Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
woensdag 6 juni 2012 om 13:01
vrijdag 8 juni 2012 om 09:23
vrijdag 8 juni 2012 om 14:36
What to expect when your expecting. Wel vermakelijk maar niet echt bioscoop-waardig.
Laatst was No country for old men op tv. Goed acteerwerk. De film had iets aparts, was wat vaag (al is dat niet het goede woord) maar hij bleef me boeien.
Misschien ooit al over gepost maar tijdje terug heb ik Law abiding Citizen gekeken. Echt een spannende actie/thriller! Hier en daar misschien wat over the top maar van begin tot eind wel spannend. Een aanrader.
Intoucables ga ik binnenkort ook zien, lijkt me een mooie film.
Laatst was No country for old men op tv. Goed acteerwerk. De film had iets aparts, was wat vaag (al is dat niet het goede woord) maar hij bleef me boeien.
Misschien ooit al over gepost maar tijdje terug heb ik Law abiding Citizen gekeken. Echt een spannende actie/thriller! Hier en daar misschien wat over the top maar van begin tot eind wel spannend. Een aanrader.
Intoucables ga ik binnenkort ook zien, lijkt me een mooie film.
zaterdag 9 juni 2012 om 07:29
Heb gisteren Snow White and the Huntsman gezien, verwachtte er niet zoveel van maar ik kwam blij verrast de bioscoop uit, ik vond het een hele mooie en vooral mooi gemaakte (special effects, cinematografie) film. Beetje a la LOTR qua sfeer zeg maar. En met diverse appetijtelijke heren vooral Chris Hemsworth doet het kwijl langs mijn kin lopen... maar dat kan ook aan mij liggen
zaterdag 9 juni 2012 om 12:59
quote:sartan schreef op 09 juni 2012 @ 07:29:
Heb gisteren Snow White and the Huntsman gezien, verwachtte er niet zoveel van maar ik kwam blij verrast de bioscoop uit, ik vond het een hele mooie en vooral mooi gemaakte (special effects, cinematografie) film. Beetje a la LOTR qua sfeer zeg maar. En met diverse appetijtelijke heren vooral Chris Hemsworth doet het kwijl langs mijn kin lopen... maar dat kan ook aan mij liggen
Leuk! Ik wil m ook graag zien maar huur m liever als ie uitkomt.
Laatste film hier was Pearl Harbor, ge-wel-dig!! Lekker lang ook
Leuk! Ik wil m ook graag zien maar huur m liever als ie uitkomt.
Laatste film hier was Pearl Harbor, ge-wel-dig!! Lekker lang ook
zaterdag 9 juni 2012 om 20:32
quote:sartan schreef op 09 juni 2012 @ 07:29:
Dat klopt van Chris Hemsworth wat een vent toch
Wil de film ook graag zien lijkt mij schitterend
Dat klopt van Chris Hemsworth wat een vent toch
Wil de film ook graag zien lijkt mij schitterend