Heel eng
zaterdag 9 juni 2012 om 11:50
quote:spectral schreef op 09 juni 2012 @ 11:47:
Verander zelf zijn ww door iets blind in te typen en klaar!
En hoe doe je dat dan wanneer je dat ter controle nog eens moet herhalen?
Hoe dan ook: Vind TO heel, heel eng en ik vermoed dat zij heel goed weet dat dit inderdaad fout is.
Licht je ex in dat je nog zijn wachtwoorden hebt en dat je fijner is voor allebei dat hij dat per direct verandert.
Verander zelf zijn ww door iets blind in te typen en klaar!
En hoe doe je dat dan wanneer je dat ter controle nog eens moet herhalen?
Hoe dan ook: Vind TO heel, heel eng en ik vermoed dat zij heel goed weet dat dit inderdaad fout is.
Licht je ex in dat je nog zijn wachtwoorden hebt en dat je fijner is voor allebei dat hij dat per direct verandert.
zaterdag 9 juni 2012 om 11:57
Ga wandelen ipv achter de computer te zitten. Kan je hoofd wat uitwaaien ipv dat gefröbel met dat infantiele facebook enzo.
Dus bij paniek: druk de paniekknop in (= uittknop van computer), trek je jas aan en ga lopen. Je kunt er voor kiezen!
Dus bij paniek: druk de paniekknop in (= uittknop van computer), trek je jas aan en ga lopen. Je kunt er voor kiezen!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
zaterdag 9 juni 2012 om 11:58
Ik heb serieus niet opzettelijk die foto veranderd, als ik dat al heb gedaan....Ik weet dat het niet geloofwaardig klinkt, maar ik dacht in eerste instantie echt dat ik een nieuw account aan het maken was......en ja. ik weet zelf ook wel dat ik rijp ben voor therapie. Ik wilde dus vragen of ik nu iets moest doen, behalve in therapie gaan (wat ik al doe).
Ik kan het niet genoeg benadrukken, ik heb het echt niet opzettelijk veranderd, als dat al is gebeurd, ik weet het echt niet. en durf, en wil,. het ook echt niet gaan checken.
Ik kan het niet genoeg benadrukken, ik heb het echt niet opzettelijk veranderd, als dat al is gebeurd, ik weet het echt niet. en durf, en wil,. het ook echt niet gaan checken.
zaterdag 9 juni 2012 om 12:01
Dat 'per ongeluk' geloof ik ook niet zo in, jullie hebben niet hetzelfde wachtwoord neem ik aan.
Je hebt dus ingelogd en bent nu bang dat hij het merkt. Nou, dat is dus de allerbeste manier om te zorgen dat je hem vergeet want als ik jou was zou ik nu alles wat je nog van hem hebt wissen en zorgen dat je hem nooit meer tegen het lijf loopt.
Je hebt dus ingelogd en bent nu bang dat hij het merkt. Nou, dat is dus de allerbeste manier om te zorgen dat je hem vergeet want als ik jou was zou ik nu alles wat je nog van hem hebt wissen en zorgen dat je hem nooit meer tegen het lijf loopt.
zaterdag 9 juni 2012 om 12:04
zaterdag 9 juni 2012 om 12:04
wees eerlijk, je hebt gewoon heel bewust op zijn MSN ingelogd omdat je wilde weten wat hij doet en met wie. Dat hele dramatische verhaal van die droom, heb je jezelf misschien aangepraat maar ik geloof er niet in.
Verder gaat het helemaal niet goed met je en dat kan ook niet als je zo dwangmatig bezig bent om hem te checken.
Je moet hem gewoon uit je PC verwijderen. HET IS UIT NAMELIJK
Verder gaat het helemaal niet goed met je en dat kan ook niet als je zo dwangmatig bezig bent om hem te checken.
Je moet hem gewoon uit je PC verwijderen. HET IS UIT NAMELIJK