Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
In de bios: Intouchables! GEWELDIG!!

Op DVD: The Bucket List (janken....)

Op TV: vanavond Leap Year
Man in black 3D. Goh wat viel die tegen. Wel de humor, ook aliens maar...............(anders zet ik er een spoiler neer).
Op dvd Brides maides, ik had hem leuker verwacht.
Isabella: slaapverwekkend
This Must Be The Place, weer met onvolprezen Sean Penn

Ik vond hem super.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
The King Speech- mooie film,aanrader!

Paul- superleuk! (over 2 mannen die een roadtrip doen door USA en onderweg,Paul,een alien tegenkomen en mee zullen moeten nemen..

Allebei op filmnet,dus als je die hebt..kijken!
Battleship. Ik wist al dat ik het niks zou vinden, maar ja, vriendje zit bij de navy dus het was verplichte kost.

Nee, ik ben echt niet van de sci-fi. Bovendien was de film te lang (zeker 2 uur) en veel te luid, mijn oren zijn nog van slag
The Ledge mooie film
Paul is zo leuk Kiddootje, echt te grappig!
This Means War, erg vermakelijk maar meer ook niet - precies zoals je kunt verwachten van een romkom...
Dubbelklik = kennelijk dubbelplaatsen
Genova; beetje saai, maar wel mooi. Had veel meer diepgang in gemogen.

Vanavond ga ik kijken naar; Drive met Ryan Gosling.
Prometheus. Ik vond hem érg gaaf. Ik hou sowieso van de Aliens films, en in deze film komen zo veel ontwerpen van H.R. Giger voor, gaaaaf! Ik ga vanavond nog een keer naar de film!

(ik kan gratis naar de bios omdat ik er werk)
Incendiary uit 2008. UK . Ging wel, depri..onduidelijk verhaallijnen. Met moeite uitgekeken.

All or nothing uit 2002. UK. Wel goed, beetje documentaire achtig/ filmhuisfilm.
Human trafficking (kwam erop het te kijken door het topic, 'ik zoek een film, en deze kon ik volledig zien op youtube).

Spannende film maar wat ontzettend erg dat dit nog altijd gebeurt.
Curse of the golden flower, kwam op mij over als een fantastisch sprookje, een gruwelijk sprookje. Erg mooi verfilmd, prachtige kostuums en decors met een verhaal dat op de relatiepijlerT niet zou misstaan. Op dvd gezien, met de keuze uit Engels of Chinees gesproken, 4 euro bij de M*dia M*rkt.
Drive; wel een mooie film, maar er komt wel wat horror in voor (veel bloed).

Vanavond komt Remember me. Erg mooie film, echt een aanrader!!!
Jiro dreams of sushi: over een 85-jarige Japanner met een drie sterren-sushi bar. Mooie film over de volledige overgave aan de sushi van deze meneer. En hoe hij omgaat met zijn twee zonen, die in zijn schaduw moeten staan. Onderhoudende film en lekker !
Intouchables, prachtige franse film over een verlamde man en zijn zwarte verzorger. Film heeft zowel een lach als een traan, geweldig!
What to expect when your expecting. Wel vermakelijk maar niet echt bioscoop-waardig.

Laatst was No country for old men op tv. Goed acteerwerk. De film had iets aparts, was wat vaag (al is dat niet het goede woord) maar hij bleef me boeien.

Misschien ooit al over gepost maar tijdje terug heb ik Law abiding Citizen gekeken. Echt een spannende actie/thriller! Hier en daar misschien wat over the top maar van begin tot eind wel spannend. Een aanrader.

Intoucables ga ik binnenkort ook zien, lijkt me een mooie film.
Heb gisteren Snow White and the Huntsman gezien, verwachtte er niet zoveel van maar ik kwam blij verrast de bioscoop uit, ik vond het een hele mooie en vooral mooi gemaakte (special effects, cinematografie) film. Beetje a la LOTR qua sfeer zeg maar. En met diverse appetijtelijke heren vooral Chris Hemsworth doet het kwijl langs mijn kin lopen... maar dat kan ook aan mij liggen

Hysteria over het ontstaan van de vibrator, zaten wel ok stukjes in maar ik had hem leuker verwacht.
quote:sartan schreef op 09 juni 2012 @ 07:29:

Heb gisteren Snow White and the Huntsman gezien, verwachtte er niet zoveel van maar ik kwam blij verrast de bioscoop uit, ik vond het een hele mooie en vooral mooi gemaakte (special effects, cinematografie) film. Beetje a la LOTR qua sfeer zeg maar. En met diverse appetijtelijke heren vooral Chris Hemsworth doet het kwijl langs mijn kin lopen... maar dat kan ook aan mij liggen

Leuk! Ik wil m ook graag zien maar huur m liever als ie uitkomt.

Laatste film hier was Pearl Harbor, ge-wel-dig!! Lekker lang ook
quote:sartan schreef op 09 juni 2012 @ 07:29:

Dat klopt van Chris Hemsworth wat een vent toch

Wil de film ook graag zien lijkt mij schitterend
Ga nu hier Never Let Me Go kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven