*** Bar Too Much**** 196 ***
zaterdag 9 juni 2012 om 22:27
zaterdag 9 juni 2012 om 22:43
zaterdag 9 juni 2012 om 22:53
Ja hoor Jo, ik ben ook heel blij dat het zo gegaan is. Vooral dat ze daardoor thuis kan sterven, want dat wil ze heel graag.
Ik hoop alleen niet dat de begrafenis op jouw niet-verjaardag is.
Ik hoop alleen niet dat de begrafenis op jouw niet-verjaardag is.
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 9 juni 2012 om 23:01
O ja, je had het nog op FB gepost. Ik heb vaak geen geduld voor die Engelse detectives. Als ik er voor ga zitten vind ik ze meestal erg mooi, maar ik kijk meestal naar die flitsende crime-series op Net 5.
zaterdag 9 juni 2012 om 23:10
Wat ik het nadeel van die Scandinavische vind is dat ik daar echt geen woord van kan verstaan. Bij Engels hoef ik maar een deel van de ondertitels te lezen om het te kunnen volgen, bij Scandinavische lukt dat niet. En dat vind ik toch irritant.
zondag 10 juni 2012 om 09:51
Straks naar schone dochter kijken die te paard een training gaat doen hier in de buurt
Vroeger ook op paardrijden gezeten maar stiekem vind ik ze inmiddels een klein beetje eng
Mir, ik wist niet van je buuv, anders had ik die opmerking over die koffie niet gemaakt, sorrie.... En sterkte ermee, lijkt me heftig zo dichtbij!
Vroeger ook op paardrijden gezeten maar stiekem vind ik ze inmiddels een klein beetje eng
Mir, ik wist niet van je buuv, anders had ik die opmerking over die koffie niet gemaakt, sorrie.... En sterkte ermee, lijkt me heftig zo dichtbij!
zondag 10 juni 2012 om 10:18
Ah, jullie zijn inmiddels ook wakker. Ik ben tegenwoordig achterlijk vroeg wakker, wel jammer.
Joopp, die opmerking over de koffie van de buuv vond ik niet zo erg hoor.
Ik bedenk net dat ik over een half uur een afspraak heb, dus mss wel leuk als ik es ga douchen. En aankleden enzeau.
Joopp, die opmerking over de koffie van de buuv vond ik niet zo erg hoor.
Ik bedenk net dat ik over een half uur een afspraak heb, dus mss wel leuk als ik es ga douchen. En aankleden enzeau.