Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Als een spoedvergadering niet ernstig genoeg is om ons tegen te houden om sex te hebben .
Dan weet ik niet wat je bedoelt en kan ik je ook niet helpen.
Zu je doorgaan met deze relatie. Nr 2 is 22 jaar ouder kinderen die mij kennen en haar man is een bekende van mijn moeder . Ze is ongelukkig in haar relatie. Ik woon samen ben gelukkig in mijn relatie maar mis qua sex veel bij mijn nr 1
Vraag je aan mij of ik daar door mee zou gaan? Het maakt toch niet uit wat ik zou doen?

Hoe voelt het voor jou? Wat wil jij? En wat wil zij? Dat lijken mij veel relevantere vragen.
De sex is super voor ons beiden. Ik heb schuldgevoelens naar mijn vriendin . Mijn nr 2 daarin tegen heeft dat helemaal niet zij redeneert als mijn man me alles gaf zocht ik het niet buiten de deur
Ik kan je hierin niet raden. Je zal hier helemaal zelf een beslissing over moeten nemen. Je hebt schuldgevoelens, hoe zwaar wegen die, zwaar genoeg om dit te kunnen verbreken?
Spreek jij van te voren af hoe een date gaat verlopen of laat je het op zijn beloop gaan?
*
@attackrijder, als je schuldgevoelens hebt, zou je dat niet eerst op een rijtje gaan zetten voor je je af gaat vragen waar af te spreken? Het lijkt me dat je met schuldgevoelens beter niet door kunt gaan.. Je hebt ze niet voor niets..
@Attackrijder...sluit me bij Sensual en Rooss aan....je hebt schuldgevoelens naar je nr.1 je relatie is goed zeg je,maar door je schuldgevoelens breng je je relatie met je nr.1 nog meer in gevaar :( Ik heb geen schuldgevoelens naar mn nr.1...

Heb alleen een nr.2 voor de sex.En afspreken op een neutrale plek is voor mij ook erg lastig omdat hier in de buurt haast iedereen mij kent door mn werk ;)Geldt ook voor nr.2 (allebei trouwens)
@all (o.a. meis): hoe regelen jullie vanaf de vroege ochtend tot halverwege de middag een hotel, zonder een vermogen kwijt te zijn? Bij veel hotels kun je geen kamer overdag boeken, zeker niet vanaf echt vroeg. Ik weet wel dat er een topic over is geweest, maar ik krijg een foutmrlding als ik dit opzoek via google...

Je kunt natuurlijk altijd twee nachten boeken, maar ja dat is ook weer zo rigoureus ;) (ik ben overigens wel weer zo'n muts die heel ongelukkig wordt van een slecht/viezig hotel, moet dus wel fatsoenlijk zijn...)

Het scheelt mijn minnaar en mij 2,5 kostbare tijd... Tijd die we nuttiger kunnen besteden dan aan reizen ;)

Hier kan de voorpret voor een nieuwe date weer beginnen, heerlijk........
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Sorry voor de spelfout (telefoon)...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Goeiemorgen!

So-Sophie, je kan bij Van der Valk best een kamer voor een dag boeken en dan vragen om een vroege check-in. Voordeel is ook dat je niet uit hoeft te checken, je kan de keycard gewoon weggooien of op de kamer laten .
anoniem_146379 wijzigde dit bericht op 12-06-2012 07:23
Reden: Oeps.....
% gewijzigd
Mailen/bellen werkt prima, met name de ketenhotels verhuren dagkamers.

Voor komende date heb ik hotels gemailt dat ik een kamer zocht van 9-17... De leukste uitgezocht en geboekt. Kosten € 80...

