Mode & Beauty alle pijlers

Favo kledingstuk

10-06-2012 18:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou nog eentje dan ;)

Wat is jouw favoriete kledingstuk? En hoe lang heb je deze al?

Ik weet het ff niet.. Heb namelijk net allemaal nieuwe kleren gekocht en heb nu steeds de andere kant van 'ik weet niet wat ik aan moet want ik heb niks'.. Want ik heb teveel leuks haha.

Ik denk dat ik dan ga voor mn zwarte blazer van de h en m, heb ik nu iets langer dan een half jaar en hij zit zo fijn!
Internagelaktisch
Ik heb een aantal broeken van Pieces. Echt spotgoedkoop (16 per stuk) en het zit tussen jeans en legging in (tregging?) Heb ze al in 6 kleuren en zitten heerlijk. Staan ook mooi met laarzen of met pumps. Moet wel toegeven dat die dingen max een half jaar tot jaar meegaan, maar zo in de lente/zomer maakt me dat niet zoveel uit.
Oeff ik ben ook wel heel erg fan van mijn blazer(s). En van mijn nieuwe zwarte broek!
Elastiekje, voor dat geld is het prima te doen toch als ze een jaar max meegaan?

Zijn t van die funky foxy leggings?
Internagelaktisch
Een oude vodderige spijkerbroek, die zit zo lekker.

deze?
Internagelaktisch
Eén kledingstuk maar? Sorry, dat gaat echt niet lukken. Maar deze kleding zou ik redden als mijn huis in brand stond (na mijn fotoalbums natuurlijk):

- mijn zwarte kanten jasje wat echt overal bij past

- mijn zwarte satijnen korset, ik draag het niet vaak maar áls ik me erin hijs wordt het gegarandeerd een memorabele avond

- mijn zwarte fluwelen jurk, omdat ik me er heel mooi in voel

- en vooruit, ook mijn zwarte burlesque pumps

Maar eerlijk gezegd zou ik het liefst mijn volledige kledingkast meenemen.

En ja, ik hou van zwart
quote:Maaique schreef op 10 juni 2012 @ 18:59:

[afbeelding]

deze?Gave schoenen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi zat ik ook al naar te kijken haha.
Internagelaktisch
Spijkerbroek, hoe ouder hoe lekkerder hij zit
Mijn 2 zeer recent gekochte joggingbroeken. Ik wou dat ik ze elke dag aan kon trekken, maar daar kom ik helaas niet mee weg
Mijn yoga broek van Rituals

Nou heb ik echt nog nooit van mijn leven een yoga les gevolgd, ga ik ook niet doen, maar die broek ik niet van mijn kont al te slaan!

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
mijn oude levi's 501 waar de gaten invallen.
Mooie broek summer!

Ik heb iets vergelijkbaars (wel een stuk goedkoper) en die vind ik ook zo fijn haha.

Goed voor je billen ook.. Bij mij iig! Ik sport er in
Internagelaktisch
M'n 7 for All Mankind broek en al m'n blazers!
Maaiq, idd zoiets! Lijkt een beetje op skinnyjeans. Ik koop ze alleen net even iets wijder dan dat ze helemaal strak zitten (omdat ik het met mijn overgewicht anders geen porum vindt ). Maar echt heel fijn, ik droeg altijd veel zwart en zo kan ik alsnog af en toe gewoon zwart dragen zonder dat het één donker geheel is. Heb ze nu in oud-roze, ijsblauw, grijsbruin, donkerblauw, zwart en wit.
Oh die zijn echt super leuk ja! Ik deed dat met hemdjes vroeger onder dingen.

Nu is de basis zwart maar de rest eigenlijk nooit haha.

Morgen zwarte legging, zwart hemdje en zwarte ballerina's en verder een turqouise rokje en een zalm roze wijd shirtje. Leuk! :D
Internagelaktisch
Oei lastig!! mag het er maar een zijn?? dan ga ik voor mijn rode trenchcoat van H&M

http://www.hm.com/nl/product/97155?arti ... le=97155-C

Maar ook mijn nieuwe nikes zijn erg geliefd hoewel dankzij m'n spalk een veter is afgebroken. ik heb deze in het zwart.

http://www.zalando.nl/nik ... -grijs-n1211a00e-102.html
Favoriet is mijn flared spijkerbroek.
Gave jas!!!
Internagelaktisch
MIjn kansloze, 100 jaar oude pyamabroek. Bruin met roze en mintgroene bloemen Iedereen die 'm kent vervloekt het ding maar damn, hij zit zo lekker!
mijn push up bh, dan lijkt het tenminste nog wat..
Ja en?
Grappig dat veel mensen een comfortabel kledingstuk noemen. Ik heb ook van die dingen waar ik in woon, maar die draag ik gewoon, daar ben ik niet bijzonder aan gehecht. Nu ik erover nadenk, de kledingstukken die ik hierboven noemde zijn de oncomfortabelste die ik bezit (op het jasje na). Tevens de meest opvallende, trouwens.
Een lila t-shirt met v-hals voor en achter.

Dat ding is al 15 jaar oud, maar nog steeds het leukste/beste/mooiste t-shirt dat ik heb.

Perfecte lengte, perfecte kleur, perfect model.

*ga 'm nu uit de was vissen *
Mijn LTB jeans model molly,heerlijke jeans.

Het is een super slim model.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven