Maar ik word misselijk van chocola [deel 2]
zaterdag 9 juni 2012 om 00:16
quote:gaia9 schreef op 09 juni 2012 @ 00:04:
Het bodybuild-gebeuren raakte kant noch wal. Zonder nuancering, het bleef te zwart-wit, en volgens mij was het niemands bedoeling om daar grondig op in te gaan.
Ik vond het eigenlijk wel erg apart om te zien dat de ene man de andere man net zo goed veroordeelt om zijn uiterlijk. En dat vrouwelijke vrouwen ( denk een Pamela Anderson oid ) wel heel mooi worden gevonden ( door mannen in ieder geval ) en heel mannelijke mannen door eigenlijk niemand.
That's all.
Maar gooi er maar wat nieuws in.
Het bodybuild-gebeuren raakte kant noch wal. Zonder nuancering, het bleef te zwart-wit, en volgens mij was het niemands bedoeling om daar grondig op in te gaan.
Ik vond het eigenlijk wel erg apart om te zien dat de ene man de andere man net zo goed veroordeelt om zijn uiterlijk. En dat vrouwelijke vrouwen ( denk een Pamela Anderson oid ) wel heel mooi worden gevonden ( door mannen in ieder geval ) en heel mannelijke mannen door eigenlijk niemand.
That's all.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 9 juni 2012 om 00:16
zaterdag 9 juni 2012 om 00:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2012 @ 00:16:
[...]
That's all.
Ik vind Pamela Anderson ook zwaar overrated.
Er is veel te veel gesleuteld aan haar lijf en gezicht en ik heb haar nog nooit zien lachen.
[...]
That's all.
Ik vind Pamela Anderson ook zwaar overrated.
Er is veel te veel gesleuteld aan haar lijf en gezicht en ik heb haar nog nooit zien lachen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zaterdag 9 juni 2012 om 00:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2012 @ 00:16:
[...]
That's all.
Maar gooi er maar wat nieuws in.Eens
[...]
That's all.
Maar gooi er maar wat nieuws in.Eens
zaterdag 9 juni 2012 om 00:21
quote:gunstig schreef op 09 juni 2012 @ 00:12:
[...]
ik vind t onversneden ijdeltuiterij.
.. maar het zal zn functie wel hebben....
Voor mij is het belangrijk om te sporten. Omdat ik me er goed bij voel, ik het nodig heb en ik er mooier van ben geworden.
Strak en gespierd ben ik niet maar ik hoop het wel te worden.
En een functie heeft het dus, al is die per persoon al dan niet aanwezig.
[...]
ik vind t onversneden ijdeltuiterij.
.. maar het zal zn functie wel hebben....
Voor mij is het belangrijk om te sporten. Omdat ik me er goed bij voel, ik het nodig heb en ik er mooier van ben geworden.
Strak en gespierd ben ik niet maar ik hoop het wel te worden.
En een functie heeft het dus, al is die per persoon al dan niet aanwezig.
zaterdag 9 juni 2012 om 00:25