Succes
@sophie: ik heb al een paar keer overdag in een hotel gezeten en voor 1 nacht betaald. In grote hotels is vaak wel een kamer vrij. Wat ik doe is een avond van te voren bellen of er voor de volgende dag een kamer beschikbaar is en of het mogelijk is extra vroeg in te checken . Je kunt eventueel ook eerder al informeren, maar vaak weten ze het dan nog niet definitief. Vervolgens eind van de dag met een stalen gezicht weer uitchecken
@tasje..welke hotels bedoel je dan met ketenhotels?Hier waar ik woon 3 verschillende in de buurt maar allemal pas vanaf 14.00 incheck.Eerder niet mogelijk :(
quote:so-sophie schreef op 12 juni 2012 @ 07:13:

@all (o.a. meis): hoe regelen jullie vanaf de vroege ochtend tot halverwege de middag een hotel, zonder een vermogen kwijt te zijn? Bij veel hotels kun je geen kamer overdag boeken, zeker niet vanaf echt vroeg. Ik weet wel dat er een topic over is geweest, maar ik krijg een foutmrlding als ik dit opzoek via google...

Je kunt natuurlijk altijd twee nachten boeken, maar ja dat is ook weer zo rigoureus ;) (ik ben overigens wel weer zo'n muts die heel ongelukkig wordt van een slecht/viezig hotel, moet dus wel fatsoenlijk zijn...)

Het scheelt mijn minnaar en mij 2,5 kostbare tijd... Tijd die we nuttiger kunnen besteden dan aan reizen ;)

Hier kan de voorpret voor een nieuwe date weer beginnen, heerlijk........Meestal al je een hotel van tevoren belt dan, kun je tegen een kleine vergoeding wel eerder inchecken is mijn ervaring...
quote:meis34 schreef op 12 juni 2012 @ 07:20:

Goeiemorgen!

So-Sophie, je kan bij Van der Valk best een kamer voor een dag boeken en dan vragen om een vroege check-in. Voordeel is ook dat je niet uit hoeft te checken, je kan de keycard gewoon weggooien of op de kamer laten .Is niet meer bij alle hotels ;)
quote:labouche schreef op 12 juni 2012 @ 08:10:

[...]

Is niet meer bij alle hotels ;)

Niet? Ow...bij welke niet dan? Is altijd handig om te weten .

Wij zitten donderdag in een hotel van Golden Tulip.
Mijn lover heeft opeens meer schuldgevoel bij een hotel. Lastig, ik weet dat maar kan er niet veel mee. Op een mooie dag is buiten zijn ook heerlijk maar verder ben je er toch op aan gewezen. Een poosje geleden vertelde iemand hier dat sommige mensen hun appartement of kamer er voor verhuren. Best lucratief als je overdag toch er niet bent Kost je alleen Schone lakens en handdoek.
quote:linny77 schreef op 12 juni 2012 @ 07:43:

@tasje..welke hotels bedoel je dan met ketenhotels?Hier waar ik woon 3 verschillende in de buurt maar allemal pas vanaf 14.00 incheck.Eerder niet mogelijk :(

Ketens van NH, bastion, golden tulip.

Daarnaast heb je in mijn regio iedere valk die als je belt vaak een kamer heeft vanaf 11-12 uur. Kwestie van vragen.

Van de week zit ik aan de andere kant van het land. Volgens mijn minares doen ze daar niet aan dagkamers....niet op hun site, maar duss echt wel hoor
Gewoon bellen en vragen of je vanaf 10/11 uur al op de kamer mag, of geef aan dat je de kamer alleen overdag nodig hebt. Kunnen zij hem s avonds weer aan iemand anders verhuren. Nee heb je, ja krijg je vaker dan je denkt
quote:so-sophie schreef op 12 juni 2012 @ 07:13:

Hier kan de voorpret voor een nieuwe date weer beginnen, heerlijk........Hier boekt mijn minnaar altijd de kamers. Gewoon vanaf een uur of 11 (bij eentje konden we al om half 10 inchecken zelfs) tot 3 en betaalt dan 1 nacht. Rond de 65 euro.
quote:vaintje schreef op 12 juni 2012 @ 08:57:

Gewoon bellen en vragen of je vanaf 10/11 uur al op de kamer mag, of geef aan dat je de kamer alleen overdag nodig hebt. Kunnen zij hem s avonds weer aan iemand anders verhuren. Nee heb je, ja krijg je vaker dan je denkt Klopt
quote:noppies schreef op 11 juni 2012 @ 22:47:

Hebben al die verliefde vlinders ook invloed op jullie nr 1 relatie eigenlijk?

Hier wel.

Nog meer seks met nr1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven