Entertainment alle pijlers

genoeg van voetbal

08-06-2012 22:53 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!
quote:Donkeyshot schreef op 08 juni 2012 @ 23:30:

[...]

Die link leggen is doodsimpel, tenzij je het niet wilt zien.

Probeer het nog eens ?wat moet ik proberen?????
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 08 juni 2012 @ 23:35:

Maar goed ieder zijn ding, maar gun anderen ook hun voetbalhaat (groot woord maar kan effe geen beter vinden) t.o.v. andermans voetballiefde.Ik krijg het idee dat ik debiel ben ofzo, want ik snap het echt niet. Waarom zou je dat iemand moeten gunnen? Is dat normaal dan ofzo om iets te haten omdat miljoenen mensen plezier hebben (dat idee krijg ik)? Geldt dit ook voor de Tour? De Olympische Spelen? Roland Garos? Schaatsen hier in NL, NK/EK/WK? Moet je echt zo tekeer gaan als er een maand 2 voetbalwedstrijden per avond worden uitgezonden? Geldt dit ook als je niet van kookprogramma's houdt? (die zijn er op veeeeeel meer zenders tegelijkertijd rond etenstijd en maanden/jarenlang). Of tijdens de ontknoping van de eredivisie? Tijdens het Eurovisiesongfestival?

Wat valt er nou te gunnen? Waarom en hoe kun je je überhaupt irriteren aan zoiets? Je hebt er toch geen 'last' van? En zo wel, dan vraag ik me dus nog steeds en echt af welke last je daar dan persoonlijk van ondervindt.
quote:zazu_ schreef op 08 juni 2012 @ 23:11:

[...]

Tuulk, als anderen het ook stomvervelend mogen vinden dat anderen er zo'n hysterische toestand van maken dat 1 zender 's avonds het EK uitzendt?

Thanks.

Vanzelfsprekend, zolang zij die vinden dat anderen die vinden dat zij het stom mogen vinden dat zij die vinden dat anderen er zo'n hysterische toestand van maken het goedvinden dat die anderen er in een topic gezellig van mogen balen.

Thanks.
quote:eleonora schreef op 08 juni 2012 @ 23:43:

[...]

Vanzelfsprekend, zolang zij die vinden dat anderen die vinden dat zij het stom mogen vinden dat zij die vinden dat anderen er zo'n hysterische toestand van maken het goedvinden dat die anderen er in een topic gezellig van mogen balen.

Thanks.o dat lijkt me een ideale oplossing, gewoon 1 zender vol met voetbalgekken en reclames erbij enzo.....en dan kan de rest gewoon naar at anders kijken pfff
Het is momenteel redelijk langs me heen gegaan allemaal..ik vind het pas vervelend als buren om elf uur nog staan te juichen in de tuin vanwege een gewonnen wedstrijd die al een uur is afgelopen en ik er vroeg uit moet.

Voetbal an sich soit maar de hysterie eromheen...
quote:eleonora schreef op 08 juni 2012 @ 23:43:

[...]

Thanks.

Tuulk! Maar ik ben dan ook bijzonder gemakkelijk en vind zelden iets stom, irritant of hysterisch (op die unit van Life and Cooking na, die vind ik wel hysterisch). Dus ik vind alles prima!

Thanks!
@ Zazu.....verleden jaar viel de Tour de France samen met het voetbalgeweld. Nou, ik hou van de Tour de France, maar alles werd verplaatst of helemaal niet uitgezonden.....waarom niet??? omdat dat klotevoetballen altijd mar voorrang heeft hier in NL
quote:lavan568 schreef op 08 juni 2012 @ 23:35:

ik ben blij dat ik hier nog meer gegadigden gevonden heb, die ook de balen hebben van het voetbalgeweld op tv.

Dat doet me toch wel deugd

Ik heb er ook niks mee, al zorg ik er voor dat ik niet zonder tv-voer zit, door dus van alles op te nemen.

Het voetbal zelf daar kom je op zich eenvoudig omheen, om de wedstrijden dan, alleen ál die reclames, dat afgrijselijke oranje constant, dat vind ik ergerlijk.
quote:zazu_ schreef op 08 juni 2012 @ 23:48:

[...]

Tuulk! Maar ik ben dan ook bijzonder gemakkelijk en vind zelden iets stom, irritant of hysterisch (op die unit van Life and Cooking na, die vind ik wel hysterisch). Dus ik vind alles prima!

Thanks!

Ik ook!

Ik ben ook bijzónder makkelijk en inschikkelijk, zelfs de unit van life and cooking zit mij niet in de weg!

Thanks and you're welcome!
quote:lavan568 schreef op 08 juni 2012 @ 23:46:

[...]

o dat lijkt me een ideale oplossing, gewoon 1 zender vol met voetbalgekken en reclames erbij enzo.....en dan kan de rest gewoon naar at anders kijken pfff

Dat is toch nu ook zo? Ok, op het ene uurtje bij RTL4 na, geef ik toe.... Er is toch geen enkele andere zender dan NL1?

Nu goed, het zal allemaal wel. Ik ga denk ik maar lekker de nabeschouwingen kijken, bier drinken in mn oranje pantoffels, Bavaria Dress, brullie op en Oooeeeeeh kussen op de bank

Ben ik beter in dan dit topic snappen denk ik ;)
quote:eleonora schreef op 08 juni 2012 @ 23:50:

[...]

Ik heb er ook niks mee, al zorg ik er voor dat ik niet zonder tv-voer zit, door dus van alles op te nemen.

Het voetbal zelf daar kom je op zich eenvoudig omheen, om de wedstrijden dan, alleen ál die reclames, dat afgrijselijke oranje constant, dat vind ik ergerlijk.ik ben echt steeds aan het zappen, maar ik blijf wel hangen in de franse en belgische zenders. Die reclames zijn nog het meest ergerlijke, maar ook zonder tv is het ergeren, auto's met oranje franjes overal......zoooooo triest
quote:zazu_ schreef op 08 juni 2012 @ 23:43:

[...]

Ik krijg het idee dat ik debiel ben ofzo, want ik snap het echt niet. Waarom zou je dat iemand moeten gunnen? Is dat normaal dan ofzo om iets te haten omdat miljoenen mensen plezier hebben (dat idee krijg ik)? Geldt dit ook voor de Tour? De Olympische Spelen? Roland Garos? Schaatsen hier in NL, NK/EK/WK? Moet je echt zo tekeer gaan als er een maand 2 voetbalwedstrijden per avond worden uitgezonden? Geldt dit ook als je niet van kookprogramma's houdt? (die zijn er op veeeeeel meer zenders tegelijkertijd rond etenstijd en maanden/jarenlang). Of tijdens de ontknoping van de eredivisie? Tijdens het Eurovisiesongfestival?

Wat valt er nou te gunnen? Waarom en hoe kun je je überhaupt irriteren aan zoiets? Je hebt er toch geen 'last' van? En zo wel, dan vraag ik me dus nog steeds en echt af welke last je daar dan persoonlijk van ondervindt.

Nou ja ten eerste "debiel"???? Nou denk echt niet dat je debiel bent hoor . Maar je kan er toch niet omheen dat de dingen die jij opnoemt daar wordt niet zo mee overdreven als met het voetbal. Ik ken geen Roland Garos gekte, of kookprogramma gekte. Niks wordt anders om je heen door dit soort programma's.

En gunnen, tja als iemand gewoon zegt ik hou niet van voetbal dan mag dit toch? Dat "gun" je iemand gewoon, toch?
Optimist tot in de kist!
quote:zazu_ schreef op 08 juni 2012 @ 23:51:

[...]

Dat is toch nu ook zo? Ok, op het ene uurtje bij RTL4 na, geef ik toe.... Er is toch geen enkele andere zender dan NL1?

Nu goed, het zal allemaal wel. Ik ga denk ik maar lekker de nabeschouwingen kijken, bier drinken in mn oranje pantoffels, Bavaria Dress, brullie op en Oooeeeeeh kussen op de bank

Ben ik beter in dan dit topic snappen denk ik ;)je hoef thet ook niet te snappen toch? ik snap jou net zo min als jij mij.....hoezo oranje?????
quote:lavan568 schreef op 08 juni 2012 @ 23:48:

@ Zazu.....verleden jaar viel de Tour de France samen met het voetbalgeweld. Verleden jaar was er geen voetbal
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 08 juni 2012 @ 23:54:

[...]

En gunnen, tja als iemand gewoon zegt ik hou niet van voetbal dan mag dit toch? Dat "gun" je iemand gewoon, toch?

Oh, van mij mag je prima niet van voetbal houden hoor, maar dat is een andere gradatie dan doodziek worden van deze besmette 'whatever'.

Oh enne, de kookgekte is m.i. nog een aantal graadjes erger dan de voetbalgekte. Maar dan over het jaar bekeken en niet in 1 maand. Het zal ook wel niet voor niets zijn dat er nu zelfs een zender is die het 24/7 uitzendt. Maar goed, ook dat vind ik leuk. Sjonge, wat een mazzelaar ben ik toch!
quote:zazu_ schreef op 08 juni 2012 @ 23:56:

[...]

Verleden jaar was er geen voetbalok, het was dat jaar ervoor, maakt het wat uit? je bent een man zeker? aan je reactie te zien?
Zo moeilijk is het toch niet Zazu? Kijk eens om je heen? Kijk eens ietsjes verder dan je oranje toffels? Wat zie je dan? Juist, meer oranje toffels, meer oranje vlaggetjes. Luister eens om je heen, op je werk, in de buurt? Waar gaat het over? Juist, voetbal!

En wat nu als je daar gewoon niet om geeft, mag je je er dan een beetje (of van mijn part een boel) aan ergeren? Of er op zijn minst een beetje flauw van worden?
Optimist tot in de kist!
quote:lavan568 schreef op 09 juni 2012 @ 00:02:

[...]

ok, het was dat jaar ervoor, maakt het wat uit? je bent een man zeker? aan je reactie te zien?Tuulk ben ik een man aan mijn reacties te zien. Lijkt mij volkomen duidelijk aan mijn reacties te zien. Dat zal wel moeten als je niet zo miept over voetbal als een wijf.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 09 juni 2012 @ 00:03:

Zo moeilijk is het toch niet Zazu? Kijk eens om je heen? Kijk eens ietsjes verder dan je oranje toffels? Wat zie je dan? Juist, meer oranje toffels, meer oranje vlaggetjes. Luister eens om je heen, op je werk, in de buurt? Waar gaat het over? Juist, voetbal!

En wat nu als je daar gewoon niet om geeft, mag je je er dan een beetje (of van mijn part een boel) aan ergeren? Of er op zijn minst een beetje flauw van worden?amen
Voetbal is een populaire sport in NL, dat is een feit. Je kan je er rot aan ergeren, maar het is nu eenmaal zo.

Dat is hetzelfde als met het weer: elke winter vriest het weer. En dat trekt ook door in de maatschappij: veel meer files, op straat zie je alleen maar mensen met mutsen, sjaals en handschoenen, in elk nieuwsbulletin gaat het over de kou/sneeuw, elk blad besteedt er aandacht aan...

Dat is nou eenmaal de belevingswereld van een mens. En alles wat daar interessant aan is, wordt uitgebreid besproken.

Er is maar vier weken per 2 jaar een groot toernooi, waar je maximaal 6 weken per 2 jaar last van hebt. Misschien vervelend, maar ik vind dat je je wel heel erg druk maakt!
Als je het leuk vindt, fijn, ik vindt het niet leuk. Ik vind er geen zak aan en dat hoeft ook niet.

En omdat ik van mijn man en vrienden hou ga ik morgen koken voor de voetbalkijkers en daarna ga ik forummen of wat anders doen.

Ach, zo doet ieder d'r ding.
quote:zazu_ schreef op 09 juni 2012 @ 00:03:

[...]

Tuulk ben ik een man aan mijn reacties te zien. Lijkt mij volkomen duidelijk aan mijn reacties te zien. Dat zal wel moeten als je niet zo miept over voetbal als een wijf.en jij reageert als een creep, en dat zal je dus ook wel zijn. de groeten verder
Nou Lavan ik begrijp je hoor,heb ook niets met voetbal,en het ergste nog die schreeuwende buren als er weer een wedstrijd is,gezellig,niet.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 09 juni 2012 @ 00:03:

En wat nu als je daar gewoon niet om geeft, mag je je er dan een beetje (of van mijn part een boel) aan ergeren? Of er op zijn minst een beetje flauw van worden?Van mij mag je alles, heb ik ooit anders gezegd? Of je dat naar mening zou moeten doen is een tweede. Maar weet je, ik vind het discussiëren best leuk, daarom zit ik hier ook, maar jij snapt natuurlijk ook wel dat het me eigenlijk geen zak interesseert of iemand het wel of niet leuk vindt, net als jou dat ook niet van mij interesseert, op de discussie na die je kunt voeren. Dat is het interessante hier (nu ja, van bijna elk forum). Dr is namelijk helemaal niets aan als we het allemaal eens zijn.
Ik vind het juist leuk, dat de meesten zo in de oranje "mood" zijn. Die saamhorigheid die het EK en WK met zich meebrengen, super. Geen gezeik tussen diverse clubs, iedereen is voor onze jongens. En oranje is ook niet mijn kleur, en huis en auto versieren niet mijn ding, maar het EK en WK vind ik super.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven