twijfel gegeven alleen de eerste wedstrijd: 3-1. Dus voor m'n punten is dit niet goed. Maarrrrr ik ga natuurlijk recht naar boven in de deelnemersstand vanaf vanavond ;-p

Verder vind ik het helemaal niet erg... Verbaast me dat de Joden (via de kennelijk 'verlammende' indruk die Auschwitz achterliet) niet de schuld hebben gekregen
PS Ik vond het in eerste instantie een beetje jammer dat er nog een anti-topic kwam ('genoeg van voetbal'), maar de discussie wordt daar gevoerd, dat maakt het hier wel weer lekker rustig anti-zijn :-D
By the way: die armbanden met 'respect' erop terwijl ze elkaar bijkans in elkaar timmeren waren ook wel interessant.

En hebben jullie een verklaring voor het feit dat het werkwoord 'spelen' is, maar het zelfstandig naamwoord geen 'spel(-letje)' mag zijn?
Ha ik kwam alleen ff gluren of er weer een verstopic was (haaaaai ambro!)en als oude gardelid zelfs mijn account even afgestoft! Foebal bah!
Let op de afteller: misschien nog maar 0 DAGEN voordat het oranje gedoe weg is!

Misschien ga ik vnavond met wat vrienden kijken. Ik heb NL in de poel laten verliezen, dus ik heb een goed excuus om tegen te zijn ;-p
Er lopen nu al de hele middag kinderen te toeteren!
Zo, nog 3 dagen en dan is het naar huis voor Oranje waarschijnlijk. Eerlijk gezegd maakt het me dit jaar niet zo gek veel uit, misschien toch een beetje meelij met vriend, maar ik vind wel dat 't moet vanwege m'n poel (kan neit zo goed tegen m'n verlies ).
Er komen trouwens wel elke dag nog weer nieuwe EK-topics (zowel voor als anti) bij he? Ongelooflijk.... Moet dat per se per wedstrijd van NL of kijkt men niet verder dan neus lang is?
quote:coolpack2 schreef op 14 juni 2012 @ 00:32:

Er komen trouwens wel elke dag nog weer nieuwe EK-topics (zowel voor als anti) bij he? Ongelooflijk.... Moet dat per se per wedstrijd van NL of kijkt men niet verder dan neus lang is?Dat laatste denk ik. Was mij ook al opgevallen ja. Er zijn inmiddels minstnes 5 anti topics en ook een heleboel pro voetbal topics inderdaad.
Flauw dat er zoveel anti topics zijn na het verlies van NL, je bent Oranje fan of niet, ze hebben slecht gespeeld en terecht dat ze er voor 99% uitliggen maar waarom opeens die anti topics van mensen die in eerste instantie wel uitkeken naar de wedstrijden van Oranje.
quote:cappi schreef op 14 juni 2012 @ 19:13:

Flauw dat er zoveel anti topics zijn na het verlies van NL, je bent Oranje fan of niet, ze hebben slecht gespeeld en terecht dat ze er voor 99% uitliggen maar waarom opeens die anti topics van mensen die in eerste instantie wel uitkeken naar de wedstrijden van Oranje.? Heb je wel naar de datum van de OP gekeken, is echt voor de start van het ek...
Dat dacht ik ook, maar Cappi reageerde misschien gewoon op mijn post hiervoor en daarin ben ik het wel een beetje met haar eens.

Nou, met een beetje geluk is het na vanavond gedaan. En dat vind ik ook wel zo prettig, want die sneue hoogmoed en al dat geleuter op elke nieuwspagina die je opent of sportprogramma waar je langszapt begint een beetje pathetisch te worden.

Klaarrrrrr nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven