nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hi MDF!

Ik vind beide lekker op zn tijd, maar licht voorkeur voor chocolade. Dan wel graag extra puur!
@ Oetl, ik was hem uit, als de vlekken er niet uit te krijgen zijn ondanks een schepje vanish dan gaat de romper alsnog in de vuilnisbak. Tot nu toe pas 1x gebeurd met een romper en 1 truitje (verf van het kdv).

En het mooiste was dat zoon er hard om moest lachen, hij was blij dat hij het kwijt was (daarna nog wel goed gegeten hoor).

pizza is lekker als je het zelf maakt; ik heb mijn pizza het liefst helemaal vol; spek, kaas, ui, champignons, paprika, olijven, feta, etc etc. Annanas kan ook wel, maar dan wordt het al snel te zoet.

chocolade moet wit of melk zijn voor mij en drop is heeeeeeeeel gevaarlijk, dat kan ik eten tot ik misselijk ben
Ik maak pizza ook graag zelf, hoewel ik het niet zo vaak eet (beter van niet )

Ik kan ook altijd goed paaseitjes delen, ik de pure en de melk en witte voor een ander. Drop eet ik leeg als t voor me staat, maar ik koop t zelden tot nooit.
Ik begin trek te krijgen.....
Ik heb net een bak aardbeien op, hollandse... Mjummie!
Aardbeien zijn nu ook heel lekker! Straks even hangop maken en morgen met verse aardbeien opeten. Goed idee, Kathy!

Hahaha, ik lees net ergens op internet dat er een naam is voor een verschijnsel dat ik heb: Ik kan midden in de nacht wakker worden en denken dat er allemaal mensen in huis zijn en dat ze me wakker proberen te maken omdat het dak van het huis is gewaaid. Of iets anders idioots. Het heet 'pavor nocturnus', oftewel: nachtangst. Ik ga eens verder googlen of ik een wonderkind ben.
Ik snoep nog steeds niet... Donderdag op de weegschaal.

Wat doen jullie aan aften? Ik word er helemaal gestoord van. Misschien moet ik onderzoeken hoe ik eraan ben gekomen, dan kan ik daar een dieetboek over schrijven. Lekker eten is er namelijk niet bij met die rotdingen.

Welkom KK (volgens mij was dit de afkorting voor koelkast, maar nu is ie voor Kathykatinka )! I love aardbeien... Heb je er ook pure chocolade op gedaan?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Oooo, dan heb ik ook last van pavor nocturnus! Ik word regelmatig wakker en dan weet ik zeker dat er allemaal spinnen in mijn bed liggen... Laatst waren het schorpioenen... Vreselijk. Dan moet minimaal 5 minuten het licht aan voor ik zeker weet dat ze er toch echt niet zijn.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:Soezie81 schreef op 11 juni 2012 @ 22:17:

Ik snoep nog steeds niet... Donderdag op de weegschaal.

Wat doen jullie aan aften? Ik word er helemaal gestoord van. Misschien moet ik onderzoeken hoe ik eraan ben gekomen, dan kan ik daar een dieetboek over schrijven. Lekker eten is er namelijk niet bij met die rotdingen.

Welkom KK (volgens mij was dit de afkorting voor koelkast, maar nu is ie voor Kathykatinka )! I love aardbeien... Heb je er ook pure chocolade op gedaan?

Hi Soezie!

Zendium tandpasta! Tipte mijn andarts ooit en hielp mij enorm tegen aften!

Afkorting KK klinkt me vertrouwd in de oren op dit forum
Soezie, poetsen met Zendium! En aanstippen met pyralvex.

Nu ga ik slapen! Trusten!
Truste OET!
Hoe herkenbaar die nachtangst; ik denk altijd dat er minstens is ingebroken of dat er nog mensen beneden zijn die elk moment naar boven komen. Ik moet dan ook eerst overtuigd zijn dat er echt niks is, voor ik weer naar beneden durf.

Voordat man en ik gingen samenwonen, woonde man vlakbij een autosloper. Ik sliep daar best vaak, ook doordeweeks, maar die geluiden van dat werk van die sloper in de ochtend (als ik kon uitslapen) waren echt killing!!

En nu nog stuur ik bij uitzondering nog man wel eens het bed uit, omdat ik het niet vertrouw, dan gaat hij braaf beneden kijken (en ook naar de wc) om mij gerust te stellen. Hij voelt zich soms best een idioot die dat midden in de nacht doet. Zou er ook iets aan te doen zijn?

Voordat ik tever off topic ben; ik ben weer nodig, denk ik, dus ik ga mijn tandenpoetsen en dan ook door naar bed. Morgen moet ik er echt te vroeg uit en ben geen ochtendmens. Toch begin ik het liefst zo vroeg mogelijk op mijn werk, zodat ik de avond voor mezelf heb. Is dat heel erg egoïstisch gedacht??
@Soezie: Lotgenoten! Een vriendin heeft mij eens voor gek verklaard omdat ik midden in de nacht de deur van ons balkon probeerde open te maken en wat vaag zei toen ze er naar vroeg. De volgende dag was ik het totaal vergeten. Is nog steeds bron van vermaak als we bij elkaar zijn.

Vaak ben ik iets raar aan het doen en besef ik me dan net dat het niet echt is, omdat ik wakker word. Maar wat ik dan dacht dat het was, ben ik dan al weer vergeten.

In mijn vorige huis was het veel gehoriger en had ik er echt heel veel last van. Stond ik midden in de nacht in het trappenhuis en bedacht dan dat ik daar niets te zoeken had.

Ik dacht altijd dat ik gewoon een beetje gevoelig was, maar het is dus écht iets. En iets waar kinderen last van hebben en waar je als volwassene overheen moet zijn gegroeid.
Truste! Hoop dat de nachtangst mij niet vindt vannacht
Truste! Ik ga ook voor een rustige nacht!
quote:isadoro schreef op 11 juni 2012 @ 19:49:

Neee!!!! Mijn TV is stuk!!! Wat moet ik nou met mijn avond? Iets NUTTIGS doen?!

je had mij zangles kunnen geven. probeerde die ach ich fuhls mee te zingen en de hoge noten van Der holle Rache. deed ik niet handig denk ik want had keelpijn... ik 'ram' die hoge noten er te veel uit denk ik, wil te graag hoog kunnen zingen.

volgens mij is dit echter niet handig. t wordt denk ik tijd dat ik weer zangles ga nemen... tot die tijd val ik jou ermee lastig

nutteloos: het is chaotisch op mn werk, dat vind ik irritant.

heb ook klote van de bok geslapen.

(telt dit wel als nutteloos vraag ik me af......)
Haai! Goede nacht hier! Ik heb het gelukkig ook zeker niet elke nacht hoor! In mijn studententijd wel heel veel last van gehad. toen zat ik in een pittige tijd en om het van me af te schrijven heb ik er toen ooit een gedicht over geschreven. En aangezien dit het nutteloze topic is, kan er ook wel een gedichtje bij :

Hersenspinsels

Rode ogen naast mijn bed

Koude handen op mijn rug

Wat er vroeger ooit eens was

Is nu weer helemaal terug

Ik kruip dicht tegen je aan

Totdat ik peins, wat niemand ziet

Dan komt mijn volgende grote angst

Misschien ben jij jezelf wel niet

Mijn hoofd zit vol

Ik weet niet hoe

Moet ik van je af

Of moet ik naar je toe

Ik doe beroep op wat ik weet

Maar wat ik weet geloof ik niet

Als je fantasie hebt zoals ik

Is wat je denkt ook wat je ziet

Ik zie rode ogen naast mijn bed

Voel koude handen op mijn rug

Mijn denken is te ver gegaan

En ik kan niet direct meer terug

Hoe lang zal deze nacht nog duren

Zal hij langer zijn dan ooit?

Al deze momenten denk ik even

Nee, deze nacht vergeet ik nooit

Maar dan zie ik blauwe ogen in mijn bed

Voel ik warme handen op mijn rug

Je kijkt me aan en ik zucht diep

Ik ben weer helemaal terug

Zo, en nu verder met nuttige dingen, ik ga mijn elevator pitch schrijven...
@Oetl ik ga meestal rond 10 uur half 11. Heb er ook nooit zin in maar als ik ben geweest is het wel lekker een frisse neus hahaha.

Nu werken en heb ZOTOTAAL geen zin!!!
Isa: check mijn vorige bericht

dank u...
Hi ladies,

Geen nachtangst, wel wekkerangst... Wakker worden als t licht wordt en dan paniek dat je door de wekker bent geslapen. En er dan achterkomen dat de wekker pas over ruim een uur gaat...

Werkze Daan!
KK dankje ik heb alleen niks te doen maar ben over een uurtje klaar hihihi.

Ik vind dat heerlijk om voor de wekker wakker te worden en dan denken o lekker nog een half uurtje (of langer of korter natuurlijk)
Ja ik vind het stukje van.. Pfff, ik mag nog even... Ook heerlijk. Maar de paniek die ik voel als ik wakker word is niet ideaal.
Nee daar heb je ook weer gelijk in!!

even nutteloos: ben een banaan aan het eten.
Ik vraag me af wat voor tikje ik in de gang hoor, maar ik heb geen zin om op te staan en te gaan kijken... Misschien toch maar eens doen zo
Ben een oefententamen theorie (auto) aan het maken, bij de uitleg van gevaarherkenning staat het volgende:

'Het is belangrijk de situatie goed te observeren. Wat zie ik? Wie doe ik (PARDON???)? Wat doen de medeweggebruikers?' Etc....

Lekkere spelfout, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven