Het EK voetbal topic
donderdag 7 juni 2012 om 12:41
Morgen gaat het beginnen!
Een topic over voetbal Ik heb er zin in, jullie ook?!
vri 8-jun 18:00 Polen - Griekenland 1-1
vri 8-jun 20:45 Rusland - Tsjechië 4-1
zat 9-jun 18:00 Nederland - Denemarken 0-1
zat 9-jun 20:45 Duitsland - Portugal 1-0
zon 10-jun 18:00 Spanje - Italië 1-1
zon 10-jun 20:45 Ierland - Kroatië 1-3
ma 11-jun 18:00 Frankrijk - Engeland 1-1
ma 11-jun 20:45 Oekraïne - Zweden 2-1
din 12-jun 18:00 Griekenland - Tsjechië 1-2
din 12-jun 20:45 Polen - Rusland 1-1
woe 13-jun 18:00 Denemarken - Portugal 2-3
woe 13-jun 20:45 Nederland - Duitsland 1-2
don 14-jun 18:00 Italië - Kroatië 1-1
don 14-jun 20:45 Spanje - Ierland 4-0
vri 15-jun 18:00 Oekraïne - Frankrijk 0-2
vri 15-jun 20:45 Zweden - Engeland 2-3
zat 16-jun 20:45 Griekenland - Rusland 1-0
zat 16-jun 20:45 Tsjechië - Polen 1-0
zon 17-jun 20:45 Portugal - Nederland 2-1
zon 17-jun 20:45 Denemarken - Duitsland 1-3
ma 18-jun 20:45 Kroatië - Spanje 0-1
ma 18-jun 20:45 Italië - Ierland 2-0
din 19-jun 20:45 Zweden - Frankrijk 2-0
din 19-jun 20:45 Engeland - Oekraïne 1-0
do 21-jun 20:45 Tsjechië - Portugal 0-1
vr 22-jun 20:45 Duitsland - Griekenland 4-2
za 23-jun 20:45 Spanje - Frankrijk 2-0
zo 24-jun 20:45 Engeland - Italie 0-0
wo 27-jun 20:45 Portugal - Spanje
do 28-jun 20:45 Duitsland - Italie
zo 1-jul 20:45 FINALE
De onderlinge standen in de poules:
Poule A:
Tsjechië IIIII I
Griekenland IIII
Rusland IIII
Polen II
Poule B:
Duitsland IIIII IIII
Portugal IIIII I
Denemarken III
Nederland
Poule C:
Spanje IIIII II
Italie IIIII
Kroatie IIII
Ierland
Poule D:
Engeland IIIII II
Frankrijk IIII
Oekraine III
Zweden III
Wie wordt Europees Kampioen? Hoe gaat Nederland het doen? Wie wordt de sterspeler? Wie zakt er door het ijs? Gaan we winnen tegen de Duitsers? Waar gaan jullie kijken? En nog veel meer in het EK 2012 topic
Een topic over voetbal Ik heb er zin in, jullie ook?!
vri 8-jun 18:00 Polen - Griekenland 1-1
vri 8-jun 20:45 Rusland - Tsjechië 4-1
zat 9-jun 18:00 Nederland - Denemarken 0-1
zat 9-jun 20:45 Duitsland - Portugal 1-0
zon 10-jun 18:00 Spanje - Italië 1-1
zon 10-jun 20:45 Ierland - Kroatië 1-3
ma 11-jun 18:00 Frankrijk - Engeland 1-1
ma 11-jun 20:45 Oekraïne - Zweden 2-1
din 12-jun 18:00 Griekenland - Tsjechië 1-2
din 12-jun 20:45 Polen - Rusland 1-1
woe 13-jun 18:00 Denemarken - Portugal 2-3
woe 13-jun 20:45 Nederland - Duitsland 1-2
don 14-jun 18:00 Italië - Kroatië 1-1
don 14-jun 20:45 Spanje - Ierland 4-0
vri 15-jun 18:00 Oekraïne - Frankrijk 0-2
vri 15-jun 20:45 Zweden - Engeland 2-3
zat 16-jun 20:45 Griekenland - Rusland 1-0
zat 16-jun 20:45 Tsjechië - Polen 1-0
zon 17-jun 20:45 Portugal - Nederland 2-1
zon 17-jun 20:45 Denemarken - Duitsland 1-3
ma 18-jun 20:45 Kroatië - Spanje 0-1
ma 18-jun 20:45 Italië - Ierland 2-0
din 19-jun 20:45 Zweden - Frankrijk 2-0
din 19-jun 20:45 Engeland - Oekraïne 1-0
do 21-jun 20:45 Tsjechië - Portugal 0-1
vr 22-jun 20:45 Duitsland - Griekenland 4-2
za 23-jun 20:45 Spanje - Frankrijk 2-0
zo 24-jun 20:45 Engeland - Italie 0-0
wo 27-jun 20:45 Portugal - Spanje
do 28-jun 20:45 Duitsland - Italie
zo 1-jul 20:45 FINALE
De onderlinge standen in de poules:
Poule A:
Tsjechië IIIII I
Griekenland IIII
Rusland IIII
Polen II
Poule B:
Duitsland IIIII IIII
Portugal IIIII I
Denemarken III
Nederland
Poule C:
Spanje IIIII II
Italie IIIII
Kroatie IIII
Ierland
Poule D:
Engeland IIIII II
Frankrijk IIII
Oekraine III
Zweden III
Wie wordt Europees Kampioen? Hoe gaat Nederland het doen? Wie wordt de sterspeler? Wie zakt er door het ijs? Gaan we winnen tegen de Duitsers? Waar gaan jullie kijken? En nog veel meer in het EK 2012 topic
vrijdag 8 juni 2012 om 00:19
Topictitel is algemeen dus ook voor mensen zoals ik die nu al helemaal klaar zijn met deze totaal onzinnige aanbidding van corrupte en omhooggevallen kerels die zakken vol geld verdienen en nooit genoeg hebben?
Die nu alle tv-zenders domineren met behulp van de meest genante reclamespotjes waarin opeens wel een multiculturele verbroedering gepropageerd wordt?
Moet ik enthousiast zijn omdat de dikverdienende bobo's, spelers, organisatoren, de hele gokwereld plus onze overheid ons belastinggeld besteden aan het overeind houden van.....??
Als iemand mij hier de zin, het nut of hoe je het ook wilt noemen, mij kan uitleggen, wil ik er over denken alleen zal weinig invloed hebben over hoe belachelijk ik dit hele voetbalgedoe vind.
Sporten op dit niveau is niet gezond, onze zorgpremie wordt door deze ongein hoger en hoger. Zelfs op ehbo-afdelingen krijgen ze elk weekend een overdosis sportfanaten van alle klassen over de vloer want die worden lamgetrapt, breukje hier, blessure daar en behandelen maar.
Kinderen, kleuters, worden gepushed om te presteren, desnoods ten koste van de tegenpartij, maakt niet uit als je maar wint!!
En al die wijsneuzen die het allemaal beter weten, gebruiken zendtijd die voor andere, zinnigere dingen gebruikt zou moeten worden.
Voetbal draagt niks, helemaal niks bij aan een betere wereld, het is een egotrippend clubje mensen met zakken vol geld die mijn zomer verpesten met hun onontkoombare uitzendingen waar ik -dit moge duidelijk zijn- niet op zit te wachten!!
Dit mag ook gezegd worden op dit topic, toch?
Die nu alle tv-zenders domineren met behulp van de meest genante reclamespotjes waarin opeens wel een multiculturele verbroedering gepropageerd wordt?
Moet ik enthousiast zijn omdat de dikverdienende bobo's, spelers, organisatoren, de hele gokwereld plus onze overheid ons belastinggeld besteden aan het overeind houden van.....??
Als iemand mij hier de zin, het nut of hoe je het ook wilt noemen, mij kan uitleggen, wil ik er over denken alleen zal weinig invloed hebben over hoe belachelijk ik dit hele voetbalgedoe vind.
Sporten op dit niveau is niet gezond, onze zorgpremie wordt door deze ongein hoger en hoger. Zelfs op ehbo-afdelingen krijgen ze elk weekend een overdosis sportfanaten van alle klassen over de vloer want die worden lamgetrapt, breukje hier, blessure daar en behandelen maar.
Kinderen, kleuters, worden gepushed om te presteren, desnoods ten koste van de tegenpartij, maakt niet uit als je maar wint!!
En al die wijsneuzen die het allemaal beter weten, gebruiken zendtijd die voor andere, zinnigere dingen gebruikt zou moeten worden.
Voetbal draagt niks, helemaal niks bij aan een betere wereld, het is een egotrippend clubje mensen met zakken vol geld die mijn zomer verpesten met hun onontkoombare uitzendingen waar ik -dit moge duidelijk zijn- niet op zit te wachten!!
vrijdag 8 juni 2012 om 03:11
quote:rastafun schreef op 08 juni 2012 @ 00:19:
Topictitel is algemeen dus ook voor mensen zoals ik die nu al helemaal klaar zijn met deze totaal onzinnige aanbidding van corrupte en omhooggevallen kerels die zakken vol geld verdienen en nooit genoeg hebben?
Ja dit is toch echt de wereld waar we in leven.
Natuurlijk mag je alles zeggen wat je wilt, maar blijf wel met beide benen op de grond staan.
Hoe wil jij zendtijd nuttiger besteden? Ik zou zelf niet weten hoe ... alles wat er momenteel gemaakt wordt is zowiezo het kijken amper waard. En voetbal draagt misschien (in jouw ogen) niets bij, maar we moeten niet onderkennen dat het ook miljoenen mensen plezier geeft.
Maar tussen twee haakjes wat draag jij bij aan een betere wereld?
Wat mij betreft is in ieder geval negativiteit nooit de weg
Ja dit is toch echt de wereld waar we in leven.
Natuurlijk mag je alles zeggen wat je wilt, maar blijf wel met beide benen op de grond staan.
Hoe wil jij zendtijd nuttiger besteden? Ik zou zelf niet weten hoe ... alles wat er momenteel gemaakt wordt is zowiezo het kijken amper waard. En voetbal draagt misschien (in jouw ogen) niets bij, maar we moeten niet onderkennen dat het ook miljoenen mensen plezier geeft.
Maar tussen twee haakjes wat draag jij bij aan een betere wereld?
Wat mij betreft is in ieder geval negativiteit nooit de weg
vrijdag 8 juni 2012 om 08:36
Beste EK-volgers,
Momenteel zijn er meerder topics op het forum geopend die gerelateerd zijn aan het komende Europese Kampioenschap voetbal. Omdat het ons handiger lijkt om de topics onder te brengen op 1 pijler, hebben wij besloten om deze topics te plaatsen op Entertainment. Dit topic zal dus worden verplaatst.
Veel plezier met het komend EK en dat de beste (Nederland dus ) moge winnen!
Met vriendelijke groet,
Het Team (Junior)Moderators
Momenteel zijn er meerder topics op het forum geopend die gerelateerd zijn aan het komende Europese Kampioenschap voetbal. Omdat het ons handiger lijkt om de topics onder te brengen op 1 pijler, hebben wij besloten om deze topics te plaatsen op Entertainment. Dit topic zal dus worden verplaatst.
Veel plezier met het komend EK en dat de beste (Nederland dus ) moge winnen!
Met vriendelijke groet,
Het Team (Junior)Moderators
vrijdag 8 juni 2012 om 09:58
vrijdag 8 juni 2012 om 20:01
Zow, iemand zojuist gekeken? Ik vond het een beetje lamme openingswedstrijd, maar dat was op zich ook wel te verwachten natuurlijk. Van beide teams verwacht ik niet veel, hoewel ik had gedacht dat Polen wel over Gr heen zou walsen, dat viel nog wel mee.
Verder heb ik dit jaar veel minder vertrouwen in het team van 2 jaar geleden. Dat was wat mij betreft het beste team dat we ooit gehad hebben, wat inderdaad statistisch niet waar is, dus slechts mijn mening
Ik hoop uiteraard ontzettend dat ik ongelijk krijg dit keer.
Van favo speler is verder Sneijder (alleen voetbaltechnisch;)) en ik denk *kuch* dat Duitsland *kuch* het EK gaat winnen.
De positieve kant hieraan is dat alles alleen maar mee kan vallen
Ik kijk wel uit naar morgen, beide wedstrijden zullen van groot belang voor ons zijn en ik ben erg benieuwd hoe we het 'in het echie' doen morgen.
Verder heb ik dit jaar veel minder vertrouwen in het team van 2 jaar geleden. Dat was wat mij betreft het beste team dat we ooit gehad hebben, wat inderdaad statistisch niet waar is, dus slechts mijn mening
Van favo speler is verder Sneijder (alleen voetbaltechnisch;)) en ik denk *kuch* dat Duitsland *kuch* het EK gaat winnen.
De positieve kant hieraan is dat alles alleen maar mee kan vallen
vrijdag 8 juni 2012 om 21:25
@ Rastafun; deels met je eens.
Ik heb dit jaar niet zo de spirit als anders. Ik ben sowieso geen groot fan, maar vond het wel leuk als NL ver(der) kwam, ik durf bijna niet meer te hopen op kampioen, want dan wordt het weer een teleurstelling (ben helemaal niet verzuurd ofzo )
Aan de andere kant ben ik bang dat als ik het dit jaar niet volg en ze WEL kampioen worden, ik de hele feestvreugde mis en de hele ontlading van het er naar toe leven etc.
Ik heb dit jaar niet zo de spirit als anders. Ik ben sowieso geen groot fan, maar vond het wel leuk als NL ver(der) kwam, ik durf bijna niet meer te hopen op kampioen, want dan wordt het weer een teleurstelling (ben helemaal niet verzuurd ofzo )
Aan de andere kant ben ik bang dat als ik het dit jaar niet volg en ze WEL kampioen worden, ik de hele feestvreugde mis en de hele ontlading van het er naar toe leven etc.
vrijdag 8 juni 2012 om 22:27
Lijkt me een goed uitgangspunt. Die Russen klappen dr trouwens ff overheen zeg... Gezien de rest van hun poule moeten die geen problemen krijgen. Benieuwd in hoeverre die dit EK kunnen gaan 'verrassen'. Verrassen tussen aanhalingstekens, omdat het wellicht niet echt verrassen is gezien hun eerdere resultaten en team, maar toch.
vrijdag 8 juni 2012 om 22:54
Gezellig. Ik weet nog niet waar ik ga kijken, kroeg of bij iemand thuis. Ben benieuwd.... best vaak verliezen we de eerste wedstrijd om het later vrij goed te doen en zegt men 'dat we in het toernooi moeten groeien'. Maar ik denk dat we morgen hard aan de bak moeten gezien de rest van het programma en helemaal geen verlies kunnen veroorloven, dus 1-0 voor Nederland.