mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
Met zo'n late eisprong zou dit best eens een innesteling kunnen zijn. SPannend!!

Loes, mooie buik hoor! Nog vrij bescheiden voor 37 weken. Vanaf nu heb je dus echt meldplicht hè.

Hiro, snap niet dat je nog naar die cursus gaat. Dat is toch hartstikke zwaar nu? En wie weet beval je al wel heel snel, Héra kwam immers ook eerder.
Kikker, wat spannend... Hoop nog steeds zo op positieve test. Wat mooi gebaar van die hartjes.

Loeszie, wat fijn dat baby al beetje is ingedaald. Ik moet meteen plat als vliezen breken niet zo'n relaxed gevoel.

Tja die cursus, nu dus in hotel. Kon dit jaar cursus volgen en door bezuiniging volgend jaar niet meer. Gaat tot nu toe redelijk, hoewel ik wel hoop dat vannacht de vliezen niet ineens breken. Was vorige keer dus deze nacht bevallen in ziekenhuis, want onder 37 weken. Nou ja nu maar even lekker slapen. Op naar hopelijk mooie test morgen voor kikky en baby in buik voor mijzelf.
En Hiro, alles goed gegaan vannacht? Lekker geslapen? Vind je wel een bikkel hoor dat je nu nog naar die cursus bent gegaan!

Hier vanochtend een test gedaan... Ik ben zwanger!!! Het streepje was nog wel vrij licht, maar dat komt waarschijnlijk doordat 14 dagen geleden pas mijn eisprong was. Vind het nog zo onwerkelijk!!! Whaaa!
Whaaaaaa Kikky, YES!!!!! Wat goed!!!

Gefeliciteerd!!!

Ik dacht het al wel, je was zo relaxt, dat kon bijna niet anders! (herkenbaar bij Sapje, die keer was ik ineens veel relaxter als daarvoor!)

Joepie, wat ben ik blij voor je!!!
En Hiro, wat een bikkel ben jij! En ik zou het gewoon emotioneel niet durven denk ik, juist die bewuste nacht van huis zijn, haha. Maar ik ben dan ook een watje!

Heb je een beetje kunnen slapen in het hotel bed?

Twiedel, mijn Hanami mag gaan (denk ik...), ondanks dat ik hem heeeeeeeel mooi vind. Ik heb je een pd gestuurd via de overkant.
yes kikky!!!

Wat super!!

Ik wist t.( voelde t ..haha)...je had idd een late eisprong dus je eerste test was veel te vroeg. En bij kikster had je toch ook een dag bloed?
Gefeliciteerd Kikky!! Ik dacht het ook al, kon haast niet missen! Wat super zeg! Hoe reageerde Kikman?

Sap, ik zal er eens over nadenken. Hij is wel erg mooi! Waarom wil je hem nu al weer kwijt?

Hiro, geen gebroken vliezen? Ik vind je echt een bikkel hoor. Je zal straks vast blij zijn om weer thuis te zijn.
Jaaaaaaaaaaaaa wat een supernieuws!!! Gefeliciteerd!!!!

Stella had dat volgens mij ook, eerst een negatieve test en daarna positief. En je had een late eisprong...

wiehoeeeeeeee Kikster wordt grote zus
Ja, Kikster grote zus! Dat klinkt mooi! Super!

Twiedel, omdat ik hem eigenlijk nooit pak. Ik vind hem persoonlijk niet zo fijn knopen als mijn Zara. Hij is heel zacht, maar toch wat dikker dan ik dacht. Ondanks dat de verhalen over Girasols zo lovend zijn, viel het mij qua stof iets tegen. Ik denk dat ik meer een Ellevil draagster ben. Daar knoop ik ook gewoon mooier en makkelijker mee.

Ik heb een Vatanai op het oog, en van Sapvent moet er dan eerst eentje weg...
Sap, ik heb je geantwoord. Zie er toch vanaf, want een 7 is echt te lang. Dan weet ik nu al dat ik hem niet vaak ga gebruiken en dat is zonde.

Kikky, ik bedacht me dat we weer ongeveer net zoveel schelen als bij de meisjes! Ik ben echt zo blij voor je!!

Jua, hoe is het eigenlijk met jou? Nog steeds moe of kom je nu juist in de fitte periode? En hoe groeit je buik, heb je al positiekleding aan?

Oh, Twietie wordt wakker. Ze was vannacht weer erg aan het spoken (van half 4 tot 5 wakker geweest... zucht...) dus nu al vroeg op de bank in slaap gevallen. Maar eens kijken wat we de rest van de dag gaan doen met dit regenachtige weer. Ik ben er ook niet zo goed in om haar de hele dag binnen te vermaken.

Loes, Hiro, Stella... meldplicht!!
Oh sorry Loes, jij had je al gemeld!
Jaaaaa Kikky wat fijn!!!!! Gefeliciteerd! Joehoe!
Thanks allemaal. Tis nog heel onwerkelijk, kan het nauwelijks bevatten. En vind het heeeel spannend. Zou willen dat ik me wat zwangerder voelde. Heb nu vooral een opgezette buik en wat meer moe, maar verder niets.

En idd, kikster wordt grote zus
Wow kikky ik ben zo blij voor je. Hoe reageerde je man? Echt geweldig zeg, wanneer en je uitgerekend feb?

Gister in hotel gelukkig geen baby geboren, vanaf vanacht mag hij komen, haha hoeft wat mij betreft ook niet al te lang meer te duren, buik is echt groot. Zal morgen even foto op fb plaatsen.

Ben nog helemaal blij met kikkys nieuws. Fijne avond allemaal!!!
Meld!

Loeszie en Stella bij jullie ook nog geen actie?

Twiedel, hoe gaat het met je zwangerschap, al veel last van kwaaltjes?

Jua, ben eigenlijk wel eens nieuws naar je buik, plaats je nog een keer een buikfoto?

Sap, deze week weer je normale uren werken? Lukt de combi een beetje?

Kikky, nieuws al geland?? ;)

Carla, hoe is het met jou?
Meld en nee nog geen actie. Verwacht ook wel weer over de uitgerekende datum te gaan. Puur gebaseerd op de vorige keer dus niet heel betrouwbaar
Waarschijnlijk wordt het ook later Loeszie. Tenminste in mijn omgeving is 1x laat bevallen --> volgende keer ook laat bevallen. Voor vroeg bevallen gaat dat weer niet op.

Misschien is je moeder vroeger ook laat bevallen?

Maar ik begin wel weer benieuwd te worden hier. Kom toch weer even checken...

Hiro wat ben jij een bikkel dat je met zo'n buik nog in een hotel gaat slapen in je uppie. Mooie fotos

Hier gaat het goed. Ben moe van al het feesten, dat wel.
Hier ook alles goed maar lekker druk! Met de meiden gaat het geweldig! Dus Hiro, werk en thuis gaat goed samen hoor. Heb aankomende week ook nog een dagje extra vrij, vanaf de week daarna weer de normale drie dagen. Die extra dagen vrij is wel lekker omdat ik de weekenden steeds weg was en ben. Heb ik de maandag nog even om bij te komen en om van de meisjes te genieten!

Babysapje is zo'n lekker meisje. Heb het idee dat ik er nu nóg bewuster van geniet dat ze nu nog zo klein is dan bij Sapje... Heel fijn! Sinds een paar dagen gaat ze sochtends als ze wakker wordt liggen kletsen met 'whaaaa's en 'blaaaaah's' en 'ieieieh's'... Zo lief!

Ik ga dit weekend lekker met mijn vriendinnen weg. We vertrekken vandaag om 17 uur en zijn zondagavond weer terug. Waarheen is een verrassing, twee van de acht organiseren het ieder jaar.

Sapje gaat bij opa en oma logeren, mijn moeder en zusje komen haar zo halen. Sapvent is samen met Babysapje, dus kan hij lekker rustig aan doen, uitslapen en alle voetbalwedstrijden kijken.

Ik kijk hier nog wel mobiel dit weekend, moet natuurlijk het forum nu goed in de gaten houden!
Wat leuk dat Babysapje en Sapvent een weekendje voetbal samen hebben. Kan hij inmiddels haar al goed troosten/verzorgen? Dat was eerst toch nog een beetje gedoe? Ik was net op kraamvisite bij een vers baby'tje en die heeft de hele tijd tegen me aan geslapen, net als toen met onze eerste ontmoeting. Dat Twietie toen lekker tegen mijn warme, zwangere buik aanlag

Die vriendin was bij de 1e trouwens 2 weken overtijd en nu bevallen met 39 weken. Dus het zegt niet zo veel...maar ik ga toch van de eerste bevalling uit en verwacht dat het nog wel minimaal 2 weken gaat duren...ben er nog niet echt aan toe hoor. Eerst nog wat dingen van mijn to-do lijst: bed verhogen, wiegje op hangen, enveloppen schrijven etc..

Prachtige buik trouwens Hiro
Meld. Vandaag druk dagje, naar vriendin in Groningen geweest. Erg gezellig, maar pas net thuis dus wel moe nu.

Loeszie, wat heerlijk dat je er zo relaxed over bent. Hoop elke dag dat het mijn laatste zwangere dag is.

Sap, veel plezier met je vriendinnen!
Snik wat een treurige wedstrijd..... Nou ja dan maar hopen op een baby om de dag weer goed te maken ;)
Meld! Met hoofdpijn van die kutwedstrijd van gisteren. Vandaag soort van baby shower bij mij thuis. En het zonnetje schijnt!

Maar eerst nog even die koppijn weg. Ben weer in bed gekropen. Ook te veel gedaan gisteren...

Sterkte Hiro!! Nog even volhouden!! Hoe gaat get met jou Stella? Laatste loodjes!! Ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen.

En de andere zwangere dames???
-
Hier ook nog niks... Pfff vind het wel zwaar hoor. Elke morgen baal ik als ik wakker word zonder baby. Had toch stiekem wat meer gehoopt op termijn Hera.

Loeszie, hoe was de babyshower? Leuke cadeautjes? Hoofdpijn weg?

Stella, wat leuk dat je hier even bent. Gelijk heb je dat je lekker even in de tuin bent gaan zitten. Nog wel knap hoor dat je nog aan het fietsen bent, doe ik al tijdje niet meer ivm harde buiken.

Ben ook wel benieuwd wie het eerst bevalt en hoe alles gaat. Zal toch wel anders zijn dan met een eerste. Maar kan mij het allemaal nog niet zo voortstellen.

Jua, Twiedel en kikky hoe is het met jullie als medezwangeren?
In een woord: moe! Deze week iets te druk geweest en dat merk ik dit weekend. Kan de hele dag wel slapen maar ja, dat gaat nu eenmaal niet.

Hiro, ik snap heel goed dat je het zat bent en je stiekem toch had ingesteld op weer zo'n vroege bevalling. Hoop voor je dat het nu echt niet lang meer duurt. Heb je nu ook veel last van je bekken?

Stella, is Steltje alweer beter? Ben jij ook wat bijgekomen?

Loes, wat een ontzettend lieve foto van nzm met jouw mooie buik! Ze lijkt ook al zo enorm groot, lekker eigenwijs ding.

Sap, hoe was je weekend? En heeft sapvent lekker genoten van zijn jongste meisje? Je zal ze wel flink geknuffeld hebben toen je weer thuis kwam!

Jua, voel jij de baby eigenlijk al? Ik dacht dat ik het gister al voelde maar dat zou wel erg vroeg zijn. En waar blijft jouw buikfoto??

Carla, wat was jouw dochter een plaatje tijdens haar feest!! Helemaal stralend in zo'n mooie jurk, prachtig!

Kikky, is het nieuws al geland? Heb je het al aan je ouders verteld of wachten jullie nog even?

Ik ga nog een kopje thee drinken, wasje opvouwen en dan vroeg naar bed. Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven