Uit de kluiten gegroeide wesp.

11-06-2012 16:37 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik vanmorgen bewusteloos geslagen. Hij bewoog daarna nog (en nu nog steeds, rond 11:00 gedaan).

Ik heb er een 2 euro muntstuk naast gelegd om aan te tonen hoe groot die is.

Brrrr, ik vind alles best, maar geen wespen!
Dan heb je of de koningin gedood, waarvoor hulde..

Of het was een hornaar..

Ik ben zelf allergisch dus ik zal er nooit naar slaan. Wel jammer dat mensen om mij heen dat altijd wel doen.. Grrr

Hornaar..

Sorry voor de grootte.
Dat zal dan wel een Hoornaar geweest zijn die je bewusteloos hebt geslagen... erg jammer ze zijn nuttig en normaal gesproken niet agressief... maaar ja, daar heb je nu niks meer aan. Wel zielig dat je hem bewusteloos slaat, maar niet dood maakt overigens...
Je slaat 'm om 11 uur buiten westen en hij beweegt nu nog?

Dan bedenk je niet even dat je nog een keer moet slaan zodat ie uit zijn lijden verlost is?

*edit* Zie nu wie de TO is, tuurlijk bedenkt die dat niet
Durf ik niet. Ik heb 'm nog een klap(je) met mijn slipper gegeven waardoor hij wat verschoof. Daarna durfde ik niks meer te doen.
quote:truffelmaffia schreef op 11 juni 2012 @ 16:48:

Durf ik niet. Ik heb 'm nog een klap(je) met mijn slipper gegeven waardoor hij wat verschoof. Daarna durfde ik niks meer te doen.

Maar je durft er wel een munt naast te leggen en een foto te maken?

Komop zeg, een flinke mep met je schoen en klaar is het.
Ik snap niet helemaal waarom er nog een los wespenkopje naast ligt?
quote:bammetjebamie schreef op 11 juni 2012 @ 16:50:

[...]

Maar je durft er wel een munt naast te leggen en een foto te maken?

Komop zeg, een flinke mep met je schoen en klaar is het.En 'm bewusteloos te slaan. Die eerste klap lijkt me een stuk enger dan 'm nu uit zijn lijden verlossen terwijl 'ie al half van de wereld is.
Oh, en gruwelijk inderdaad dat je hem zoveel uren laat creperen. Heel laf.
quote:truffelmaffia schreef op 11 juni 2012 @ 16:48:

Durf ik niet. Ik heb 'm nog een klap(je) met mijn slipper gegeven waardoor hij wat verschoof. Daarna durfde ik niks meer te doen.Zou het maar wel doen.. deze is al zo goed als dood, die steekt echt niet meer hoor. Zou de volgende keer een raam openzetten, dan zijn ze vaak zo weg. Ernaar slaan is het domste wat je kunt doen.
Nou, gefeliciteerd. Verlos dat beest uit zijn lijden zeg, dit is zielig.
Tis maar een insect!! for crying out loud, wat nou lijden..
Die foto is ook met bibberende knietjes gemaakt hoor. Heb teveel horrors gekeken. Was doodsbang dat ie inene weer op zou vliegen en me aan zou vallen.

Overigens heb ik het muntstuk met de vliegenmepper ernaast geschoven. En mijn mobiel wat ingezoomd en ver erboven gehouden.
En het is inderdaad een hornaar, geen wesp.
Ik ben ook allergisch en verwijs ze met liefde naar het raam, slaan doe ik nooit, want als je wilt dat ze steken...

Maar goed, komt het een keer voor dat er eentje echt dood moet, voor mijzelf of iemand anders, dan maak ik hem wel echt dood.

En dat kopje ernaast geeft aan dat hij je sowieso niet meer kan zien, dus mep er nu maar een blik tomaten op, dan ben je klaar en hij ook...
quote:truffelmaffia schreef op 11 juni 2012 @ 16:54:

Die foto is ook met bibberende knietjes gemaakt hoor. Heb teveel horrors gekeken. Was doodsbang dat ie inene weer op zou vliegen en me aan zou vallen.

Overigens heb ik het muntstuk met de vliegenmepper ernaast geschoven. En mijn mobiel wat ingezoomd en ver erboven gehouden.

Je hebt vast wel iets hards wat je op zn pannetje kunt droppen?!

Over PAN gesproken...
Dus, een munt ernaast en een foto gaat wel maar heb uit zijn lijden verlossen niet? Maar natuurlijk..
brrrrrr rillingen lopen over mijn rug.
quote:beetjegek schreef op 11 juni 2012 @ 16:54:

Tis maar een insect!! for crying out loud, wat nou lijden..

Jij bent zeker ook van de club die geen paardenvlees eet maar wel koe zeker?

Maak dat beest af zeg i.p.v. trots een topic te openen en foto te posten.
Je hebt 'm ontangeld onthoofd, als ik de foto goed bekijk?

Mwah, ik heb overigens wel eens een grotere wesp gezien, in de woestijn nog wel!

K*tbeesten, je komt ze ook overal tegen
Zoom eens goed in op die foto.. z'n pannetje ligt er gewoon al naast!
Horzels, die vind ik pas eng...
Volgens mij onthoofd Vilma.

En een wesp (of hornaar) krijgt van mij geen medelijden, laat hem maar lekker een tijdje lijden. Mij een beetje 's morgens uit mijn slaap brommen (heeft even geduurd voor ik wat durfde te doen ). Brrrr, eng beest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven