Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact



13-03-2012, 17:08



--------------------------------------------------------------------------------





Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Alle reacties Link kopieren
Een vers deel, ik zal proberen wat vaker te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Silvia, mijn minnaar had ik 'maar' een jaar, maar wat heb ik een liefdesverdriet gehad. Niks om je voor te schamen. Zelf heb ik toen heel veel aan dit topic gehad.



Ik hoop het dat ik dat over een tijdje ook kan zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Een affaire kan hard binnen komen en je hele wereld waar je je rust hebt en waar je zo bekend mee bent over hoop gooien.



Echt waar silvia , het wordt minder geleidelijk aan wordt het minder..
Dank, Stew! Voor een nieuw, vers topic!



Silvia, wat heftig.. Een verbroken relatie, of die nu openlijk of geheim was, doet pijn. Misschien een verborgen relatie nog wel meer, omdat het niet gedeeld kan worden..

Als het je helpt, kun je hier van je af schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Mijn fout. Excuus .
Alle reacties Link kopieren
Katniss, Silvia citeerde mij, zie vorige deel. Heeft niets met dubbelnicken te maken.
Stew, hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Stew respect dat je het topic hebt geopend, kan me voorstellen dat je wel even wat anders aan je hoofd hebt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn ups en downs. Mijn man wil er voorlopig niets van weten, wat het tevens ook weer erg lastig maakt. Het gevoel dat ik het snel wil doen is een beetje afgezakt. Het liefst wil ik vrienden kunnen blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op maandag 21 mei 2012 17:37 Ik heb mijn ups en downs. Mijn man wil er voorlopig niets van weten, wat het tevens ook weer erg lastig maakt. Het gevoel dat ik het snel wil doen is een beetje afgezakt. Het liefst wil ik vrienden kunnen blijven."Ik heb mijn ups en downs. ( ivm herkenning aangepast)
Alle reacties Link kopieren
Silvia: knuffel. Soms is het lastig voor de buitenwereld je normale vrolijke zelf te zijn als je inwendig huilt. Vrolijkheid delen is altijd een stuk makkelijker.



Ik weet ook hoe het voelt, helaas. Het slijt. Weggaan doet het echter nooit, hoe graag ik je dat zou wensen. Raap jezelf bij elkaar, ga geen sneue liedjes luisteren hoe fijn het ook kan voelen je in ellendigheid te wentelen. Ga met een nieuwe blik en mooie herinneringen 'morgen" in! Dat is het enige wat werkt.



Lieve Stew. Neem je tijd en volg je hart en je gevoel.



Alle anderen: weer een deel. Benieuwd wat de tendens van deel 17 gaat worden!
Alle reacties Link kopieren
Engel..dat is een mooie wat je zegt..

Ga met nieuwe blik en herinneringen morgen in...

Wil ik ook..maar kan het nu nog niet...tis nog te vers en onwerkelijk..



Net wat roos zegt..hij zit in mijn systeem..tel checken, mail checken, wachten op mail etc..allemaal een vaste routine geworden..



hebben degenen die dit ook meegemaakt hebben het ook goed kunnen afsluiten?



Het idee nix meer te horen..nooit meer hoe is het berichtje..etc...ik kan er niet aan wennen...:((
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik ff niet op anderen reageer die het ook moeilijk hebben...



Heel egoistisch van me..maar heb ff genoeg aan mezelf..



Maar thanxx allemaal..
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel wat verdriet gehad wat betreft afscheid nemen, het is waar, het slijt, en jaren later kun je je soms bijna niet meer voorstellen dat het zo diep zat.



Er zijn nw ontmoetingen erna gekomen en die laten je vorige doen verbleken. Je herinnerd je soms vooral de leuke kanten en soms voelde je je zo belazerd dat dat bleef hangen.



Maar wat mij betreft is het heel speciale dat ik toen voelde in de jaren wel afgezwakt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxsilviaxx schreef op 21 mei 2012 @ 18:56:

Sorry dat ik ff niet op anderen reageer die het ook moeilijk hebben...



Heel egoistisch van me..maar heb ff genoeg aan mezelf..





Maar thanxx allemaal..





nee hoor dat snap ik wel dat je even geen behoefte hebt aan ervaringen die nu even niets met jouw situatie te maken hebben.



Is heel herkenbaar en begrijpelijk.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Raar idee he? Ene dag heb je nog het idee dat de bomen tot aan de hemel reiken; de dag erna donder je in een kuil en heb je het gevoel dat je wereld onder je voeten wegvalt. Terwijl je weet dat het de illusie is die wegvalt, de aandacht die zo goed voelde.



En weten dat iets goed is (je kunt niet anders dan accepteren) is nog iets anders dan dat zo voelen.

Goed kunnen afsluiten. Gevoelsmatig. Nee. Ik heb er nog last van. Maar het slijt. Op zonnige dagen kan ik alles beter handelen dan als ik 'down' ben. Dan wil ik schelden tegen iedereen om me heen.



Wat Rooss zo mooi zei; zit in je systeem. Ik weet het, ik voel het, ik beleef het nog steeds. Maar beetje bij beetje wint verstand terrein op gevoel.



Ook met jou komt het goed! Knuff
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!

Noppies, open relatie is geen optie op dit moment. WIllen we beide niet, we willen die onrust niet, zijn beide vorige keer te verliefd geworden ook. Misschien ooit nog een optie, maar nu niet, niet nu we net beginnen. En idd wat Doddie zegt, ik wil hem kunnen vertrouwen die grens te herkennen. Om niet verliefd te worden.

En over mijn verleden, LC was idd mijn eerste minnaar. Ik zat in een prima relatie, ik dacht: hup, wat extra spanning. En ik werd knalhard verliefd. En ik zag ineens geen leven meer met ex. We hadden alles, geld, vrienden, carriere, mooi leven maar ik voelde het niet. Dus ben ik bij hem weggegaan op het moment dat LC nog zei nooit bij zijn vrouw weg te gaan (ook extra kind op komst) Ik zou dus zeker geen minnaar durven, ben bang om me erin te verliezen. LC heeft meerder minaressen gehad, kort en lang, maar altijd zonder verliefdheid (1 ken ik goed), maar ik vind dat hij hier al heel erg over zijn grens is gegaan, ik heb de smsjes gelezen, dat soort contact wil ik niet toestaan.



Doddie, boek ga ik lezen! Thanks. Zal m bestellen.



Silvia, sterkte, wat heftig. Het is echt letterlijk afkicken, van de liefde, de spanning, van alles. (ik ben meerdere keren bij minnaar weggegaan, niet echt gelukt )

Ga door met je leven, en in het begin doe je alsof en uiteindelijk lukt het je echt. Ik ben grote voorstander van cold turkey...



Op dit moment hebben we trouwens een gigantische ruzie om een soa-test (ik wil perse dat hij er 1 doet) dus het kan maar zo zijn dat er weer een minnaars-worden-partner-relatie strandt.maar das off topic
Alle reacties Link kopieren
quote:



En idd wat Doddie zegt, ik wil hem kunnen vertrouwen die grens te herkennen. Om niet verliefd te worden.





einde quote.



dat zei Sensual geloof ik.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Engel..hoe lang is het nu voor jou geleden?



Wij zijn ook al meerdere keren gestopt, maar nooit gelukt.

Deze keer is het anders...hij is echt zat van het vreemdgaan..het is op...



Dat heeft ie nog niet eerder gezegd...tis nu echt over...
Alle reacties Link kopieren
@ Silvia, sterkte, dikke knuffel!! Ik begrijp heel goed wat je doormaakt....ik heb er onlangs een punt achter willen zetten om dezelfde redenen als jouw nr2, maar het is mislukt. Ik ben opnieuw bezweken. Ik dacht dat ik sterk was maar ik kon niet zonder hem. Hij zit in m'n hartje, voor altijd, wat er ook gebeurt in de toekomst....Vooral als je het met niemand kan delen, is het loodzwaar. Op dit moment lijkt het niet zo, maar ooit, langzamerhand slijt het, beetje bij beetje. Maar daar heb je nu niets aan....Weet gewoon, dat je hier altijd je hartje kan luchten.
Alle reacties Link kopieren
Silvia, ik heb bijna 3 weken geleden m'n minnaar gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Heb echt afkickverschijnselen gehad wat betreft berichtjes enzo. Maar het wordt makkelijker, maar dat moet echt slijten. Heb het met vlagen nog steeds moeilijk, ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
@meis34, was dat die eerste échte minnaar, na je andere SV's, waar je veel minder voor voelde?
Alle reacties Link kopieren
Meis, ik weet wel dat het op den duur slijt.



Het grote verschil is dat dit mijn keuze niet was, en die van jou wel.

Dat lijkt me anders..



Maar bedankt..afleiding is ook een goede tip..
Alle reacties Link kopieren
Ella..jij ook bedankt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven