Heel eng

09-06-2012 11:44 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
ingekort
Brandy; nee, ik durf hem niet op de hoogte te stellen omdat ik a) hem niet lastig wil vallen (hoe ironisch om dat te zeggen...:s) met zo iets enorm kuts b) omdat ik het enorm lastig vind om dat aan hem toe te moeten geven - iedereen in mn omgeving het ook afraadde, ik het dan echt echt echt definitief verprusts heb - voor zover dat nog niet het geval was. En nee, ik hoopte misschien te vinden dat hij me miste ofzo, meer niet.

Dat inloggen was idd niet 'per ongeluk', maar dat van misschien (ik weet het echt niet) die profieldinges veranderen wel. Het klinkt echt mega ongeloofwaardig - i know.

En Elliot; dat is precies wat ik nu aan het doen ben. Alles blokkeren, alles verwijderen. Had ik al n beetje gedaan...maar nu echt.
Wat hier al gezegd is, vertel dit aan hem en vraag of hij zijn wachtwoorden wil veranderen. Dat is wat je nu nodig hebt om niet weer per ongeluk in te loggen.

Ik kan er echt niet bij dat je dit onbewust doet, maar goed dat terzijde.
Ach, wie heeft zoiets nou nog nooit gedaan of geprobeerd?? Tis niet handig, maar wel begrijpelijk ergens. Neem je gewoon voor dat je het niet meer doet, tis gebeurd.

En hiervoor in therapie gaan, dat gaat mij een beetje te ver. Mijn tip, google eens op rouwverwerking, dat is met een relatie die over is ook een vorm van rouw...

Succes!!
dubbel...
Hoi Framb00sjes,

wat k*t zeg, dat je je zo voelt. Ik herken het gelukkig niet echt. Wel het stukje controleren, nazoeken of hoe je het ook wil noemen, helaas heb ik dat in een relatie ook wel eens gedaan. En je wordt er nooit beter van, ook al vindt je niks, het knaagt en zeurt aan je.

Wat je er mee moet? Tsja, zo te lezen voel je je er al schuldig genoeg over en snap je dat het net ok is. Opbiechten zou ik niet doen, het is nog niet zo lang uit en je zit duidelijk nog middenin het verwerkingsproces, contact met hem vertraagt/belemmert dat allleen maar.

Wat je dan wel moet doen? Om te beginnen aan je zelf toegeven wat je hebt gedaan en je er bewust van zijn...ik geloof er namelijk ook helemaal niks van dat het allemaal zo maar/per ongeluk gebeurde!

Kijk inderdaad of je het voor je zelf onmogelijk kan maken om op zijn accounts in te loggen, ik geloof dat iemand hierboven daar wel een suggestie voor gaf. En wees verder niet meer boos/teleurgesteld in jezelf. Nee het is niet netjes, maar je hebt het kennelijk moeilijk, als je je zo rot voelt kun je wel eens domme dingen doen....shit happens! Wees lief voor jezelf en focus daarop ipv op je ex en jullie relatie. Vraag hulp, dat kan bij een vriendin, en als je er echt niet los van komt is therapie idd. te overwegen. Maak je leven weer leuk voor je zelf zodat die gluurbehoefte verdwijnt. Succes!
Hey Laaraa,

Kan je mssn jouw quote van mijn openingspost even verwijderen? Maar wat moet ik nou doen; wel of niet doorgeven? En; hoe verwijder/blokkeer je mensen op google+? Zal ik ook zn mailadressen blokkeren?:S
Wel doorgeven!
En ja, ik weet ook wel dat dat 'per ongeluk' een soort goedpraten is voor mezelf. Maar dat van dat profielfotodinges.....dat was wel echt een ongeluk...jeeh zeg, alsof ik zou willen dat iemand het door heeft dat ik inlog op zn account.
Goed van je dat je zelf inziet dat het niet goed was maar wees niet te hard voor jezelf, hoe moeilijk ook. Liefdesverdriet maakt een heel ander mens van je. Kun je niet hier gaan schrijven als je de behoefte op komt voelen? Advies heb ik niet voor je. Alleen dat je soms heel veel van iemand kan houden en als dat dan toch niet werkt voelt het alsof je wereld instort, kun je niet een tijdje ergens logeren? Ik ben een paar dagen bij mijn moeder geweest en dat is toch wel lekker. Probeer ervan te leren en niet te boos te zijn op jezelf. Je moet je hele leven nog met jezelf verder, dan kun je die persoon beter een beetje leuk vinden toch? Wat geeft jou afleiding en een goed gevoel?
Ja hoor, ik ben weleens per ongeluk ingelogd op het account van iemand anders. Msn die vanzelf in gaat loggen, iemand die facebook als startpagina heeft.

Zodra je er zelf een wachtwoord voor hebt moeten typen is het niet per ongeluk meer.

Heb je je eigen wachtwoorden wel aangepast? Lijkt me andersom net zo vervelend nl. Ik zou je eigen wachtwoorden veranderen en een berichtje sturen naar je ex dat je je bedacht dat jullie elkaars wachtwoorden nog weten. Dat jij er nu pas aan denkt etc. etc.

Of je zegt het gewoon eerlijk
Het Viva forum is papaja.
Misschien wil je dat juist wel. Dan wordt 'ie boos en neemt contact met je op, dan kan jij hard tegen hem huilen en vertellen dat je hem zo mihihist.

Kan dat je motief zijn?
Hey Demissionair,

Daar heb ik ook over nagedacht. Of dat ik het doe zodat hij heel boos om me wordt zodat ik me nog slechter kan voelen over mezelf en het nog duidelijker/eindelijk duidelijk voor me wordt dat het echt over is. Alsof ik pas kan accepteren dat ie niet meer met me verder wil als ie me 'haat' ofzo. Ik denk dat het het laatste is. Eigenlijk. Mijn haat naar mezelf op het moment ben ik nu aan het projecteren op hem (hij haat mij, hij wil niets meer met me te maken hebben) en dat maakt het somehow makkelijker ofzo? Of eigenlijk echt totaal niet....
En; ik heb ook een paar keer gehad dat ik op de manier zoals jij beschrijft , nymhpadora, ingelogd ben op fora en accounts enzo die hij bezocht........wat dat betreft is jou idee mssn zo gek nog niet....
Wees gewoon eerlijk in ieder geval naar jezelf.

Je hebt dus niet per ongeluk ingelogd en je heb dus alleen per ongeluk zijn profielfoto gewijzigd.

Dat je voor jezelf alles goed wilt praten, schiet niet op.

Dat je hier een verhaal maakt wat niet klopt schiet ook niet op.

Je bent iedereen inclusief jezelf voor de gek aan houden. Nou volgens mij is daar nog nooit iemand uiteindelijk gelukkig van geworden.

Dus oke je hebt dit gedaan en jij baalt er van om dat de kans groot is dat je betrapt bent. Dus realiseer je dit en accepteer dit.

Je hebt iets ongelooflijks stom gedaan en nu mee ophouden met dat gecheck! En verder over malen heeft geen zin en want daar maak jij jezelf nog verder gek mee.

Bij deze een schop onder je kont en ga vooruit! Alles wissen wat je hebt van hem en je dan goed voelen dat je dit hebt gedaan zodat jij jezelf weer onder controle krijgt!
Geef de hoop op dat het goedkomt. Helemaal na dit soort acties. Als vertrouwen weg is komt het nooit meer terug. Je hebt nog vrienden, zorg dat je die houdt en dat ze niet op je afknappen omdat jij in het verleden leeft en zo'n hekel aan jezelf hebt. Wie schiet daar wat mee op? Jij? Je ex? Iemand?

Ik heb het zelf van de andere kant meegemaakt, dat iemand bij mij inlogde en ik kan je vertellen dat dat niet fijn voelt. Stop er dus mee. Of vertellen het beste is weet ik niet. Het helpt je ex misschien wel jou helemaal los te laten en dat kan jou misschien weer helpen hem los te laten?
Hey,

Jullie hebben gelijk, ik ben aan het weglopen/liegen tegen mezelf en anderen. Het is ook in zo'n staat van liegen tegen mezelf/dromen/bezig zijn met ex etc. dat ik daden zoals hierboven 'rechtvaardig'/'per ongeluk' doe. Ik heb nu volgens mij alles verwijderd wat ik maar kan verwijderen (fb, google, skype, msn), en dat geeft wel rust, ofzo. En bedankt voor de schop onder mijn kont:)

danique; oef, even pijnlijk, ex zei toen hij het uitmaakte ook dat het niet goed ging komen, omdat hij me nooit meer zou kunnen vertrouwen (om andere redenen, overigens). Heb vrienden idd, en probeer meer voor de toekomst/het nu te leven. Ik denk dat mijn ex mij al helemaal losgelaten heeft - ik denk dat vanuit die gedachte mssn ook wel dat gecontroleer/inbreken voort komt...
Oeh, en ik weet niet of ik het hem zou kunnen vertellen op een eerlijke manier (dus daadwerkelijk; ik heb ingelogd en dat was niet per ongeluk):s
Dat je alles verwijderd hebt betekent eigenlijk nog niks, want met 2 klikken ben je zo weer bij inlogpagina's.

Je bent pas goed bezig als je hem een mail/sms stuurt met dat hij zijn wachtwoorden moet veranderen.
Waarom vind je dat, Brandy?
Dat je dat nog moet vragen framboosje.
Blijkbaar wel ja.
Als je zo slim bent zijn wachtwoorden te achterhalen, moet je ook zo slim zijn om te bedenken waarom het echt niet kan dat je in iemands privéprofielen gaat snuffelen, keer op keer!
Dat het echt niet kan, dat snap ik ook wel, zoals we duidelijk mag zijn. Ik vroeg me alleen of of, en waarom, je dat aan ex (die geen contact wil) zou vertellen, ja of nee. Maar als je me niet wilt helpen voors en tegens af te wegen is dat ook prima. Bedankt.
Oh hij mag dan geen contact willen, maar ik durf te wedden dat hij enorm blij zal zijn dat je niet meer in zijn profielen kan gaan schuimen als je hem zegt zijn wachtwoorden te veranderen omdat jij ze allemaal hebt!
Haha.

Toen een paar jaar geleden mijn exvriendje het uit het niets uitmaakte, was ik blind van woede en wraak. Ik wist zijn wachtwoord van toendertijd Hyves en heb het toen verwijderd. Als ik er nu aan terugdenk moet ik er wel om lachen. Heb daarna niets meer gedaan en hij ook niet, misschien weet hij niet eens dat ik erachter zat maar dat lijkt me sterk.

Ik kan me hier niet heel schuldig om voelen omdat ik verder niets kwaads heb gedaan. Het was wel heel lullig om zijn hyves te verwijderen, het sloeg nergens op. Maar omdat hij me zo behandelde en me nog geen paar dagen had ingeruild, op facebook allemaal foto's van zijn vriendinnetje had gezet, heb ik als wraak zijn hyves verwijderd.

Dit heeft verder niets met jou te maken, maar ik denk dat je er echt mee moet stoppen. Ik snap de verleiding wel, je weet tenslotte zijn wachtwoord. Maar doe er niets meer mee. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk en gestresst. + het is privacy schending..;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven