Wat eet je op dit moment?
woensdag 22 februari 2012 om 08:30
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
zondag 10 juni 2012 om 20:37
Nee, ik doe het door het mengsel van appelblokjes, rozijnen, kaneel, pijnboompitjes en suiker. Voor 10 appelflappen met 2 hele grote of 3 kleinere Goudrenetten twee flinke eetlepels custardpoeder. Voordeel is dat het deeg minder vochtig en na het bakken minder klef wordt. En het smaakt ook nog eens prima.
zondag 10 juni 2012 om 22:45
Heb 6 bollen knoflook (met bovenkant eraf gesneden, ingesmeerd met olijfolie) in aluminiumfolie in de oven liggen voor de gepofte knoflooksoep van AH waar ik hier al vaker over gelezen heb. Die ga ik dus morgen maken.
Twee van die bollen smeer ik zo uit over een paar afbak stokbroodjes, doe er dan camembert, honing en verse tijm op en leg ze even in de oven om de kaas te laten smelten.
Twee van die bollen smeer ik zo uit over een paar afbak stokbroodjes, doe er dan camembert, honing en verse tijm op en leg ze even in de oven om de kaas te laten smelten.
maandag 11 juni 2012 om 00:57
quote:leentjedb schreef op 10 juni 2012 @ 20:37:
Nee, ik doe het door het mengsel van appelblokjes, rozijnen, kaneel, pijnboompitjes en suiker. Voor 10 appelflappen met 2 hele grote of 3 kleinere Goudrenetten twee flinke eetlepels custardpoeder. Voordeel is dat het deeg minder vochtig en na het bakken minder klef wordt. En het smaakt ook nog eens prima. !
Nee, ik doe het door het mengsel van appelblokjes, rozijnen, kaneel, pijnboompitjes en suiker. Voor 10 appelflappen met 2 hele grote of 3 kleinere Goudrenetten twee flinke eetlepels custardpoeder. Voordeel is dat het deeg minder vochtig en na het bakken minder klef wordt. En het smaakt ook nog eens prima. !