Mode & Beauty alle pijlers

Favo kledingstuk

10-06-2012 18:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou nog eentje dan ;)

Wat is jouw favoriete kledingstuk? En hoe lang heb je deze al?

Ik weet het ff niet.. Heb namelijk net allemaal nieuwe kleren gekocht en heb nu steeds de andere kant van 'ik weet niet wat ik aan moet want ik heb niks'.. Want ik heb teveel leuks haha.

Ik denk dat ik dan ga voor mn zwarte blazer van de h en m, heb ik nu iets langer dan een half jaar en hij zit zo fijn!
Internagelaktisch
Welke molly van LTB? Zijn leuke broeken :D (Ik werk met merken als LTB, Pieces, only , ichi etc op stage haha dus ik ken ze wel meestal)
Internagelaktisch
Mijn leren bikerjasje. Ik heb 'm nu twee jaar, heb echt even getwijfeld voor ik 'm kocht want hij was een beetje duur voor mijn doen, maar mán wat ben ik blij met dat jasje! Ik draag 'm heel vaak, hij wordt alleen maar mooier, de kleur staat me goed en hij zit heeeeeeel erg lekker!
Wat eten we vanavond?
Een blazer in een wat zachtere stof, beetje joggingachtig spul, mooi getailleerd.

Van de H & M, heb m al twee jaar en draag m nog regelmatig. Staat leuk en zit erg fijn.

Daarnaast nog een spijkerbroek van een jaar of vijf oud. Nog geen gaten en niet versleten en zit heerlijk, volgens mij van Villa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven