Entertainment alle pijlers

Het EK voetbal topic

07-06-2012 12:41 452 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaat het beginnen!

Een topic over voetbal Ik heb er zin in, jullie ook?!

vri 8-jun 18:00 Polen - Griekenland 1-1

vri 8-jun 20:45 Rusland - Tsjechië 4-1

zat 9-jun 18:00 Nederland - Denemarken 0-1

zat 9-jun 20:45 Duitsland - Portugal 1-0

zon 10-jun 18:00 Spanje - Italië 1-1

zon 10-jun 20:45 Ierland - Kroatië 1-3

ma 11-jun 18:00 Frankrijk - Engeland 1-1

ma 11-jun 20:45 Oekraïne - Zweden 2-1

din 12-jun 18:00 Griekenland - Tsjechië 1-2

din 12-jun 20:45 Polen - Rusland 1-1

woe 13-jun 18:00 Denemarken - Portugal 2-3

woe 13-jun 20:45 Nederland - Duitsland 1-2

don 14-jun 18:00 Italië - Kroatië 1-1

don 14-jun 20:45 Spanje - Ierland 4-0

vri 15-jun 18:00 Oekraïne - Frankrijk 0-2

vri 15-jun 20:45 Zweden - Engeland 2-3

zat 16-jun 20:45 Griekenland - Rusland 1-0

zat 16-jun 20:45 Tsjechië - Polen 1-0

zon 17-jun 20:45 Portugal - Nederland 2-1

zon 17-jun 20:45 Denemarken - Duitsland 1-3

ma 18-jun 20:45 Kroatië - Spanje 0-1

ma 18-jun 20:45 Italië - Ierland 2-0

din 19-jun 20:45 Zweden - Frankrijk 2-0

din 19-jun 20:45 Engeland - Oekraïne 1-0

do 21-jun 20:45 Tsjechië - Portugal 0-1

vr 22-jun 20:45 Duitsland - Griekenland 4-2

za 23-jun 20:45 Spanje - Frankrijk 2-0

zo 24-jun 20:45 Engeland - Italie 0-0

wo 27-jun 20:45 Portugal - Spanje

do 28-jun 20:45 Duitsland - Italie

zo 1-jul 20:45 FINALE

De onderlinge standen in de poules:

Poule A:

Tsjechië IIIII I

Griekenland IIII

Rusland IIII

Polen II

Poule B:

Duitsland IIIII IIII

Portugal IIIII I

Denemarken III

Nederland

Poule C:

Spanje IIIII II

Italie IIIII

Kroatie IIII

Ierland

Poule D:

Engeland IIIII II

Frankrijk IIII

Oekraine III

Zweden III

Wie wordt Europees Kampioen? Hoe gaat Nederland het doen? Wie wordt de sterspeler? Wie zakt er door het ijs? Gaan we winnen tegen de Duitsers? Waar gaan jullie kijken? En nog veel meer in het EK 2012 topic
Kutscheids nakt ons.
Och, ik ben Amsterdammer, maar ik kan er gelukkig niet dagenlang mee zitten als ze het weer eens verkloten. Daar weer net niet die-hard genoeg voor.

Verder kies ik altijd iets met een 'band'. Dus Italië, omdat mn halve familie daar vandaan komt (die band is simpel dus), maar ik zou bijv. voor Rusland zijn, alleen maar omdat ze een NL coach hebben ofzo, zo simpel kan het ook zijn ;) Of omdat mn favo speler ergens speelt of wat dan ook.

Hoewel ik Spanje nu wel heel hard vind pushen, ik vind het eng worden, haha :D
Ok, één punt, gauw inpakken en wegwezen.

Cesare zal toch echt meer toevoer naar de aanval moeten vinden. De Rossi achterin lijkt een meesterzet, daardoor meer voetbal naar voren. We hebben kans om kampioen te worden, aangezien we toernooispelers zijn en ik ons zie groeien, maar daarvoor zijn we wel afhankelijk van een aantal noodzakelijke verbeteringen.
Leuke open wedstrijd, goede kansen voor beide teams.

Terechte uitslag.

Italie maakte op mij veel indruk de eerste helft, spanje meer de 2e helft. Dus overall terechte uitslag.

Heb zin in de volgende wedstrijd.
Ik vind De rossi een hele goede speler Throttle. Maar vond Pirlo ook goed spelen voor zo'n oude rot.

Italie heeft me aangenaam verrast. Het heeft beter gespeeld dan ik had verwacht.
Pirlo is onmisbaar. Italië heeft het goed gedaan tegen de wereldkampioen, maar we moeten nog groeien om Europees Kampioen te worden. Ik denk dat we van elk team kunnen winnen, behalve van Duitsland. De sleutel ligt bij onze aanval. Elke kans moet een goal worden, zoals in 1982.
Maar wat heb jij met Italië?
Ik ben van Spanje en Italië niet onder de indruk nog. Morgen nog Frankrijk en Zweden, ben benieuwd wat zij op de mat leggen. En nu Kroatie nog, de rest verwacht ik niet veel van. Maar ja, met een toernooi kan het alle kanten op
Ik heb niks met Italie Throttle.

Maar vond ze wel goed spelen vandaag. Verwacht wel wat van zweden idd, vind dat altijd wel een fijne ploeg.

Gun de Ieren de overwinning vandaag, maar denk dat Kroatie wint met 2-1.

Vind Ieren altijd zulke leuke mensen.

Wat me bij spanje opviel was dat Xavi niet in de wedstrijd zat, Xavi is een van de meest cruciale spelers van Spanje, als die niet in de wedstrijd speelt is heel Spanje collectief zwakker.
Woensdag weer nieuwe kansen voor nederland. ZET 'M OP!

Zo nu al 1-0 voor Kroatie, beloofd een mooie wedstrijd te worden met veel goals hopelijk.
Zo en alweer 1-1.

Leuke wedstrijd tot nu toe, alles kan en er komen vast nog veel goals bij.
Trap en zijn anti-voetbal. Wel effectief.
Lekker open dit, leuk om naar te kijken, over en weer.
Wat een sierlijke speler is die Modric toch...
Mooie wedstrijd tot nu toe, geen hoog niveau maar juist daarom leuk om naar te kijken, lekker open.

alweer 2-1 nu.
Leuke wedstrijd Kroatie - Ierland, jammer dat Italie niet van Spanje heeft gewonnen.

Verder hoop ik dat Oranje woensdag toch een goede kans heeft te winnen van Duitsland al was het alleen maar om de duitse media met arrogante teksten de das om te doen.
Nou ja Duitsland heeft ook goede kaarten in handen om te winnen woensdag. Ze hebben extra motivatie om te winnen, want als ze winnen zijn ze meteen door. Dus ze gaan het Nederland nog moeilijker maken dan normaal.

Duitsland heeft enorm goede spelers en denk dat Nederland geen schijn van kans heeft.

3-1 nu.
Balen zeg, 3-1!
Ik denk dat NL een goede kans heeft om te winnen als ze zich als collectief gaan opstellen en vrij spelen. En zoals Duitsland de extra motivatie heeft, zo zou NL die ook moeten hebben, er is geen mooiere wedstrijd dan NL - Duitsland en is de laatste kans voor Nl dus ik hoop dat ze daar naar gaan spelen en als ze dat doen dan hebben ze een reele kans. Ik heb er geen 100% vertrouwen in maar wel enig vertrouwen.
Zolang wij volhouden met van Persie en Robben te blijven spelen, gaan we niet winnen. Van niemand. In die setting spelen ze vooral tegen zichzelf. En ik denk dat van Marwijk eigenwijs genoeg is om hieraan vast te houden. Ik zie het kansloos in.
Leuke wedstrijd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Er is 1 wedstrijd geweest met Van Persie en Robben, niet goed gegaan maar waarom breng je het alsof er al tig wedstrijden gespeeld zijn met deze opstelling? Ik heb er toch weer een beetje vertrouwen in gekregen, Duitsland is niet onverslaanbaar al willen ze graag die indruk wekken Ben benieuwd, maar ik blijf er vertrouwen in hebben, je bent Oranje fan of niet ook al is er een mindere wedstrijd gespeeld.
quote:Caviahaar schreef op 10 juni 2012 @ 21:59:

Zolang wij volhouden met van Persie en Robben te blijven spelen, gaan we niet winnen. Van niemand. In die setting spelen ze vooral tegen zichzelf. En ik denk dat van Marwijk eigenwijs genoeg is om hieraan vast te houden. Ik zie het kansloos in.

Nou ja dit dus. 100% mee eens.

Snap uberhaubt niet dat hij van persie in zet, Robben vind ik ook een speler van de net niet acties. Daar koop je niks voor.

Je moet spelers erin zetten die kunnen scoren, daar is Robben niet goed in tegenwoordig. Hij mist teveel kansen. Dus moet je hem niet meer inzetten. Van marwijk is dom als hij dat nu weer wel doet met zo'n cruciale wedstrijd van woensdag. Zelf zou ik kuijt en huntelaar neer zetten
Ik vind van Persie echt een fantastische spits, maar het Nederlands Elftal heeft hij nog niet veel gebracht. Als je kijkt waar hij de hele wedstrijd gister heeft gelopen, is dat overal om het spitsengebied heen. Daarbij ligt er ontzettend veel druk op hem, en hebben ze onnoemelijk veel kansen gemist. Robben speelt rechtsbuiten, maar komt iedere keer weer naar binnen met hetzelfde truukje. Het is de bedoeling dat hij voorzetten geeft, volgens mij. Dit is niet de 1e wedstrijd met hen beide, in de voorbereiding was het ook geen succesnummer.

Ik denk echt dat we met Huntelaar in de spits, Persie erachter als 10 en Narsing op rechts veel effectiever gaan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven