Heel eng

09-06-2012 11:44 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
ingekort
Je hebt "per ongeluk" ingelogd in zijn account, en toen "per ongeluk" zijn profielfoto veranderd, maar dat weet je niet zeker?

Ja, de titel dekt de lading wel.

Heel eng.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Verander zelf zijn ww door iets blind in te typen en klaar!
Wat had je gedronken/gesnoven/gerookt?
Ga in therapie!
Oeh, sloeg je vinger op hol met de muis? Eng!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:spectral schreef op 09 juni 2012 @ 11:47:

Verander zelf zijn ww door iets blind in te typen en klaar!

En hoe doe je dat dan wanneer je dat ter controle nog eens moet herhalen?

Hoe dan ook: Vind TO heel, heel eng en ik vermoed dat zij heel goed weet dat dit inderdaad fout is.

Licht je ex in dat je nog zijn wachtwoorden hebt en dat je fijner is voor allebei dat hij dat per direct verandert.
Wat ook nog wel eens wil helpen bij dit soort levensbedreigende issues is genieten van een fenomenale ronde op Imola.

Tenzij je dat ook eng vindt...
Ik weet zelf inderdaad ook dat dit heel heel heel heel heel fout is. Temeer omdat ik het dus heb herhaald. Ik durf ex dus alleen niet in te lichten......Ik heb niets gesnoven/gerookt. Jeeh:S
Dus je hebt zijn wachtwoorden van FB en zijn emailadres en logt bewust/expres/per ongeluk in?

Damn..! Doe ff normaal zeg!
Wat dubiootje zegt.

Of geslikt?!
volledig bij mijn ''verstand'' sorry
In dat geval verwijs ik naar mijn motto. Als je per ongeluk inlogt in andermans facebookaccount en een foto verandert, dan gaat het niet goed met je.
Ga in therapie!
Je klinkt echt rijp voor therapie..... Kom op, perongeluk ingelogd? Ga dat je oma wijsmaken zeg.
.
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 09-06-2012 11:56
Reden: mosterd
% gewijzigd
Msn bedoel ik.
Ga in therapie!
Ga wandelen ipv achter de computer te zitten. Kan je hoofd wat uitwaaien ipv dat gefröbel met dat infantiele facebook enzo.

Dus bij paniek: druk de paniekknop in (= uittknop van computer), trek je jas aan en ga lopen. Je kunt er voor kiezen!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Per ongeluk ingelogd en per ongeluk dingen veranderd? Natuurlijk
Ik heb serieus niet opzettelijk die foto veranderd, als ik dat al heb gedaan....Ik weet dat het niet geloofwaardig klinkt, maar ik dacht in eerste instantie echt dat ik een nieuw account aan het maken was......en ja. ik weet zelf ook wel dat ik rijp ben voor therapie. Ik wilde dus vragen of ik nu iets moest doen, behalve in therapie gaan (wat ik al doe).

Ik kan het niet genoeg benadrukken, ik heb het echt niet opzettelijk veranderd, als dat al is gebeurd, ik weet het echt niet. en durf, en wil,. het ook echt niet gaan checken.
Per ongeluk...net als de leerling die per ongeluk 37 kleurenfoto's printte en toen zei: ik wilde ze mailen. En ze dus niet wilde betalen...

Ook ongeloofwaardig dus...
Doet me denken aan mijn jongste. Die pikt per ongeluk een snoepje uit de trommel bovenop de keukenkast. Hij bedoelt dat hij het niet kan laten en snapt dat het niet mag.

Ik hoop dat jij de term 'per ongeluk' op dezelfde manier fout gebruikt.
Zomaar opeens inloggen op iemands msn? Dat overkomt mij nou nooit....

Als je obsessie voor je ex zo ver gaat dat je tot dit soort acties overgaat, zou ik hulp zoeken.
Dat 'per ongeluk' geloof ik ook niet zo in, jullie hebben niet hetzelfde wachtwoord neem ik aan.

Je hebt dus ingelogd en bent nu bang dat hij het merkt. Nou, dat is dus de allerbeste manier om te zorgen dat je hem vergeet want als ik jou was zou ik nu alles wat je nog van hem hebt wissen en zorgen dat je hem nooit meer tegen het lijf loopt.
En goed dat je in therapie bent.
Als je het lef hebt om in zijn FB en mail te kijken, moet je ook het lef hebben om hem te waarschuwen dat hij andere wachtwoorden moet gaan instellen! Maar dat wil je zeker niet, omdat je dan niet meer kan checken of hij al een ander heeft! Zo is het toch of niet TO?
wees eerlijk, je hebt gewoon heel bewust op zijn MSN ingelogd omdat je wilde weten wat hij doet en met wie. Dat hele dramatische verhaal van die droom, heb je jezelf misschien aangepraat maar ik geloof er niet in.

Verder gaat het helemaal niet goed met je en dat kan ook niet als je zo dwangmatig bezig bent om hem te checken.

Je moet hem gewoon uit je PC verwijderen. HET IS UIT NAMELIJK

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven