Entertainment alle pijlers

genoeg van voetbal

08-06-2012 22:53 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!
Ik ben een voetballiefhebber en ik geniet van het toernooi.

Maar die commerciële onzin er omheen kan me gestolen worden mag inderdaad wel wat minder. Dat is inderdaad irritant.

Weg met de juichbandjes !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:lavan568 schreef op 09 juni 2012 @ 00:05:

[...]

en jij reageert als een creep, en dat zal je dus ook wel zijn. de groeten verder

Hahaha

De groeten!
Enneh sterkte de komende tijd! Het zal een zware periode worden nu je je na 6 uur na het eerste fluitsignaal al zo ellendig voelt.
@ pop1980.......troost je, ik leef nog gewoon hoor. ik vroeg me alleen af of er nog meer mensen zich ergerden aan het voetbalgeweld op tv, en gelukkig blijk ik niet de enige.

en als we gaan praten over het weer, vriezen, of warmte of whatever.....dat zijn andere dingen die niks met de voetbalgekte te maken hebben......maar ik ga er niet kapot aan hoor, ik overleef het net
Nou Lavan lekker toontje hoor. Moet je zo reageren omdat iemand het niet met je eens is. Iemand die in jouw straatje praat krijgt een amen en iemand die tegen je ingaat is een creep?

Je gaat je echt niet beter voelen door je zo op te winden over alles wat oranje is. Je maakt het jezelf alleen zwaarder. Misschien over twee jaar een vakantie boeken in deze periode?
Lavan ga maar niet mobiel op Viva, die is ook oranje...
Ik vind die sneue vlaggetjes in mijn normaal gesproken oh zo burgerlijke jaren 70-huizen wijk wel zo tokkie dat ik me spontaan op de zeehavenlaan in Dordt. Waan.

Té jammer dit.
quote:Donkeyshot schreef op 09 juni 2012 @ 00:08:

Ik ben een voetballiefhebber en ik geniet van het toernooi.

Maar die commerciële onzin er omheen kan me gestolen worden mag inderdaad wel wat minder. Dat is inderdaad irritant.

Thank you!

Het voetbal, precies, mijn man kijkt ook de wedstrijden, voor hem heerlijk, geen énkel probleem mee. En ik kijk op de voetbaldagen wat anders, of niks, no problem.

Maar álles staat in supermarkt, op de radio, op tv, in de krant in het teken van oranje, als geen voetbalfan is dat dan weleens veel ja.
Over een paar weken ben je er weer anderhalf jaar vanaf, tot de aanloop van het EK.
Voetbal is leuk!!!!

Ik ga alle wedstrijden proberen te volgen!!!
Tjezus, waar maakt men zich druk om. Oranje is commercie, net als pasen, kerst, sint, valentijn, vader/moederdag, haloween etc etc.... Na verloop van jaren krijg in de gaten dat de winkels gewoon van de ene hype naar de andere gaan, als het maar verkoopt.

En voetbal? Ach dat kun je gewoon uit de weg gaan, koop/huur/download een film en je merkt nergens iets van. Ik (man) ben ook in geheel niet geïnteresseerd in voetbal. Heb vanavond 2 films gedownload en gekeken. Enige seconde die ik heb gezien is toen de stand 4-1 was (of was het 1-4?), maar weet bij god niet wie er speelden. Don't care either.

Pas als NL in de (halve) finale zit ga ik ergens mee kijken, niet om het voetbal.... gewoon om de gezellige sfeer.
quote:lavan568 schreef op 09 juni 2012 @ 00:10:

@ pop1980.......troost je, ik leef nog gewoon hoor. Waar beweer ik dan dat je er dood aan gaat dan? ik vroeg me alleen af of er nog meer mensen zich ergerden aan het voetbalgeweld op tv, en gelukkig blijk ik niet de enige. Tuurlijk mag je je er aan ergeren, maar die zes weken, per 2 jaar, t is gewoon zonde van je tijd/humeur om je er zo aan te ergeren.

en als we gaan praten over het weer, vriezen, of warmte of whatever.....dat zijn andere dingen die niks met de voetbalgekte te maken hebben......maar ik ga er niet kapot aan hoor, ik overleef het net

Maar het gaat om de vergelijking: nu gaat het allemaal om voetbal, in december om vorts/sneeuw. Beiden een tijdelijk iets, wat maatschappij en nieuws beheerst.

Weet je wat het voordeel is: tijdens wedstrijden kan je heerlijk rustig boodschappen doen, je hebt de sportschool/zwembad voor jezelf alleen, de bieb is heel rustig, etc etc.

Maar ik concludeer uit je felle en onaardige reacties dat je er het liefste alleen maar over wil zeuren.
quote:pop1980 schreef op 09 juni 2012 @ 00:27:

[...]Maar ik concludeer uit je felle en onaardige reacties dat je er het liefste alleen maar over wil zeuren.

Wat dan ook weer bij de tijd-hype past.....

Welke zender is ook alweer? Die de voetbal zgn uitbuit door speciaal op vrouwen gerichte films toont? En over een paar dagen (?) krijg je de discussies op TV welke voetballer de mooiste kuiten heeft etc.... Alles is commercie. Wil je dat ontwijken? Pak je dobbelstenen en speel gezellig Yathzee... (opes toch weer commercie...reclame)
Voetbal op tv stoort me niet zo maar at ik wel vreselijk vind is dat ik er nu mee geconfronteerd word dat ik toch echt in een pauperbuurt woon. Elke illusie van enige klasse kan in de prullenbak als je ziet wat een rotzooi je buren aan oranje plastic vlaggetjes, wimpeltjes, posters en andere onzin hebben hangen aan hun huis.
Dear lord,

Hoe moeilijk is het , om als voetballiefhebber naar een topic te gaan dat gaat over voetbal liefhebben ?

En nou niet gaan miepen als we -ik hoop het - na deze ronde eruit liggen en wij komen vermelden dat het godzijdank maar een spelletje is, he ?

heb je een mooi huis? Een leuk gezin? gezellige buren? Wat maken die vlaggetjes dan uit? bang dat je huis minder waard wordt? Wordt ie toch wel in deze huizenbubbel tijd.

En ach over een week (?) is alle oranje weer weg, liggen ze er uit na de eerste ronde.

BTW: Mijn huis is (ook) de enige die niet oranje is in onze straat. Ziet er wel zielig uit.....
Liever zielig dan sneue vlaggetjes an mijn gevel.

En nee, ik ben niet bang dat mijn huis minder waard wordt, we wonen hier prima, maar ik vind het spuuglelijk als ik naar buiten stap. Al die oranje ellende

maar idd, met een beetje geluk is het volgende week al weer voorbij :D
Minder waar is 'ie zeker geworden maar dat is niet de schuld van mijn voetbalgekke buren. Dat hele oranjegebeuren ziet er gewoon zo infantiel uit. Ik ga morgen ook lekker kijken, maar joh, de hele straat behangen met zooi?
Oke misschien gaan jullie wat anders tegen de oranje vlaggetjes kijken.

Kreeg afgelopen week het volgende mailtje:

Het Ministerie van Volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man.

Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.

Mocht deze onder de 15 centimeter blijven worden deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.

Namens de minister, bedankt voor uw medewerking

De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Er is ook ieder jaar wel een topic waar geklaagd wordt over kerst. Dat vind ik dan weer fantastisch. De kerst dan.

Geen problemen met anderen die dat vreselijk vinden en laat ze er lekker over klagen in een anti-kerst topic.
quote:nlies schreef op 09 juni 2012 @ 00:42:

Oke misschien gaan jullie wat anders tegen de oranje vlaggetjes kijken.

Kreeg afgelopen week het volgende mailtje:

Het Ministerie van Volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man.

Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.

Mocht deze onder de 15 centimeter blijven worden deze mannen verzocht de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.

Namens de minister, bedankt voor uw medewerking

quote:lavan568 schreef op 08 juni 2012 @ 22:53:

wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!Ik hou zelf ook niet van voetbal, maar een EK of WK vind ik wel leuk om te kijken. Morgen Oranje!!!
Ik heb ook een hekel aan voetbal. Zal wel door mijn familie komen.

Nu interesseert het me allemaal niet meer, ene oor in, andere oor uit. Maar met mijn verjaardagen vroeger, toen ging het alleen maar over voetbal. Ik doe aan wedstrijdzwemmen, dan werd er even gevraagd of ik nog steeds zwom. De grootouders gingen zonder antwoord af te wachten naar de kleinszoons om over hun voetbalwedstrijden te praten, wanneer ze weer eens kwamen kijken. Bij mij is nooit iemand geweest. De hele middag ging het vervolgens over voetbal, maar ik moest erbij blijven zitten, want het was mijn eigen verjaardag.

Later moest ik echt mijn mond houden en geen kabaal maken, want er was voetbal op televisie. En dan niet een paar weken per 2 jaar. Nee hoor, op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.

Mocht niks over mijn zwemwedstrijden zeggen, want er stond voetbal op.

Goh, ik geloof dat er nog genoeg frustratie is. Gelukkig geeft mijn vriend ook niks om voetbal en zoeken we wel een van de zenders zonder voetbal op. En af en toe die reclames, ach ja, dan gaat het geluid wel even uit.

Morgenavond, als Nederland speelt, gaan we uit eten voor ons 1 jarig jubileum. Ben benieuwd of er televisies zijn, zo ja, dan vind ik dat toch wel erg vervelend.
quote:swimkim schreef op 09 juni 2012 @ 01:01:

Ik heb ook een hekel aan voetbal. Zal wel door mijn familie komen.

Nu interesseert het me allemaal niet meer, ene oor in, andere oor uit. Maar met mijn verjaardagen vroeger, toen ging het alleen maar over voetbal. Ik doe aan wedstrijdzwemmen, dan werd er even gevraagd of ik nog steeds zwom. De grootouders gingen zonder antwoord af te wachten naar de kleinszoons om over hun voetbalwedstrijden te praten, wanneer ze weer eens kwamen kijken. Bij mij is nooit iemand geweest. De hele middag ging het vervolgens over voetbal, maar ik moest erbij blijven zitten, want het was mijn eigen verjaardag.

Later moest ik echt mijn mond houden en geen kabaal maken, want er was voetbal op televisie. En dan niet een paar weken per 2 jaar. Nee hoor, op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.

Mocht niks over mijn zwemwedstrijden zeggen, want er stond voetbal op.

Goh, ik geloof dat er nog genoeg frustratie is. Gelukkig geeft mijn vriend ook niks om voetbal en zoeken we wel een van de zenders zonder voetbal op. En af en toe die reclames, ach ja, dan gaat het geluid wel even uit.

Morgenavond, als Nederland speelt, gaan we uit eten voor ons 1 jarig jubileum. Ben benieuwd of er televisies zijn, zo ja, dan vind ik dat toch wel erg vervelend.Wat vervelend. In jouw situatie zou ik ook zeker een hekel hebben aan voetbal. Was je de enige dochter in het gezin?
quote:Jannekem78 schreef op 09 juni 2012 @ 01:06:

[...]

Wat vervelend. In jouw situatie zou ik ook zeker een hekel hebben aan voetbal. Was je de enige dochter in het gezin?

Ik ben inderdaad de enige dochter, en mijn nichtje had helaas hetzelfde.

Gelukkig doen mijn vriend en ik dezelfde sport, en dan lullen we lekker tegen elkaar aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven