Entertainment alle pijlers

genoeg van voetbal

08-06-2012 22:53 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!
quote:luna30v schreef op 08 juni 2012 @ 23:11:

[...]

Ziekte

Pff, wat een domme vergelijking.

Zeiken om niks vind ik veeeeeeeeel zieker..zoek je ruzie.....ruziezoeker?
quote:yezka schreef op 08 juni 2012 @ 22:56:

Ik snap het wel hoor, Lavan:

Zelfs hier op het forum staat er iemand in een oranje broek te schreeuwen. (Ik neem maar aan dat dat ook iets met voetbal te maken heeft).Zie jij dat ie een broek aan heeft?? Ik zie net zijn middel, en daaronder mag ik gaan raden.
Overigens ben ik het ook al beu TO. Dus weet hoe je je voelt.
Ik vind voetbal echt niks en de term "onze jongen" al helemaal eng.

Maar ja ik neem het maar voor lief, de hele straat is oranje en ik word 's nachts wakker met het idee dat het regent maar dan zijn het de vlaggetjes.

Hoop voor alle buurt kinderen dat ze winnen maar om van het hele oranje gedoe af te zijn eigenlijk dat ze verliezen van Duitsland en er dan uitliggen. Of kan dat dan nog niet?
quote:koettie schreef op 08 juni 2012 @ 23:11:

Haha, same here!

Kijk al geen tv maar al dat gelul erover, alles op facebook vol, reclame posters, overal van die lelijke vlaggen.. Ik ga pas m'n tv weer aanzetten als het klaar is!ik probeer al veel naar andere zenders te kijken waar het gewone leven gewoon voorbij kabbelt haha......gelukkig een medestander gevonden....
Oh mijn hemel. En dan zijn we net een paar uur gestart met het tournooi. Sterkte!
De meeste mensen die ik ken kijken nooit voetbal maar nu ineens zijn ze de grootste fans.
quote:mieke1966 schreef op 08 juni 2012 @ 23:17:

Hoop voor alle buurt kinderen dat ze winnen maar om van het hele oranje gedoe af te zijn eigenlijk dat ze verliezen van Duitsland en er dan uitliggen. Of kan dat dan nog niet?

Theoretisch kan het. Maar hangt nogal af van de rest van de resultaten.

@Molly, jouw plaatje is dan toch spannender eigenlijk. Laat wat te raden over. Hier is het ook een lelijke broek met de woorden subtopper en superstar er op
quote:molly74 schreef op 08 juni 2012 @ 23:16:

[...]

Zie jij dat ie een broek aan heeft?? Ik zie net zijn middel, en daaronder mag ik gaan raden. ik heb die broek niet gezien, maar ik neem aan dat ik hem niet graag wil zien....???? Trouwens, oranje is ook een lelijke kleur denk ik dan
[Hoop voor alle buurt kinderen dat ze winnen maar om van het hele oranje gedoe af te zijn eigenlijk dat ze verliezen van Duitsland en er dan uitliggen. Of kan dat dan nog niet?[/quote]

Ik durfde het al niet te zeggen maar hoop ook dat "onze jongens" er snel uit liggen
Je maakt het jezelf echt niet makkelijker als je je gaat ergeren aan alles wat met voetbal te maken heeft. Leg je erbij neer. This too shall pass.
quote:mieke1966 schreef op 08 juni 2012 @ 23:17:

Ik vind voetbal echt niks en de term "onze jongen" al helemaal eng.

Maar ja ik neem het maar voor lief, de hele straat is oranje en ik word 's nachts wakker met het idee dat het regent maar dan zijn het de vlaggetjes.

o help....wie is "onze jongen"?

Ik hoop dat het dit weekend gelijk klaar is, want ik heb altijd het idee dat onze voetbaljongens "watjes"zijn, dus als ze een beetje hinkelen, dan wordt het niks meer, maar nu heb k vast de halve mensheid beledigd
Nu begint het inderdaad pas . Niet alleen het voetbal, maar ook alles er om heen. Dat mensen in kroegen gaan schreeuwen tegen het scherm bijvoorbeeld. Ehm, doe rustig. Is niet nodig. Gaat ze niet helpen.
Ik erger me al jaren aan ordinaire TV meuk zoals GTST, Big Brother, De Gouden Kooi, Oh Oh Cherso en soorgelijke pulp.

Maar ik kies gewoon een andere zender of beter nog: ik zet mijn TV uit. Het is nog nooit in me opgekomen om er een klaagtopic over te openen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:zoutopmijnhuid schreef op 08 juni 2012 @ 23:05:

Vind het juist prima.

Voetbal rules !! oja?????
Ik woon in een grote stad en als ik de supermarkt al inga ziet het overal Oranje. Ik heb niks met voetbal. En vind het nog sekstistisch ook, want over het vrouwenteam hoor je niks.
quote:missdory schreef op 08 juni 2012 @ 23:22:

[Hoop voor alle buurt kinderen dat ze winnen maar om van het hele oranje gedoe af te zijn eigenlijk dat ze verliezen van Duitsland en er dan uitliggen. Of kan dat dan nog niet?[/quote]

Ik durfde het al niet te zeggen maar hoop ook dat "onze jongens" er snel uit liggen

OK, laat ik me er eens daadwerkelijk voor interesseren dan. Waar precies ben je vanaf, welk 'gedoe' als we er vroeg uitliggen? Wat is het probleem nu in jullie leven waardoor dit allemaal zo vreselijk is? Ook @ TO en alle anderen die dit zo voelen.

En die vragen meen ik oprecht, want zelf merk ik er niks van. En die EK uitzending op NL1 gaat ook echt wel door als wij er uit liggen, dus om die ene zender die je moet missen kan het niet te doen zijn.

Dan heeft de C1000 ipv deze K-reclame, de volgende K-reclame... sja... Of is het wat anders?
quote:Donkeyshot schreef op 08 juni 2012 @ 23:24:

Ik erger me al jaren aan ordinaire TV meuk zoals GTST, Big Brother, De Gouden Kooi, Oh Oh Cherso en soorgelijke pulp.

Maar ik kies gewoon een andere zender of beter nog: ik zet mijn TV uit. Het is nog nooit in me opgekomen om er een klaagtopic over te openen.

ik probeer de link te leggen tussen de programma's die jij noemt en voetbal, maar ik zou het niet weten.....jij wel????

En als het voor jou zo onbelangrijk is, waarom reageer je dan op dit topic????
quote:lavan568 schreef op 08 juni 2012 @ 23:28:

[...]

ik probeer de link te leggen tussen de programma's die jij noemt en voetbal, maar ik zou het niet weten.....jij wel????

En als het voor jou zo onbelangrijk is, waarom reageer je dan op dit topic????

Die link leggen is doodsimpel, tenzij je het niet wilt zien.

Probeer het nog eens ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik denk dat de link is dat DS dat niet wil zien op tv net zoals jij geen voetbal wilt zien.
Heb ik iets gewonnen nu?
Hè verdorie ik pak Lavan een leermoment af. Sorry :-D
Begrijp het heel goed hoor Lavan.

Je kunt er in NL niet omheen. Het is echt overal. In de winkels, in de straten, op tv, op werk. De commercie speelt er (uiteraard) enorm op in.

Ik woon niet meer in NL maar vond het vroeger vreselijk, je wordt soms gewoon raar aangekeken als je er niet om geeft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tig jaar geleden (zo'n 25 jaar) nog leuk vond maar het is zo enorm uit de hand gelopen voor mijn gevoel. Het hele gerotzooi op en om het veld. Ik weet nog dat de kids op school een poster van Kluivert kregen. Lekker rolmodel. Mijn kids gaven er niks om dus dat ding is gelukkig nooit aan de muur gekomen.

Hier is het hockey en football. Daar ga je gelukkig nog met oma en peuter heen, hier zitten de diverse fans nog gewoon door elkaar heen op de tribunes.

Maar goed ieder zijn ding, maar gun anderen ook hun voetbalhaat (groot woord maar kan effe geen beter vinden) t.o.v. andermans voetballiefde.
Optimist tot in de kist!
ik ben blij dat ik hier nog meer gegadigden gevonden heb, die ook de balen hebben van het voetbalgeweld op tv.

Dat doet me toch wel deugd
Kijk al die programmas die jij opnoemt DS worden niet (tenminste daar ga ik vanuit) oranje opgesmukt. Maar met voetbal lijken zelfs muffige damesblaadjes zoals Libelle ineens ook mee te moeten doen. Wat ik al schreef, het is overal, je kunt er moeilijk meer omheen. Niet zozeer qua t.v. maar gewoon in de maatschappij.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven